Hop til indhold

Hundes (u)vaner


Ovamor
 Share

Recommended Posts

Inspireret af AOI tråden, hvor en nævnte at deres hund reagerede på når nogen nyste, kom jeg til at tænke på om hvilke andre sjove eller underlige vaner eller u-vaner jeres hunde har.

 

Vores har også det med nysen. Jeg kan sidde i lænestolen og Baloo har lagt sig ind i soveværelset, hvis jeg så nyser, så står han oppe i hovedet på mig inden jeg får sagt -tju.

Hvis jeg sidder med ham og min søn sidder i sofaen og så nyser, så er han ved at springe over til ham.

Så det er med at være godt forberedt, hvis man kommer til at nyse. Og efter vi har fået Baloo, kan vi jo lægge mærke til at man faktisk nyser tit. (og nej det er overhovedet ikke fordi der er støvet her, hvor kunne I tro det :fyfy:)

 

Nu troede jeg jo at det var min hund der var sådan, og jeg havde egentlig kommet op med en hjemmestrikket teori om at det var tillært.

Nu vil jeg jo ikke hænge nogen ud, men hans opdrætter har jo mange hunde ca 457 stk., og jeg kunne godt forestille mig, at når der endelig var tid til et hvil, og hun sad godt og så fik brug for at nyse, så er det praktisk at have en lø.. øh, hund parat til at tørre næsen med. Jeg var så bare glad for at jeg ikke fik en mørk hund :slem:

 

Men når andres hunde har det på samme måde, så må jeg nok forkaste min så ellers udmærkede teori. :oops:

 

Men hvad med jer andres hunde, har de nogle skægge vaner?

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella bliver virkelig og oprigtigt chokeret hvis hun slås en fis:sjov: Hun kiiiiiigger på sin røv og ser helt forvirret ud!

 

Trille rejser sig fornærmet og går, hvis vi fiser i nærheden af hende. :lol:

Desuden er hun lidt blond. Vælger Feks de mest besværlige måder at komme i møbler på, eller komme uden om ting. Og så er der af og til lidt kat i hendes adfærd:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Futte er med på prutte-holdet - Kigger nogle gange nærmest fornærmet på hans bagdel når den fiser og er NØDT til at snuse efter for at vide om det nu VAR ham der gjorde det :-)

Ud over at blive fornærmet på hans egen bagdel når den fiser, er det vigtigt at finde synderen hvis det IKKE var hans bagdel der lugtede alligevel. Den anden dag stod katten, Futte og jeg på den ene side af en dør og manden på den anden. Manden luftede ret højlydt ud (:rolleyes:) og Futte snurrer rundt om sig selv. Da han havde frikendt sig selv, fulgt han den retning lyden kommer fra og snuser derfor katten bagi. Prinsesse-katten bliver naturligvis tøsefornærmet over beskyldningen, vender sig om og vinker ham en lussing med "hård" pote.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt lige være med på et par vaner her ........ jeg har en spejlvæg i entreen og alle mine hunde har på skift skældt den " dumme køter " hæder og ære fra når de har set sig selv i spejlet . I stuen har jeg en hjørnesofa med et temmelig tungt sofabord foran , hvis Racer kom ind i hjørnet kunne han ikke finde ud af at gå rundt om hjørnet , men bakkede bagdelen op i sofaen , vendte forbenene og gik lige ud - jeg har desværre ikke noget billede af det , men det så ret besværligt ud !

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt lige være med på et par vaner her ........ jeg har en spejlvæg i entreen og alle mine hunde har på skift skældt den " dumme køter " hæder og ære fra når de har set sig selv i spejlet . I stuen har jeg en hjørnesofa med et temmelig tungt sofabord foran , hvis Racer kom ind i hjørnet kunne han ikke finde ud af at gå rundt om hjørnet , men bakkede bagdelen op i sofaen , vendte forbenene og gik lige ud - jeg har desværre ikke noget billede af det , men det så ret besværligt ud !

:sjov: Ja ærgeligt at der ikke var billede. Men det er sådanne "billeder" man altid husker med et smil, hver gang man tænker på det

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...