Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Modvilje mod hunde...

Featured Replies

Besvaret
Fik du skæld ud for at smide en pose i en skraldespand? :shock:

 

Jeg ville altså heller ikke have at folk smed lort i min skraldespand... Den står jo på privat grund, og jeg gider da ikke at den skal lugte af lort... :oops:

Besvaret
Jeg ville altså heller ikke have at folk smed lort i min skraldespand... Den står jo på privat grund, og jeg gider da ikke at den skal lugte af lort... :oops:

 

Den lugter da ikke af lort hvis lorten er pakket ind i en pose med knude på?

Besvaret
Den lugter da ikke af lort hvis lorten er pakket ind i en pose med knude på?

 

Jo, prutteposer holder altså ikke på lugten:badr: Hvis du nogensinde havde samlet lorteprøver i 3 dage, ville du vide det. Når man sådan har gået med en lort i lommen en halv times tid, sniger lugten sig bare i næsen, trods dobbelt pose med knuder.

 

Mimas, ved DKK kan du få et "her må du smide prutteposer i"-klistermærke til skraldespanden. Vi har det ikke, men mest fordi skraldespanden står 10-15 meter inde på vores grund, og Bella kan godt blive lidt sur hvis der kommer fremmede på vores grund.

Besvaret
Jo, prutteposer holder altså ikke på lugten:badr: Hvis du nogensinde havde samlet lorteprøver i 3 dage, ville du vide det. Når man sådan har gået med en lort i lommen en halv times tid, sniger lugten sig bare i næsen, trods dobbelt pose med knuder.

 

Mimas, ved DKK kan du få et "her må du smide prutteposer i"-klistermærke til skraldespanden. Vi har det ikke, men mest fordi skraldespanden står 10-15 meter inde på vores grund, og Bella kan godt blive lidt sur hvis der kommer fremmede på vores grund.

 

Jeg har haft en lortepose liggende i bilen i 14 dage..... -og var begyndt at undre mig hvorfor der lugtede sådan lidt sært.... :mrgreen:

Besvaret
Den lugter da ikke af lort hvis lorten er pakket ind i en pose med knude på?

 

Jo, det gør det, og specielt hvis det pludselig er mere end en lort der er smidt i...

 

Ej, det lyder også forkert, jeg ville aldrig skælde folk ud for det, og trods alt bedre de smider den der end bare samle lorten op og så smide posen (Hvad sker der for folk der gør det?). Men personligt synes jeg altså at man må beholde sin lort og smide den ud i skraldespande ment for det... Fremfor at stoppe den i en andens skraldespand.

Besvaret

og der skal seriøst meget til før jeg synes en skraldespand lugter sært... -men vi smider også alt muligt i vores :mrgreen:, så jeg er nok vant til at det bare skal lugte

 

-og jeg vil til enhver tid foretrække der bliver samlet op og smidt i min skraldespand, end jeg vil træde i en fremmed lort når jeg skal ud efter posten.

Besvaret
Yep. For han gang fanme ikke have mine lorte i hans skraldespand.. Hold nu op :/

 

Jeg ville altså heller ikke have at folk smed lort i min skraldespand... Den står jo på privat grund, og jeg gider da ikke at den skal lugte af lort... :oops:

 

Nåh, jamen jeg troede, at det var en offentligt skraldespand og derfor synes jeg altså, at det var lidt overdrevet... Men hvis det er en privat skraldespand, ville jeg nok heller ikke smide den deri... Jeg ville i hvert fald selv synes det er ret underligt, hvis folk smed deres lorteposer i min skraldespand :genert:

Besvaret

jeg tror jeg ville foretække at folk brugte min skraldespand , fremfor at lade prutten blive liggende på fortovet...... eller endnu mere uforståeligt samler op og smider posen + prut på fortovet - DET forstår jeg simpelt hen ikke !

Besvaret
jeg tror jeg ville foretække at folk brugte min skraldespand , fremfor at lade prutten blive liggende på fortovet...... eller endnu mere uforståeligt samler op og smider posen + prut på fortovet - DET forstår jeg simpelt hen ikke !

 

Jeg er helt enig; Men begge ting er lige ansvarsforliggende i min verden.

Besvaret

Hmm så gør jeg nok mange mennesker sure, for jeg smider tit posen i folks skraldespande, hvis der ikke er en offentlig i nærheden, og hvis skraldespandene står ude ved fortovet.

Men jeg har aldrig hørt for det, tror egentlig bare folk sætter pris på at der bliver samlet op.

Besvaret

æv oplevelse - og godt I er okay.... Aldrig aldrig slå igen, hellere melde dem for vold. det får man meget mere hævn ud af :slem:.

Men ja mon ikke, som alle andre har nævnt, han bare har oplevet for tit at folk ikke har samlet op? Eller også er han bare et af de der sure mennesker der ikke har andet at gå op i. De findes jo også.

 

Smider altså også mine lorteposer i folks skraldespande, tænker det da må være at foretrække frem for at den bliver liggende. men gør det kun hvis skraldespanden kan nåes fra vejen. meD alt andet man putter i en skraldespand er en lortepose fra eller til vel lige meget? Tænker de lugter alligevel....

Besvaret

Til TS: Sikke en ubehagelig oplevelse du har haft. Og godt, at manden ikke gjorde din hvalp noget.

 

Off-topic: Man kan bestille gratis klistermærker til skraldespanden her: Hundeposeklistermærke til skraldespanden

Evt. bestille lidt ekstra og aflevere strategisk i postkasser rundt omkring på den daglige rute. Så kan man da se, hvem der ikke har noget i mod hundeposer.

 

Jeg har fået kommentarer om, at bruge "private skraldespande" og bruger derfor kun offentlige. Ellers har jeg dem med mig til jeg kommer hjem (medmindre jeg støder på skraldespande med klistermærket fra DKK).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.