Hop til indhold

Fredericia d. 9/10 februar


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
du bliver klogere...;) ludwig er MEGET intens....og mener at hans snude skal være over alt...tænk hvis man gik glip af noget!!!

 

Haha - Vi får se!

 

Du har ikke mødt Dinglen :blink:

Han er tilgengæld ekstremt trofast overfor enhver der stikker ham et klap eller en godbid og så kan jeg egentlig bare skride - Han har jo fundet hans nyeste bedste ven, som man da ikke skal forlade igen. :stupid:

 

Men satser på vi ses i morgen - Bliver hyggeligt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Haha - Vi får se!

 

Du har ikke mødt Dinglen :blink:

Han er tilgengæld ekstremt trofast overfor enhver der stikker ham et klap eller en godbid og så kan jeg egentlig bare skride - Han har jo fundet hans nyeste bedste ven, som man da ikke skal forlade igen. :stupid:

 

Men satser på vi ses i morgen - Bliver hyggeligt :klap:

 

Kan dinglen lide kogt kylling???:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Der er en af foderstandene (kan ikke huske hvem), som plejer at have åbne sække stående på gulvet.

Forrige år i Herning måtte jeg hente Maggie ud af sådan en sæk.

 

Så pas på :mrgreen:

 

:sjov:

 

Åh ja... Kan lige se det for mig.

Og mistænker det lige så nemt kan blive min hund, der gentager det stunt i morgen :genert:

 

Pøj, pøj til jer i morgen :x:

 

Jaaaaa, bliver fedt :banan: glæder mig....

 

Er der fra omkring kl. 9.45.

 

Og alt efter om jeg har CBK med eller ej, (hvilket jeg jo nok har :mrgreen:) så opholder vi os nok mest hos bc'erne.

Ellers så tror jeg vi trasker hallerne tynde og finder et lidet befolket område at træne lidt på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får præcis samme udfordring med Yoda :mrgreen:

 

Men tænker fredericia er et godt sted at anvende en form for flooding metode, til at lære "hvalpen" at man ikke skal hilse på alle :engel:

 

DET tror jeg gerne, og Yoda nøjes jo ikke bare med at dutte. :-D

Glemmer aldrig mit første møde med ham i Herning, hvor jeg sad og så LP og han ud af ingenting pludselig sad og dinglede på skædet af mig.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
DET tror jeg gerne, og Yoda nøjes jo ikke bare med at dutte. :-D

Glemmer aldrig mit første møde med ham i Herning, hvor jeg sad og så LP og han ud af ingenting pludselig sad og dinglede på skædet af mig.:mrgreen:

 

Hehe, ikke når det er manden der holder snoren i hvertfald :oops:

Han er heldigvis blevet bedre... Eller dvs. Der er arbejdet kraftigt på sagen, så nu springer han sjældent i hovedet på folk, men nøjes med at sidde på halen og se meget ynkelig ud, hvis ingen snakker med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ikke når det er manden der holder snoren i hvertfald :oops:

Han er heldigvis blevet bedre... Eller dvs. Der er arbejdet kraftigt på sagen, så nu springer han sjældent i hovedet på folk, men nøjes med at sidde på halen og se meget ynkelig ud, hvis ingen snakker med ham.

 

 

Han er vel også ved at være for stor til sådan at komme brasende op i hovedet på folk. Dengang i Herning var han jo bare en halvstor hvalp, og så er det da lidt sødt han kommer brasende og overfalder en med mæssere. Jeg kunne i hvert fald ikke nænne at smide ham ned, og så er det jo sådan nogle som mig der har bekræftet ham i at den adfærd er i orden..;-)

Søde søde Dingle :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu besluttede vi jo så lige at tage en kig søndag også.

Så hyggeligt at møde jer til dem vi fik hilst på :vinken: ærgerligt det ikke blev så længe, men vi gjorde mest i at sidde ved spaniels og ved store ring og træne "nej hvor er nærgående hunde, høje lyde og hop-springende mennesker da bare fantastisk" uden at vi skulle bekymre os om at gå for meget rundt imens :lol:

Heldigvis klarede krokodillen det hele til U.G. lige i starten var det lidt skræmmende, men mange ting blev hurtigt til baggrundsstøj der kunne ignoreres :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...