Hop til indhold

Godbidder.


Gittemus
 Share

Recommended Posts

Pt. Træner Rosa og jeg med 20 m lang Line når vi går tur. Det betyde at jeg nærmest kaster godbidder efter hende:lol:

hun får hver gang hun tilbyder kontakt og til indkald samt når jeg skal aflede hende fra mennesker, cykler og andre hunde osv og øvelser, så det bliver til en del i løbet af en dag.

nogen forslag til godbidder, som er ok at få i pæne mængder og hvor det ikke løber op i en formue. Fortiden får hun nogle billige tørguffer fra dyrhandleren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber fiskefars når det er på sidste salgsdato, skærer det i tern, mens det stadig er frossent og bager det i ovnen. Hjerter kan man også være heldige at finde til billig penge. Koges, skæres i småstykker og i fryseren i portionsposer. Derudover er vi storforbrugere af kyllingeminipølser (fåes i alle discountsupermarkederne til omkring en 10'er). De flækkes i 4 og skæres i tern - der bliver rigtigt mange guffer af sådan en pakke. I det hele taget, så alt kød / kødpålæg / ost jeg kan finde på tilbud / sidste salgsdato ryger med hjem, tilberedes enten i ovn eller kogt og så laver jeg portionsposer på ca. 100g så jeg altid har en pose klar til træning

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber fiskefars når det er på sidste salgsdato, skærer det i tern, mens det stadig er frossent og bager det i ovnen. Hjerter kan man også være heldige at finde til billig penge. Koges, skæres i småstykker og i fryseren i portionsposer. Derudover er vi storforbrugere af kyllingeminipølser (fåes i alle discountsupermarkederne til omkring en 10'er). De flækkes i 4 og skæres i tern - der bliver rigtigt mange guffer af sådan en pakke. I det hele taget, så alt kød / kødpålæg / ost jeg kan finde på tilbud / sidste salgsdato ryger med hjem, tilberedes enten i ovn eller kogt og så laver jeg portionsposer på ca. 100g så jeg altid har en pose klar til træning

 

Bager farsen til den er gennemstegt eller til den er tør ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber fx sadel pølse, kødpølse og lig billige pålægspølser og skærer dem i tern og fryser dem ned i portionsposer, så er det bare at tage dagens pose op om morgenen og stoppe den i lommen OB's man skal huske at tømme det sidste ud inden man hænger jakken væk har jeg hørt ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bager farsen til den er gennemstegt eller til den er tør ?

 

Hvis du vil fryse dem, kan du nøjes med bare at bage dem til de er sprøde på ydersiden... Hvis du vil have små knasere der kan holde sig i et stykke tid udenfor fryseren, så skal bage dem indtil de er helt tørre hele vejen igennem

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber fx sadel pølse, kødpølse og lig billige pålægspølser og skærer dem i tern og fryser dem ned i portionsposer, så er det bare at tage dagens pose op om morgenen og stoppe den i lommen OB's man skal huske at tømme det sidste ud inden man hænger jakken væk har jeg hørt ;)

 

Er denne observation baseret på erfaringer :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber fiskefars når det er på sidste salgsdato, skærer det i tern, mens det stadig er frossent og bager det i ovnen. Hjerter kan man også være heldige at finde til billig penge. Koges, skæres i småstykker og i fryseren i portionsposer. Derudover er vi storforbrugere af kyllingeminipølser (fåes i alle discountsupermarkederne til omkring en 10'er). De flækkes i 4 og skæres i tern - der bliver rigtigt mange guffer af sådan en pakke. I det hele taget, så alt kød / kødpålæg / ost jeg kan finde på tilbud / sidste salgsdato ryger med hjem, tilberedes enten i ovn eller kogt og så laver jeg portionsposer på ca. 100g så jeg altid har en pose klar til træning

 

Den fungerer også herhjemme....kan informere om at jeg kan lave 80 godbidder af en enkelt pølse....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...