Hop til indhold

Påsketræf?


Gæst Sitto
 Share

Dato & sted for påsketræf  

19 stemmer

  1. 1. Dato & sted for påsketræf

    • Lørdag d. 30. marts
      4
    • Søndag d. 31. marts
      7
    • Mosegaard Strand
      4
    • Fløjstrup Skov
      4


Recommended Posts

Er der stemning for et påsketræf? :-D

Det ville blive i weekenden uge 13, enten lørdag d. 30. eller søndag d. 31 marts kl. 13.00.

 

Tænker Silkeborg/Århus området - nogle gode bud på gode gåtur steder? Det eneste jeg kender til er Mosegaard, hvor vi i 2008 holdt påsketræf. Hvilket det også sagtens kunne blive igen i år :5up: Jeg kommer jo fra Ikast-området, men tænker der vil være størst deltagelse hvis det bliver Silkeborg/Århus området? Ifht jer andres bopæle, så tror jeg flest kommer fra deromkring.

 

Gåturen vil foregå i snor - evt hvis nogle kender til et sted hvor hundene kan rende løse undervejs på turen, så kan de som ønsker dette benytte sig af dét - og ellers foregår resten i snor.

 

Og så vil jeg naturligvis gerne bage noget kageværk til jer! :mrgreen:

Redigeret af Lykkeliv
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kommer dog kun med Ayo hvis det er. Tror ikke de andre vil synes det er heeelt så fantastisk med en ny stor flok hunde samlet! Ayo plejer at være ret social, med både små og kæmpe hunde! Bare de ikke tromler hende fuldstændig ned! ;-) Men fangeleg leger hun gerne med hendes GD/skt. Bernhard-ven fra hundeskoven! :banan: :cool: Så ALLE størrelser er velkomne! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi holdte jo træf ved Fløjstrup skov/strand sidste weekend. Super sted, fordi stranden ligger lige ved parkingspladsen, hvor hundene kan løbe lidt løst, hvis man vil det... ellers gode brede stier og mange muligheder for kortere og længere ture - og nye borde/bænke ved parkingspladsen til kagespisning :blink:

Og hvor ligger det henne? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt længere syd på end Moesgård, eller det er måske en del af moesgård... Men ved Malling og så ud mod Ajstrup Strand..

Ahh så ved jeg godt hvor det er :-D

Men det kunne bestemt også være en mulighed, tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

ihh jeg vil gerne... Har sagt ja til det hele - og synes både moesgård og fløjstrup lyder som fine steder. Og kan umiddelbart begge dage. Vil helst fra omkring middagstid, så kan jeg nemlig nå træning først begge dage. ;)

 

Lyder godt :banan: der omkring middagstid ved 13-tiden er også bedst for mig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg følger lige lidt med :-) Vil gerne med, men helst hvis turen kan foregå i snor - mest af hensyn til jeres hunde :lol: Men ved ikke helt hvordan det er med det på de to steder?

 

Og så kræver det selvfølgelig lige, at en eller anden her i huset vil køre mig, for offentligt transport duer altså ikke med ham, når han insisterer på at pive :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg følger lige lidt med :-) Vil gerne med, men helst hvis turen kan foregå i snor - mest af hensyn til jeres hunde :lol: Men ved ikke helt hvordan det er med det på de to steder?

 

Og så kræver det selvfølgelig lige, at en eller anden her i huset vil køre mig, for offentligt transport duer altså ikke med ham, når han insisterer på at pive :stupid:

Planen er at turen foregår i snor, og evt kan vi finde et sted, hvor det er muligt for dem som har lyst, at slippe deres hunde - og så kan vi fortsætte videre bagefter i snor igen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden at skulle gøre mig klog på noget, så ligner det at Fløjstrup skov og Moesgaard Strand er det samme.

Det srr i hvert fald sådan ud, nårr man kigger på Google Maps.

Som om stranden heder Moesgaard og skoven Fløjstrup?

 

 

https://maps.google.dk/maps?q=Moesg%C3%A5rd+Strand,+Strandskovvej,+H%C3%B8jbjerg&hl=da&ie=UTF8&ll=56.08152,10.270157&spn=0.053067,0.16325&sll=56.257789,9.879185&sspn=1.690414,5.223999&oq=moesga&hq=Moesg%C3%A5rd+Strand,&hnear=Strandskovvej,+8270+H%C3%B8jbjerg&t=m&z=13

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stoffer&Ejer

Stoffer og jeg (med kæreste) kunne da godt overtales til at være med :D Vi kan begge dage, Moesgaard helst, under forudsætning af at vi kan finde en der vil køre os, men det tror jeg nu godt vi kan :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt overveje at være med. Ville dog gerne senere end kl 13, det er sådan lidt meget midt på dagen og så kan man ikke rigtigt andet, hverken før eller efter. Og der kunne jo være påskefrokost;)

 

Moesgård og fløjstrup skov er sammenhængende og man kan komme på stranden fra begge skove.

 

Jeg vil også rigtig gerne senere end 13... Ellers kan jeg ikke nå derud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...