KarinaO Skrevet Marts 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2013 Jeg har for første gang husket at jeg skal bruge de bonuspoints jeg har optjent ved at handle på zooplus.de inden denne måned er omme, Men det går altså ikke ret godt. De har i forvejen gjort sådan at jeg kun kan putte det i vognen jeg har points nok til, men når jeg prøver det, bliver vognen bare rød og der kommer en rød cirkel med et hvidt kryds i ved siden af. Jeg tænkte at jeg nok havde valgt en vare der ikke var på lager, og prøvede med alle mulige andte ting, men med samme resultat. Er der nogen herinde der har prøvet det samme, og som kan fortælle mig hvad det betyder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2013 Kan det være fordi du ikke har andet i din kurv? Når jeg prøver at lægge noget fra bonuspoint-kategorien i vognen, kommer der en rød ramme, hvor der står at man skal købe for mindst 10 Euro. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Marts 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2013 Jeg tror det er fordi du kun kan vælge den ting én gang. Tjek den "rigtige" indkøbskurv når du har valgt dine bonusting, så skulle de gerne stå der. Dog forsvandt mine sidste gang, så jeg vælger først de ting jeg skal købe, og vælger så bonusting til sidst:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2013 Jeg tror det er fordi du kun kan vælge den ting én gang. Det kom jeg også i tanker om efter jeg havde skrevet mit indlæg. Jeg tror du har ret :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Marts 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2013 Vi havde ikke problemer... Dexter fik et tørklæde lavet som det hollandske flag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2013 Tak for jeres svar. Nu har jeg gglemt at prøve i dag, men i gåt virkede det heller ikke, selvom jeg puttede andre ting i kurven først. Når jeg så klikkede på kurven, var der heller ingen bonusting at se. Hvad mener I med at man kun kan vælge en ting en gang? Jeg har jo aldrig benyttet mig af deres bonusprogram før, Eller der det fordi jeg skrev at jeg prøvede at putte andre bonusting i kurven? Jeg måtte jo ikke få det jeg ville have, og derfor prøvede jeg bare med alt muligt andet. Lige lidt hjalp det. Må prøve igen i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Marts 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2013 Altså, man kan kun vælge hver bonusting én gang, fx kan du ikke købe 3 poser tørret kylling selvom du har point nok:-) Har du husket at logge ind først? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 Altså, man kan kun vælge hver bonusting én gang, fx kan du ikke købe 3 poser tørret kylling selvom du har point nok:-) Har du husket at logge ind først? Nåh på den måde. Men nej, det er ikke tilfældet at jeg har valgt den samme ting flere gange, eftersom den slet ikke figurerer i min indkøbskurv så meget som bare en enkelt gang. Og jo, jeg er logget ind. Tænker det er en forudsætning for at blive sendt til bonusting-siden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 Ihhh altså! Nu kan Zooplus godt snart rende mig et vist sted hvor der altid er mørkt med deres bonusprogram OG deres betalingssystem. Advarer lige på forhånd om at dette indlæg er det rene galde, men må simmpelthen lige have luft. Det' sgutte nemt, når man har en forventning om at nethandel skal være nemt og hurtigt. Fandt endelig ud af at jeg kunne putte de der bonusting i kurven, hvis jeg åbnede siden med Google Crome. Får puttet det hele i kurven og skal til betaling, hvor jeg kommer til at tanke det der 3-cifrede tal fra ens kort ind. Jeg troede jeg kunne det udenad, men det var fra mit gamle kort, så der går fejl i bestillingen. Og i stedet for at tilbyde at man kan gå tilbage og prøve igen, som på så mange andre netbutikker, beder de mig ringe eller skrive og i stedet overføre penge via bank og bla bla bla. Det det er søndag, det er besværligt og jeg gider ikke rode med det. I stedet henter jeg mit kreditkort og begynder forfra med min bestilling. Mmmmen da jeg når til bonussiden har jeg kun få points tilbage, fordi de har gemt den bestilling hvor betalingen gik i vasken, fordi de forventer jeg overfører pengene i stedet. Nu fortryder jeg godt nok at jeg ikke allerede i fredags skød en hvid pil efter de bonuspoints. Jeg når jo alligevel ikke bruge dem inden måneden er omme. Ved godt jeg kunne droppe den bestilling jeg er i gang med nu, skrive til dem og bede dem annulere handlen og så prøve at bestille igen i morgen