Hop til indhold

Træf på djursland ?


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
Gæst Stella

Har ikke længere en computer, så er ikke tit på,. men tager på biblioteket så tit som muligt,hvor jeg kan bruge en comuter, som feks nu.

 

Nå men jeg forslår at vi mødes i skoven. Der er en stor hundeskov, en lille en til hvalpe og små hunde og så er der hele resten af skoven, til dem som ikke ville i hundeskov.

Hvis jeg feks skal gå en tur i snor hele vejen, puha så har jeg brug for at Tjaldur kan brænde energi af først ved at være fri i hundeskoven, ellers tror jeg mine arme bliver trukket af.

 

Men så er der lidt til alle, så kunne vi jo først gå i hundeskoven, hvis andre ville med og brænde det værste energi af og så gå en tur i skoven bagefter i snor. Altså med hundene.

 

Kunne det være en ide ? Det er skoven i ebeltoft. den ved elsegårde.

 

Jeg kan både hverdag og weekend, så er åben for alle forslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Den til hvalpe/små hunde, er den forbudt for store hunde?

 

Tror jeg nøjes med gåtur i snor, Groa har det ikke godt med mange løse hunde hun ikke kender, 1-2 stykker kan gå an.

Men vi vil rigtig gerne med, kan alle dage.

Stella, du har fået mit nummer hvis det er ;-)

 

Årh hvor er det besværligt ikke at have en computer. Er kun lige på når jeg er på biblioteket.

 

Den lille hundeskov er ikke som sådan forbudt for store hunde, der er utrolig sjælden nogen, det samme med den anden hundeskov, har rigtig tit det hele for mig selv. så hvis Groa skal være løs, har du næsten med garanti hele den lille hundeskov for dig selv.

 

Jeg forslår lørdag den 20 april eller søndag den 21 april. Omkring kl 12 ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...