Hop til indhold

Annonce i den Blå -ØST 7feb.


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Hvad mon der sker her???

Den var der også i sidste uge.

 

 

Byttes:

Skal af med 8 hunde hvalpe i bytte evt ring hurtig nu.

tlf xxxxx

 

 

Jeg ringede alligevel og det var en mand, hvalpene var væk og det var am. staffortshireterrier. Sagde han.

Redigeret af Dorte
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu ikke det er super mærkeligt...

 

Hvorfor er det ikke okay at bytte? Altså bare fordi det er en pendeseddel man "bytter" med og vi kan kalde det et salg, så er det mere okay?

 

Jeg kunne da sagtens finde på at "bytte", selv en hvalp... Hvis det var noget jeg stod og havde brug for...

 

Det eneste jeg synes der er "forkert" i annoncen er selvfølgelig den manglende beskrivelse af hvalpene, og "ring hurtigt", som får det til at lyde en smule desperat... Men faktisk synes jeg det er super flabet at ringe til dem, "bare" fordi man er nysgerrig... Det synes jeg ærlig talt er sådan lidt... De der gamle damer som står og lurer ud af døren når man går forbi, og så smækker den hurtigt når de opdager man ved de står der :lol: Altså fint nok at holde øje... Men måske man skulle få lidt mere indhold i sit eget liv så :lol:

 

Ja ja.. Hver vores holdning...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Shii

Du har helt ret, jeg er ofte en nysgerrig gammel kone og kan være nævenyttig. Og ja. jeg har videregivet oplysningerner til det stedlige politi. Og gør det muligvis igen til den sjællandske politihundegruppe, der lige nu har ferie i denne uge.

Faktisk var dette postnummer så tæt på en af de meget aktive hundehvalpehandlerer her på Sjællland.Aner ikke hvor hun får hvalpene fra, men hun annoncerer ofte med samme fotos og under forskellige navne, og selvf. med forskellige tlf,nr.

Hendes dom for mishandling, vanrøgt af katte udløber her i marst og kvinden har da fortalt på facebook at hun igen starter med katte.Da hendes jydske katteri blev beslaglagt var virkelig mange dyr så mishandlede at de måtte aflives. Det var på TV og ikke et smukt syn.

Så jeg måtte vide, hvilke hvalpe det her drejede sig om, om det var nogle af de 8 kuld, hun har annonceret indenfor de sidste 1 /2 år.

Desværre har kvinden også fået nogle heste , som hun vil sælge.

Så jeg er nysgerrig og vedbliver med ikke at overse noget .der kan fælde hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...