med mine bonuspoints. Men min tålmodighed med den side er ved at være opbrugt. Jeg gider ikke se mere på den, heller ikke i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ovamor Besvaret Marts 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 Der skal vist lige soves lidt på det, før du forsøger dig igen (FY ikke pænt at grine) :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Marts 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 ermm jeg prøvede også sidste gang om jeg kunne hive nogle bonus point ud af zooplus - men de holder dæleme godt på dem. Flere gange gik det jeg ville have i kurven - men da jeg kom til at skulle betale mine varer, var alle bonus tingene Gone with the wind - arghh - Prøvede så igen - samme resultat. Min tålmodighed rækker ikke længere med zooplus - i hvert fald har jeg købt mine sidste varer der. Jeg gider ikke alt det bøvl - har også måttet trækkes med en sag hvor mine varer var ødelagt da jeg fik dem - samt en pakke der blev væk - fandt senere ud af den var landet i Holland et eller andet sted - man får ikke penge retur og der er så meget bøvl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 Wow, jeg må virkelig have været heldig med Zooplus. Det eneste problem, jeg har haft, var da jeg kom til at bestille levende rejer og akvarieplanter uden at læse det med småt på siden - at de kun sendes til Tyskland og Østrig. Det kunne selvfølgelig godt have stået lidt højere oppe på siden, men faktum er at det stod der, så det var min egen fejl Jeg fik pengene tilbage med det samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 Sidst jeg bestilte hundefoder var den ene pose totalt flænset foroven.Og foderposer akal være lufttætte til åbning af dem. Jeg er også skuffet for dette må være sket ved pakning af den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Marts 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 Ulla, du sendte den vel retur? Jeg har prøvet det, både med en sæk foder og en bøtte luposan. Begge gange har de krediteret mig beløbet uden vrøvl. Jeg medgiver dog Karina - deres betalingssystem er HELT godnat hvis man taster forkert:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 Jeg har prøvet, at der kom en pose kattegrus, som der var gået hul i. Jeg fik krediteret beløbet og fik lov til at beholde posen. Men jeg lavede samme nummer som Karina sidst jeg skulle bestille. Jeg har to kort (et til min konto og en til hundekontoen), troede at jeg kunne huske koden og taster forkert. Der var så ingen bonus-produkter i, så jeg kunne bare lave en ny bestilling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2013 Åh hvor det altså trøster at jeg ikke er den eneste der tænder af, når sådanne ting, der forventes at være nemme at have med at gøre, bare ikke fungerer. Det er jo ikke verdens undergang ikke at få de bonuspoints, men når nu man har rigeligt med andre problemer, kunne det altså være rart at det var en god oplevelse at handle online. Jeg har aldrig haft problemer med levringeen, brudt emballage og lign. Alt er hurtigt leveret og pænt pakket. Det er dog ikke første gang jeg har kludret i betalingen, men der er jeg bare begyndt forfra, hvilket ikke gør så meget, når man ikke har bestilt bonusvarer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Marts 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 Karina, sjov historie. Sidst jeg bestilte, ville jeg for første gang have bonusting med. Jeg klikkede dem i kurven, tjekkede at de var registreret i kurven, og bestilte så det andet jeg skulle have. Først da jeg havde betalt, så jeg at tingene ikke var med på kvitteringen. Så jeg skrev dem fluks en mail om at annullere ordren, da det var vigtigt for mig at bruge mine bonuspoint inden de udløb. Så jeg bestilte samme omgang, og fik nu lagt bonustingene i, betalte og var glad. Men så fik jeg TO ordrebekræftelser! Og en mail om at det var for sent at annullere den første ordre. Begge pakker var betalt, pakket og afsendt (min fejl jo). Så jeg noterede mig pakkenumrene, og da GLS damen kom slæbende med 2 kasser 2 dage senere, tog jeg imod den med bonustingene, og sendte den anden retur. Pengene blev uden bøvl refunderet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2013 Jeg endte alligevel med at skrive til dem i går, og nu har de annuleret min ordre og jeg har bestilt igen igen. Måtte dog lige tjekke ordrebekræftelsen igen, efter at have læst din historie Anne, men mine bonusvarer er da heldigvis med.:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.