Hop til indhold

Et pænt goddag fra Vesterhavet :)


Gæst Melou
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige oprettet mig som bruger, og synes da det ville være gevaldigt høfligt af mig, hvis jeg lige sagde "Go'daw" til forummet :vinken:

 

Jeg er førstegangs-hundeejer, og det har været en oplevelse fyldt med frustrationer, glæde, smerte (hvalpetænder!!! Av da...), latter, fjolleri, uenigheder (jeg siger hunden skal i bad, hunden siger "pfft, rend og hop!") og bare helt overordnet endeløs kærlighed :lun:

 

Jeg har sammen med min kæreste fået en Schipperke, og det er den dejligst lille ballademager! Han er mors puttetrold, fars bølle, husets vogter og muldvarpernes fjende nr. 1!

 

Han er 10 måneder nu, og jeg ser allerede frem til de næste 10 år :-D

 

Iphone 484.jpg

Her er to billeder af ham, hvor han er 3 og 10 mdr gammel. Han er blevet stor og flot!

 

Tak for nu!!

Iphone 001.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor sjovt, Dorte :-D

 

Vi har trænet ved DKK her i Esbjerg (Hvalpemotivation), men vi var desværre nødt til at stoppe utidigt, da Dexter blev syg - så nu venter vi med længsel på, at der kommer et hold, hvor man ikke skal have gennemført Hvalpemotivation først. Han er jo lige blevet 'teenager', så hans "hørelse" er ikke så god for tiden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har et gadehold for nye "utrænede" hunde, som er blevet for gamle til hvalpeholdene.

 

Uh - hvornår starter I sådan et hold op? Og er der evt en hjemmeside man kan gå ind og lure lidt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...