Hop til indhold

Brig af bonuspoints hos Zooplus.de


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Jeg har for første gang husket at jeg skal bruge de bonuspoints jeg har optjent ved at handle på zooplus.de inden denne måned er omme,

Men det går altså ikke ret godt. De har i forvejen gjort sådan at jeg kun kan putte det i vognen jeg har points nok til, men når jeg prøver det, bliver vognen bare rød og der kommer en rød cirkel med et hvidt kryds i ved siden af.

Jeg tænkte at jeg nok havde valgt en vare der ikke var på lager, og prøvede med alle mulige andte ting, men med samme resultat.

 

Er der nogen herinde der har prøvet det samme, og som kan fortælle mig hvad det betyder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres svar.:-)

Nu har jeg gglemt at prøve i dag, men i gåt virkede det heller ikke, selvom jeg puttede andre ting i kurven først. Når jeg så klikkede på kurven, var der heller ingen bonusting at se.

Hvad mener I med at man kun kan vælge en ting en gang?

Jeg har jo aldrig benyttet mig af deres bonusprogram før,

Eller der det fordi jeg skrev at jeg prøvede at putte andre bonusting i kurven? Jeg måtte jo ikke få det jeg ville have, og derfor prøvede jeg bare med alt muligt andet. Lige lidt hjalp det. :vedikke:

Må prøve igen i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, man kan kun vælge hver bonusting én gang, fx kan du ikke købe 3 poser tørret kylling selvom du har point nok:-) Har du husket at logge ind først?

 

Nåh på den måde. Men nej, det er ikke tilfældet at jeg har valgt den samme ting flere gange, eftersom den slet ikke figurerer i min indkøbskurv så meget som bare en enkelt gang.:-)

Og jo, jeg er logget ind. Tænker det er en forudsætning for at blive sendt til bonusting-siden?:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh altså!

Nu kan Zooplus godt snart rende mig et vist sted hvor der altid er mørkt med deres bonusprogram OG deres betalingssystem.

 

Advarer lige på forhånd om at dette indlæg er det rene galde, men må simmpelthen lige have luft.:-)

Det' sgutte nemt, når man har en forventning om at nethandel skal være nemt og hurtigt.:mrsgreen:

 

Fandt endelig ud af at jeg kunne putte de der bonusting i kurven, hvis jeg åbnede siden med Google Crome.

Får puttet det hele i kurven og skal til betaling, hvor jeg kommer til at tanke det der 3-cifrede tal fra ens kort ind. Jeg troede jeg kunne det udenad, men det var fra mit gamle kort, så der går fejl i bestillingen.

Og i stedet for at tilbyde at man kan gå tilbage og prøve igen, som på så mange andre netbutikker, beder de mig ringe eller skrive og i stedet overføre penge via bank og bla bla bla.

Det det er søndag, det er besværligt og jeg gider ikke rode med det.

I stedet henter jeg mit kreditkort og begynder forfra med min bestilling.

Mmmmen da jeg når til bonussiden har jeg kun få points tilbage, fordi de har gemt den bestilling hvor betalingen gik i vasken, fordi de forventer jeg overfører pengene i stedet.

Nu fortryder jeg godt nok at jeg ikke allerede i fredags skød en hvid pil efter de bonuspoints. Jeg når jo alligevel ikke bruge dem inden måneden er omme.

Ved godt jeg kunne droppe den bestilling jeg er i gang med nu, skrive til dem og bede dem annulere handlen og så prøve at bestille igen i morgen med mine bonuspoints. Men min tålmodighed med den side er ved at være opbrugt. Jeg gider ikke se mere på den, heller ikke i morgen.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

ermm jeg prøvede også sidste gang om jeg kunne hive nogle bonus point ud af zooplus - men de holder dæleme godt på dem. Flere gange gik det jeg ville have i kurven - men da jeg kom til at skulle betale mine varer, var alle bonus tingene Gone with the wind - arghh - Prøvede så igen - samme resultat.

Min tålmodighed rækker ikke længere med zooplus - i hvert fald har jeg købt mine sidste varer der. Jeg gider ikke alt det bøvl - har også måttet trækkes med en sag hvor mine varer var ødelagt da jeg fik dem - samt en pakke der blev væk - fandt senere ud af den var landet i Holland et eller andet sted - man får ikke penge retur og der er så meget bøvl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, jeg må virkelig have været heldig med Zooplus. Det eneste problem, jeg har haft, var da jeg kom til at bestille levende rejer og akvarieplanter uden at læse det med småt på siden - at de kun sendes til Tyskland og Østrig. Det kunne selvfølgelig godt have stået lidt højere oppe på siden, men faktum er at det stod der, så det var min egen fejl :vedikke: Jeg fik pengene tilbage med det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet, at der kom en pose kattegrus, som der var gået hul i. Jeg fik krediteret beløbet og fik lov til at beholde posen.

 

Men jeg lavede samme nummer som Karina sidst jeg skulle bestille. Jeg har to kort (et til min konto og en til hundekontoen), troede at jeg kunne huske koden og taster forkert. Der var så ingen bonus-produkter i, så jeg kunne bare lave en ny bestilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor det altså trøster at jeg ikke er den eneste der tænder af, når sådanne ting, der forventes at være nemme at have med at gøre, bare ikke fungerer.

 

Det er jo ikke verdens undergang ikke at få de bonuspoints, men når nu man har rigeligt med andre problemer, kunne det altså være rart at det var en god oplevelse at handle online.

Jeg har aldrig haft problemer med levringeen, brudt emballage og lign. Alt er hurtigt leveret og pænt pakket.

Det er dog ikke første gang jeg har kludret i betalingen, men der er jeg bare begyndt forfra, hvilket ikke gør så meget, når man ikke har bestilt bonusvarer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina, sjov historie.

 

Sidst jeg bestilte, ville jeg for første gang have bonusting med. Jeg klikkede dem i kurven, tjekkede at de var registreret i kurven, og bestilte så det andet jeg skulle have. Først da jeg havde betalt, så jeg at tingene ikke var med på kvitteringen. Så jeg skrev dem fluks en mail om at annullere ordren, da det var vigtigt for mig at bruge mine bonuspoint inden de udløb.

 

Så jeg bestilte samme omgang, og fik nu lagt bonustingene i, betalte og var glad.

 

Men så fik jeg TO ordrebekræftelser! Og en mail om at det var for sent at annullere den første ordre. Begge pakker var betalt, pakket og afsendt (min fejl jo). Så jeg noterede mig pakkenumrene, og da GLS damen kom slæbende med 2 kasser 2 dage senere, tog jeg imod den med bonustingene, og sendte den anden retur. Pengene blev uden bøvl refunderet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...