Hop til indhold

Fredericia d. 9/10 februar


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Er det mig der er blind, eller er der slet ikke nogen tråd vedr. den udstilling der jo er lige om lidt? :vedikke:

 

Nogen der tager med og kigger/udstiller?

Og hvad dage?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli
Vi kommer lørdag og befinder os nok hovedsageligt ved ring A15.

Vi har ikke planer om at bevæge os meget rundt da vi tager krokodillen med :blink:

 

Hihi.. Gætter på der er hunde i den ring der kunne tænkes at ligne ham krokodillen :mrgreen:

 

Jeg udstiller Carlos om søndagen.

 

Spændende - Hvad ring?

 

Er lidt i tvivl om jeg tager derind og i så fald hvilken dag.

De to racer jeg gerne vil se udstilles selvfølgelig forskellige dage :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Det er nemlig lige hvad der er :mrgreen:

 

Tænkte jeg nok - Men ikke ret mange kan jeg se.

 

 

Er der ikke nogen der kan fortælle mig, om jeg vil se cavalier eller bc'er?

Og om jeg vil have dinglen med, eller kameraet?

 

Åh, de beslutninger :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte jeg nok - Men ikke ret mange kan jeg se.

 

 

Er der ikke nogen der kan fortælle mig, om jeg vil se cavalier eller bc'er?

Og om jeg vil have dinglen med, eller kameraet?

 

Åh, de beslutninger :engel:

 

tage mig med om søndagen, og så vil du se BC'ere, og have både dingle og kamera med - så skal jeg nok holde og passe lidt på min hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
tage mig med om søndagen, og så vil du se BC'ere, og have både dingle og kamera med - så skal jeg nok holde og passe lidt på min hund.

 

Du er dælme fuld af gode ideer... Og fiiiine formuleringer :blink:

 

Men skal jeg have dingle med, så bliver du fuldstidshundesitter for en dag, for kan ikke styre begge dele - Overhovedet :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er dælme fuld af gode ideer... Og fiiiine formuleringer :blink:

 

Men skal jeg have dingle med, så bliver du fuldstidshundesitter for en dag, for kan ikke styre begge dele - Overhovedet :genert:

 

Nu er det jo min hund, så det er jo også på tide han overgår til mig :engel: = det gør jeg gerne

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte jeg nok - Men ikke ret mange kan jeg se.

 

 

Er der ikke nogen der kan fortælle mig, om jeg vil se cavalier eller bc'er?

Og om jeg vil have dinglen med, eller kameraet?

 

Åh, de beslutninger :engel:

 

Nu skal jeg hjælpe dig :mrgreen:

 

Du vil se whatever der er om lørdagen og så vil du have kameraet med... og dinglen... for mens du så tager billeder af de her fantastiske røde hunde til mig (:engel:) så har jeg manden med til at holde dinglen :blink:

 

Narh okay, jeg kan umuligt beslutte om du skal have kamera eller dinglen med, men du skal ihvert fald komme om lørdagen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Nu er det jo min hund, så det er jo også på tide han overgår til mig :engel: = det gør jeg gerne

 

Haha - Du har sgu' ikke råd til at overtage ham :mrgreen:

 

Nu skal jeg hjælpe dig :mrgreen:

 

Du vil se whatever der er om lørdagen og så vil du have kameraet med... og dinglen... for mens du så tager billeder af de her fantastiske røde hunde til mig (:engel:) så har jeg manden med til at holde dinglen :blink:

 

Narh okay, jeg kan umuligt beslutte om du skal have kamera eller dinglen med, men du skal ihvert fald komme om lørdagen :mrgreen:

 

Kan godt se, at det kan gå hen og blive en ret dyr weekend med indgang 2 dage og hund med den ene :blink:

 

Hælder mest til at det er cavalierene jeg skal se, eftersom det jo nok bliver den næste race der flytter ind og forarbejdet skal gøre ordentligt....

Men... Bc'er :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte jeg nok - Men ikke ret mange kan jeg se.

 

 

Er der ikke nogen der kan fortælle mig, om jeg vil se cavalier eller bc'er?

Og om jeg vil have dinglen med, eller kameraet?

 

Åh, de beslutninger :engel:

 

Jeg synes, at du, dinglen og kameraet skal køre lidt længere end Fredericia og tage til rally-stævne om søndagen i Vissenbjerg.

Dinglens kennelmor står på startlisten :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte jeg nok - Men ikke ret mange kan jeg se.

 

 

Er der ikke nogen der kan fortælle mig, om jeg vil se cavalier eller bc'er?

Og om jeg vil have dinglen med, eller kameraet?

 

Åh, de beslutninger :engel:

 

tage mig med om søndagen, og så vil du se BC'ere, og have både dingle og kamera med - så skal jeg nok holde og passe lidt på min hund.

 

Er med CBK her :engel:

Jeg tror,at jeg kommer om søndagen og kigger BC'er :lun: Jeg har nemlig fri!

 

:klap:

 

Vi kører til Aarhus lørdag, og jeg har foreslået at vi kigger forbi søndag for der er Aussier....kæresten var ikke helt begejstret, men nogle jyske venner taler om at de gerne vil kigge søndag, og så var kæresten pludselig med....så kryds fingre for at vi kommer, inkl. Lillehund :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er med CBK her :engel:

 

 

:klap:

 

Vi kører til Aarhus lørdag, og jeg har foreslået at vi kigger forbi søndag for der er Aussier....kæresten var ikke helt begejstret, men nogle jyske venner taler om at de gerne vil kigge søndag, og så var kæresten pludselig med....så kryds fingre for at vi kommer, inkl. Lillehund :engel:

 

JAAAAA :mrgreen::banan: I skal totalt meget komme, og jeg skal nusse lillehunden :lun:

 

Zamzam og mig tager over søndag, for at heppe på søster og småshoppe lidt, måske

 

Hvis jeg spotter dig, lover jeg at sige hej :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - Du har sgu' ikke råd til at overtage ham :mrgreen:

 

 

 

Kan godt se, at det kan gå hen og blive en ret dyr weekend med indgang 2 dage og hund med den ene :blink:

 

Hælder mest til at det er cavalierene jeg skal se, eftersom det jo nok bliver den næste race der flytter ind og forarbejdet skal gøre ordentligt....

Men... Bc'er :lun:

 

Jeg vil gerne kigge cavalier med dig lørdag:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Er med CBK her :engel:

 

 

:klap:

 

Vi kører til Aarhus lørdag, og jeg har foreslået at vi kigger forbi søndag for der er Aussier....kæresten var ikke helt begejstret, men nogle jyske venner taler om at de gerne vil kigge søndag, og så var kæresten pludselig med....så kryds fingre for at vi kommer, inkl. Lillehund :engel:

 

Zamzam og mig tager over søndag, for at heppe på søster og småshoppe lidt, måske

 

Jeg vil gerne kigge cavalier med dig lørdag:)

 

 

Ej. men så kommer jeg sgu' begge dage!!

 

Bliver nød til at møde jer fra djævleøen og hvis du er frisk Trine, så vil jeg rigtig gerne kigge cavalier med dig - Og tage billeder af de der røde nogle til Dumlemor :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...