Hop til indhold

Min næste hund skal være lille!


HNP
 Share

Recommended Posts

Ladcykler findes i ny og næ på blå avis og gul&gratis, til noget mindre end butikspris.

 

Ladcykel, fra cykelbanditten – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

 

Ladcykel, Esimex Joker – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

 

Ved ikke hvor god den første er at cykle på, men nr. 2 ser fed ud.

 

 

Der er også Christiania bikes, men pt er den billigste brugte en til 6000, det er jo ikke så billigt. Jeg har dog set dem billigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille hund har så mange fordele, man kan snuppe den under jakken og med alle vegne, Bilka, Sushi-restaurant, biografen, alle vegne! Så jeg ville jo klart få mig en ny og praktisk-lille hund :mrgreen: - håber du finder et sted at træne med transportmuligheder :x:

 

Hehe, det er godt vi kun må have 2 dyr her. = ikke flere dyr til mig før vores kat er væk. Hvilket først er om maaaange år! Men så skal vi også have 2 hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mig der har rallytrænng i DKK Aalborg :-D

 

Onsdag kl. 18

 

Det vidste jeg ikke. Fedt nok! :D

 

Har så lige opdaget der kun går en grå bus ind til Aalborg. Hvis vi vil hjem igen så kører den sidste 17.50. :damn:

 

Ender med jeg laver min egen rallybane udenfor haven :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke mulighed for det før om et par måneder, men hvis man må komme lidt midt i det hele vil jeg gerne deltage på Siris rallyhold. Hvis det kan lade sig gøre, skal jeg nok køre dig HNP. Jeg kommer alligevel nordfra, så det er ikke besværligt :-)

 

 

Du kan komme på det næste. Det her kører fra 13/2 og så starter jeg et nyt i maj. Både et begynder/letøvet og et ekspert.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du kan bære hende, er jeg sikker på at en blå IKEA pose sagtens kan bruges. Det er vel os en taske:mrgreen:
jeg har trænet med en der havde en cocker der brugte sådan en ikeapose - intet problem , her i Kbh må hunde ( der ikke er i taske ) kun komme med i busser med nr over 100 eller S- busser og så i S-tog , men det er pokkers dyrt , og det kan resultere i laaange traveture , sidst da vi gik til ringtræning var det en tur på ca.6,5 km . - temmelig trættende - men godt for kondien.
Link til indlæg
Del på andre sites

Super, jeg vil meget gerne med på et hold til maj! Crusher er fantastisk, men damen i den anden ende af snoren er knap så dygtig, så det må hellere være begynderholdet :-)

 

 

Årh hold da op! Er sikker på, at du slet ikke er så stor en hæmsko for din hund, som du tror :-D Tit skal man bare lige finde den rette måde at kommunikere på og så kører det derudaf :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke mulighed for det før om et par måneder, men hvis man må komme lidt midt i det hele vil jeg gerne deltage på Siris rallyhold. Hvis det kan lade sig gøre, skal jeg nok køre dig HNP. Jeg kommer alligevel nordfra, så det er ikke besværligt :-)

 

Hvor er det bare sødt af dig! Jeg vil gerne på samme hold som dig så, hvis det kan lade sig gøre at jeg kører med dig. Skal også nok betale for det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sparede sammen og købte en brugt Nihola (ladcykel a la Christianiacykel, men mere handy IMO). Når vejret er til det cykler vi ALLE steder hen. Taiki ELSKER det! Man kan få en med luge/dør foran, så hunden selv kan gå ind og ud. Vi løfter dog Taiki, for vores front er gennemsigtig, så Taiki altid kan kigge ud, uanset om kalechen er på (kun når det er meget koldt eller regner/sner).

 

Jeg HAR brokket mig over, at man ikke kan få front-luger i gennemsigtig plast, men det er af hensyn til sikkerheden. Og Taiki vil gerne kigge i kørselsretningen og ikke ud af siderne.

 

Det giver bare en kæmpe frihed med sådan en cykel, hvis man skal rundt i byen. Om sommeren cykler vi til skoven, stranden osv. og om vinteren cykler vi til toget, så tager det kun 10 min. til skoven. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ingen bil, og jeg har tidligere gjort det, at jeg er troppet op til træning første gang på cykel og med hundetrailer 2 x 14 km og 2 x 12 km), og så spurgt om der var nogle af de andre på mit hold, der boede nær mig, som jeg kunne køre med, og det har der været.

 

Jeg kender også en der cykler de der 2 x 12 km med sin hund på ca. 20 kg i en trailer, hver gang hun skal til træning, også her om vinteren.

 

Og mht. tasker i bus og tog, kan man vel stoppe hunden ind i et ad de der stofbure med hanke i. Bare man er stærk nok til at bære den.:-)

 

Hvor der er vilje er der vej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...