Hop til indhold

Merry flytter til Zimbabwe


Gæst Janni privat
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat

En lille hilsen fra Merry og mig i Zimbabwe.

 

Internetforbindelsen hernede er totalt elendig, men jeg har fået lagt lidt billeder op på hjemmesiden

 

New Page 0

 

Og måske jeg kan få et par illeder herop også, ellers kommer der hvertfald når jeg kommer hjem engang

 

zimbabwe 245.jpg

 

zimbabwe 201.jpg

 

safari stor kamera 111.jpg

 

safari stor kamera 118.jpg

 

safari stor kamera 148.jpg

 

safari stor kamera 326.jpg

 

safari stor kamera 428.jpg

 

Kopi af safari stor kamera 238.jpg

 

zimbabwe 163.jpg

 

zimbabwe 188.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Håber du nyder det dernede i varmen. Husk nu ikke at forelske dig for meget i landet, så du bliver der. Havde du en god tur derned?

Det sker aldrig, om jeg så skal tage ned og hente hende, så skal hun nok komme tilbage til Danmark:mrgreen::mrgreen: Hehe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Håber du nyder det dernede i varmen. Husk nu ikke at forelske dig for meget i landet, så du bliver der. Havde du en god tur derned?
Jeg havde en herlig tur herned..Elsker at flyve.. Men vi blev 8 timer forsinket fordi vi måtte nødlande i zambia..De sagde det var strømmen..Men ved ikke rigtig..Alle de iltmasker faldt pludselig ned i 12 km højde..og strømmen gik.. Så vendte flyet og landede i Zambia..Hvor der var propfyldt med brandbiler der ventede.. Så blev vi hylet ud af flyet og de fandt et andet..Men det tog lige nogle timer...

Men maden var god ombord og rigelig hahaha det samme var drikkevarerne..ih nu glæder jeg mig til hjemrejsen :mums:

Det eneste jeg savner er lidt kage og noget chokolade..Og måske en klat leverpostej med en rødbede på..ammenamme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber at turen hjem bliver endnu bedre. Det må være væmmeligt at iltmaskerne falder ned, jeg tænker alle de tanker som når at flyve gennem hovedet på en. God at det gik ok.

Mon ikke der skal være både kage og chokolade når du kommer hjem, og en rundtenom med leverpostej og rødbede. Det elsker jeg nu osse. :madtid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde en herlig tur herned..Elsker at flyve.. Men vi blev 8 timer forsinket fordi vi måtte nødlande i zambia..De sagde det var strømmen..Men ved ikke rigtig..Alle de iltmasker faldt pludselig ned i 12 km højde..og strømmen gik.. Så vendte flyet og landede i Zambia..Hvor der var propfyldt med brandbiler der ventede.. Så blev vi hylet ud af flyet og de fandt et andet..Men det tog lige nogle timer...

Men maden var god ombord og rigelig hahaha det samme var drikkevarerne..ih nu glæder jeg mig til hjemrejsen :mums:

Det eneste jeg savner er lidt kage og noget chokolade..Og måske en klat leverpostej med en rødbede på..ammenamme :mrgreen:

 

Det ser så fedt ud ! Og super hyggeligt, at man har kunne følge med på din hjemmeside. Jeg vil også på safari på hesteryg !!! :-D

Men puha, det har da været noget af en tur derned.. Gik folk i panik i flyveren eller var folk rimelig rolige ?

 

Og så det med fed ! Kan jeg 100 % sætte mig ind i. Efter nu snart 1 år i USA savner jeg godt nok også rugbrødsmadder. Alle salgs, men specielt også leverpostej og rødbeder.. :lol:

 

Og så held og lykke med udstillingen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok se om ikke jeg kan få sat Janni på det rigtige fly, når jeg nu render ind og stjæler hende i Amsterdam :lol:

 

Håber hun overlever et par timer med Dexter og Penny, men det er jo intet når hun omgåes løver til hverdag :mrgreen:

 

Dine billeder er for fede Janni, ser ud som en rigtig dejlig tur, omend den flyvetur lyder helt forfærdelig i mine øjne :lol: Jeg ville være DØD af skræk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Jeg håber at turen hjem bliver endnu bedre. Det må være væmmeligt at iltmaskerne falder ned, jeg tænker alle de tanker som når at flyve gennem hovedet på en. God at det gik ok.

Mon ikke der skal være både kage og chokolade når du kommer hjem, og en rundtenom med leverpostej og rødbede. Det elsker jeg nu osse. :madtid:

Vi havde sørget for kage og leverpostej mad :madtid: Dog med agurk i stedet for rødbeder, da rødbeder sviner og er svære at styre mens vi kører derudaf . Og chokoladen købte vi i Slovakiet :engel::mrgreen: Mums!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...