Hop til indhold

Klikker - test din reaktionstid


Amocca
 Share

Recommended Posts

Så kan der testes reaktionstid her... hvor hurtigt kan du klikke når den rette "adfærd" viser sig :-)

 

Jeg har indtil videre en reaktionstid på gennemsnitligt 220, så der er masser af plads til at forbedre den.... det hurtigste jeg har reageret er 167...

 

http://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime/index.php

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c-schneiders
:shock: :shock: :shock: Det var sq* hurtigt :shock:

 

Jeg fik den "ned" på 183 :???:

 

Jeg har øvet mig på mine 2 papegøjer tidligere :lol: og så har jeg en søn der lige er begyndt at kravle, så der bliver min reaktionstid sat på prøve hver dag.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har øvet mig på mine 2 papegøjer tidligere :lol: og så har jeg en søn der lige er begyndt at kravle, så der bliver min reaktionstid sat på prøve hver dag.:mrgreen:

 

Tænke det nok :rolleyes: du har snydt og trænet på forhånd :evil: :evil:

 

 

misundelig er jeg i hvertfald ikke :oops::engel: :engel: :mrgreen: :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c-schneiders
Tænke det nok :rolleyes: du har snydt og trænet på forhånd :evil: :evil:

 

 

misundelig er jeg i hvertfald ikke :oops::engel: :engel: :mrgreen: :blink: :mrgreen:

 

Sådan er det at have børn og husdyr, nogle reflekser bliver rigtig godt udviklet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op i var hurtige!

 

Jeg ramte én på 148,men det var mest et uheld. Ellers ramte jeg mange på omkring 230.gennemsnit 258. Jeg synes det adskiller sigmegt fra at klikke en adfærd, da dumed en adfærd med øvelse iløbet afnogle få gange, kan lære at forudsige den og derved være hurtig med dit klik:)

 

jeg synes også det er meget anderledes at klikke en adfærd, og bilder mig ihvertfald ind :mrgreen: at jeg reagerer hurtigt og korrekt når vi træner....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede først tryk på med musen med højre pegefinger, der var jeg klarest langsommest, 237

 

med venstre pegefinger var den på 232

 

så tog jeg min nomale "klikke-finger" højre tommelfinger, der kom den så ned på 184

 

og min anden "klikker-finger", venstre tommelfinger blev til 214

 

er jeg den eneste der har brugt den normale "klikker-finger" eller har I andre også prøvet dette??? Synes det var sjovt at se forkellen på hvilken finger jeg trykkede på musen med ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg prøvede først tryk på med musen med højre pegefinger, der var jeg klarest langsommest, 237

 

med venstre pegefinger var den på 232

 

så tog jeg min nomale "klikke-finger" højre tommelfinger, der kom den så ned på 184

 

og min anden "klikker-finger", venstre tommelfinger blev til 214

 

er jeg den eneste der har brugt den normale "klikker-finger" eller har I andre også prøvet dette??? Synes det var sjovt at se forkellen på hvilken finger jeg trykkede på musen med ;-)

Ha ej hvor sjovt, det skulle jeg lige prøve, og da jeg brugte "klikker-fingeren" fik jeg den ned på 190. Lidt pudsigt synes jeg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede først tryk på med musen med højre pegefinger, der var jeg klarest langsommest, 237

 

med venstre pegefinger var den på 232

 

så tog jeg min nomale "klikke-finger" højre tommelfinger, der kom den så ned på 184

 

og min anden "klikker-finger", venstre tommelfinger blev til 214

 

er jeg den eneste der har brugt den normale "klikker-finger" eller har I andre også prøvet dette??? Synes det var sjovt at se forkellen på hvilken finger jeg trykkede på musen med ;-)

 

Sjov test!

 

Jeg blev jo så også lige inspireret til at prøve med min normale "klikker-finger" efter jeg læste Blackgsds indlæg og der ramte jeg 191... med min pegefinger (som jeg først prøvede med) ramte jeg 207.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...