Hop til indhold

Hvornår var du mindre stolt af din hund?


Therese
 Share

Recommended Posts

vi har håndværkere i herhjemme lige for tiden. de lukker sig selv ind med en ekstra nøgle. Vi har stort set ikke været hjemme imens det har stået på, så de har nok opgivet at forsøge at ringe på døren, men i stedet bare lukket sig selv ind. jeg stod ude i køkkenet da jeg lige pludselig hører nogle sige: GODDAG. jeg gik ud i gangen og så tre store håndværkere, og en meget glad hund der tog imod dem ved døren.

"det er da godt nok ikke nogen vagt hund du har hva" sagde de og grinede..

det er super betryggende ellers:D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I morges, da Charles og jeg gik henover græsset i parken, sammen med Gina og hendes hunde. Charles ser sig tilbage, og ser Butch, en stor mastiff, som kommer gående med sin ejer i snor. Han har mødt Butch et par gange, men har oftest bare gøet af ham fra bilen, så han besluttede da lige at løbe gøende tilbage mod ham!! :shock:

Samtidig med at jeg råbte ham op, kom han tæt nok på til at se hvor stor det lige er Butch er, og kom hurtigt på andre tanker :rolleyes: Og kom luntende tilbage. UARTIG!! Butch fortrak ikke en mine :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ikke specielt stolt af Milo i går aftes hos svigermekanikken. De har 2 stk katte - hvor den ene altid fordufter mens den anden gerne bare ligger på en stol mens hundene er der. Normalt plejer Milo at ignorere katte, allerhøjst lige vruffe af dem hvis de overrasker ham.

 

Men ikke i går - nej der tog fanden ved ham! Han for lige i flæsket på katten da den hoppede ned fra sin plads på stolen. :evil: Møghund!!

 

Oveni havde jeg da lige rost og stolt fortalt hvor fiiint det da gik med hundene og katten... :damn:

 

Må hellere lige tilføje at katten ikke led nogen overlast og heller ikke virkede synderligt påvirket...

Redigeret af Trixie83
Tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Suk, var ellers lidt stolt over at jeg ikke lige kunne komme på en historie sket sådan for nylig. Men Benny to the rescue :rolleyes:

 

Der er en hund herude som HADER andre hunde. Første gang Egon så den, blev han så glad og ville gerne hilse, men da hunden viste hele tandsættet, var Egon helt med på at være bedste hadevenner i stedet. Nå men den mand og hund er så dem jeg ligesom altid er helt enormt kikset overfor.. kender i de typer? Det er altid noget med jeg ikke har set dem og har ladet en af mine hunde gå rundt i helt udstrakt flexsnor og sådan noget. Eller vi bumber hovedkuls ind i dem rundt om et hjørne.

 

Mine kan gå rigtig fint forbi andre hunde HVIS jeg når at aflede dem før de begynder at gø. Og det når jeg sjovt nok sjældent når vi ser den der hund, argh.

 

 

Nå men vi kom så gående og den drejer om hjørnet tæt på os, gudskelov var jeg for en gangs skyld på modsatte side af den lille vej. Benny begynder på sit favorit cirkustrick: slår saltomortaler i luften, mens jeg koncentrerer mig om at Egon ikke skal gå igang med at gø. Da Benny så pludselig står uden halsbånd på :shock: Halvkvæl, min bare.

 

Han forstår rimelig godt at han er fri og han ikke løber men hopper lykkeligt over til den anden hund - og den ser virkelig frem til at æde den lille hvide provokerende lort, åhhh mit hjerte gik helt i stå der. Manden udbryder "ej for fanden da også" (indforstået: gud, hvor kikset en hundeejer kan man være?? Nu slipper hun fanme også sin hund løs).

 

Jeg tænkte heldigvis for en gangs skyld bare lidt hurtigt og løb den modsatte vej mens jeg råbte, og Benny kunne nok godt se at det måske ikke liiiige var sagen at komme for tæt på den anden - desuden var manden også ret flink og stilte sig foran sin hund.

Anyhow, Benny kom hurtigt farende efter os og efter en kort lykkerunde, kom han også pænt hen og fik sit halsbånd på igen.

 

Så skulle begge hunde lige voldskrabe et stykke tid og så var de heeeeelt rolige. Kikset altså.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...