Hop til indhold

Hvalpekuller på Amar


Gæst HWL
 Share

Recommended Posts

På lørdag skal min kæreste og jeg hente vores lille nye familiemedlem:klap:

 

Allesammen, hils på Cooper :vinken:

 

IMG_0457.jpg

IMG_0451.jpg

IMG_0452.jpg

IMG_0453.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke med ham :) Han ligner en sæl på det første billede :lun:

 

Hvordan kan det være i valgte samojeden? Og hvor er han fra?

 

Jeg har selv 2 samojeder, også hanhunde - hvorhenne på Amar bor i? Jeg kender til 2 andre som også har 2 sammier i denne bydel. Samojedernes højborg ;)

 

 

Mange tak :) Ja han ligner en lille sæl på det første billede :)

 

Vi valgte en samojede fordi det er en god familie hund. Så er det en aktiv og intelligent hund. Vi følte at det var den hund der passede bedst til vores liv :) Så jeg håber vi har valgt rigtigt? ;) Vi har kigget og læst om mange hunderaser, men da vi så et billedet af en samojede og læste om den, ja så var det kærlighed ved første blik.

 

Den er fra en Kennel der hedder "Kennel White Samoyeds" En rigtig sød familie der gør et flot stykke arbejde :)

 

Har set mange af dine fantastiske billeder af dine to smukke hanhunde :) Håber vi kan mødes en dag?

 

Vi bor i en lejlighed lige ned til amager strandpark- Et kanon område med masser af muligheder til sin hund :) Hvor bor du henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuuuurh, endnu en samojede :lun: Søde lille isbjørn. Jeg har selv en på 5 måneder.

 

 

Har set en masse billeder af søde Lupo:-D 5 måneder, så er han jo stadigvæk en lille bandit:blink: Har du nogen gode råd inden vi får vores?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :) Ja han ligner en lille sæl på det første billede :)

 

Vi valgte en samojede fordi det er en god familie hund. Så er det en aktiv og intelligent hund. Vi følte at det var den hund der passede bedst til vores liv :) Så jeg håber vi har valgt rigtigt? ;) Vi har kigget og læst om mange hunderaser, men da vi så et billedet af en samojede og læste om den, ja så var det kærlighed ved første blik.

 

Den er fra en Kennel der hedder "Kennel White Samoyeds" En rigtig sød familie der gør et flot stykke arbejde :)

 

Har set mange af dine fantastiske billeder af dine to smukke hanhunde :) Håber vi kan mødes en dag?

 

Vi bor i en lejlighed lige ned til amager strandpark- Et kanon område med masser af muligheder til sin hund :) Hvor bor du henne?

 

Årh super lækkert sted at bo. Vi bor i den anden ende, mod Amager Fælled. Hvilken af tæverne er mor til jeres?

 

Aktive er de helt sikkert :lol: Og insisterende og desværre lidt for kloge nogle gange ;) Men de er søde.

Har i planer om hvad i vil med ham?

 

Vil gerne ses en dag, det kunne være hyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh super lækkert sted at bo. Vi bor i den anden ende, mod Amager Fælled. Hvilken af tæverne er mor til jeres?

 

Aktive er de helt sikkert :lol: Og insisterende og desværre lidt for kloge nogle gange ;) Men de er søde.

Har i planer om hvad i vil med ham?

 

Vil gerne ses en dag, det kunne være hyggeligt.

 

 

Elsker Amager Fælled ;) Når Cooper er faldet godt til, vil vi meget gerne komme og besøge jer :) Liva er mor til vores. Hun fik 3 tæver og 3 hanner.

 

Vi har ingen planer som såden- bare at vi får en glad familie hund :) Meeen hvis han kunne komme til at køre slæde engang imellem ville det ikke gøre mig noget ;) Er det noget du har erfaring med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker Amager Fælled ;) Når Cooper er faldet godt til, vil vi meget gerne komme og besøge jer :) Liva er mor til vores. Hun fik 3 tæver og 3 hanner.

 

Vi har ingen planer som såden- bare at vi får en glad familie hund :) Meeen hvis han kunne komme til at køre slæde engang imellem ville det ikke gøre mig noget ;) Er det noget du har erfaring med?

 

Fedt :-D Det bliver din hund glad for, slæde/vogn altså, det er jo det de kan :lun: Ja vi kører med vores, både cykel, vogn og slæde. Slæde er virkelig fedt, men kan jo ikke altid lade sig gøre her i DK. Med vejret altså.

 

Har i meldt jer til noget hvalpetræning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har set en masse billeder af søde Lupo:-D 5 måneder, så er han jo stadigvæk en lille bandit:blink: Har du nogen gode råd inden vi får vores?

 

Ja, han er bestemt stadig en lille bandit! :-D Men man kan jo ikke stå for de søde brune øjne, der helt uskyldigt kigger på en :lun:

 

 

Hmm, gode råd....Har I haft hund før?

Jeg vil sige at når man bor i lejlighed (det gør jeg også), så kan det være et problem at samojeder (og spidshunde generelt) er ret gøende. Så det er godt at lære ham fra starten af at han ikke skal gø inde i lejligheden, f.eks. ved at afslutte en leg og gå lidt væk hvis han gør mens I leger. Så lærer han at det ikke kan betale sig at gø indenfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...