Hop til indhold

Game of thrones - SPOILER tråden!!!!!


fubar
 Share

Recommended Posts

  • Svar 112
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis det er happy endings, du søger, er GoT nok ikke det bedste bud. :mrgreen:

 

 

 

Det ironiske er, at efter at Ned Stark fik hugget hovedet af i slutningen af sæson 1, var jeg fuldstændig klar over, at man ikke kan regne med noget i denne serie, og at hvem som helst af hovedkaraktererne kan dø når som helst. Og alligevel var jeg fuldstændig uforberedt og chokeret, da Robb & co blev slagtet.

 

 

Nej I know :b Men det er også det som er så fængende, ingen er "safe".. Jeg blev bare så ked af det på både Arya og Jon/Bran og Rickon's vegne.. De var SÅ tæt på, og alligevel så langt fra... Men hvis der sker noget med Arya, så vil jeg ikke mere :shock:

 

Men ja, mig og min kæreste sad bare og gloede, det virkede som om at det egentlig ville være et ret lykkeligt afsnit :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Er bøgerne lige så slemme?

 

Der er flere personer med i bøgerne, ergo flere der dør :mrgreen: Og den sidste bog er en virkelig cliffhanger - utroligt at man skal vente til 2015 for at få slutningen! Hver gang jeg ser at George R.R. Martin har givet et interview el.lign, kan jeg ikke lade være med at råbe "hvad laver du!!? Du skal sidde derhjemme og skrive!!!" :evil:

 

Gider jeg bruge mine øre på at lytte til dem?

 

Det kan kun du selv afgøre. Men jeg vil sige at selv om det selvfølgelig er trist at så mange af de "gode" dør, er der også tilfredsstillende øjeblikke når man læser hvordan det går "de onde". Jeg vil sige det sådan at døden er ikke nødvendigvis det værste der kan ske for en i Westeros :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er flere personer med i bøgerne, ergo flere der dør :mrgreen: Og den sidste bog er en virkelig cliffhanger - utroligt at man skal vente til 2015 for at få slutningen! Hver gang jeg ser at George R.R. Martin har givet et interview el.lign, kan jeg ikke lade være med at råbe "hvad laver du!!? Du skal sidde derhjemme og skrive!!!" :evil:

 

Uuuups! :oops:

 

qAFMh94.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHA sjove billeder!

 

Vil også have bog seks nu!

 

Så lige afsnittet i går, tror jeg så mere på dem jeg så serien med, end selve serien... Var så spændt på at se deres reaktion.

Men ja bestemt det værste af bryllupperne. Men igen der er flere personer i bøgerne, og ingen er safe - For noget overhovedet.

Men synes stadig den er feed, og udvikler sig i en helt anden retning end man lige tror.

Link til indlæg
Del på andre sites

Må sige at jeg er helt suget ind i hans univers, det er ikke tolkien godt, men han gør det nu flot den gode George...

 

Er først kommet halvt igennem første bog, og har resten liggende og venter utålmodigt på at jeg kommer til dem. Er bestemt ikke skuffet eller forvirret over selve tv serien og bøgerne, da jeg tager dem for hver deres historie, ellers ville jeg bliver helt deprimeret over at både læse og se serien...

 

Men ellers elsker jeg Jeffory han har han gjort helt perfekt psyko, og familien stark måtte jo se det komme, de er for gode af sig til den verden han har skrevet. Og så har jeg altså et eller andet med bad guys i bøger, er helt vild med "the hound", men han ryger sikkert også i svinget...:genert:

 

Men ellers til dem der venter og har læst alle bøger, kan jeg anbefale: Vølvens datter, første bog i en serie på 9 bøger af en svensk forfatter, mener serien hedder jarastavens vandring. Lækre bøger og blodige...:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så har jeg altså et eller andet med bad guys i bøger, er helt vild med "the hound", men han ryger sikkert også i svinget...:genert:

 

Han er også min favorit :5up:

 

Men ellers til dem der venter og har læst alle bøger, kan jeg anbefale: Vølvens datter, første bog i en serie på 9 bøger af en svensk forfatter, mener serien hedder jarastavens vandring. Lækre bøger og blodige...:slem:

 

Tak, jeg mangler faktisk læsestof lige nu!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej I know :b Men det er også det som er så fængende, ingen er "safe".. Jeg blev bare så ked af det på både Arya og Jon/Bran og Rickon's vegne.. De var SÅ tæt på, og alligevel så langt fra... Men hvis der sker noget med Arya, så vil jeg ikke mere :shock:

 

Men ja, mig og min kæreste sad bare og gloede, det virkede som om at det egentlig ville være et ret lykkeligt afsnit :(

 

The Dog skal nok passe på Arya, det er jeg sikker på. Tror han gemmer et lille rødt hjerte inde bag sit grimme ydre :-D Men ... Man ved jo aldrig med GoT - det kan også være at han dræber hende :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er lidt bagud og har først fået taget os tid til at se afsnit 9 igår. Manden var stiktosset og sagde at nu gad han ihvertfald ikke se den skod serie nogensinde mere! Jeg var forberedt og kan godt se ideen i at nogle må dø for at andre kan modnes i den rigtige retning.. nu venter vi på det næste afsnit. Er det i øvrigt sæson afslutningen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, sæsonafslutning, og jeg har lige set den. Og nu går der næsten et år, før næste sæson kommer. :megaked:

 

Er virkelig splittet i forhold til, om jeg skal læse bøgerne. Vil vildt gerne læse dem, men på den anden side, ville begivenheder som f.eks. The Red Wedding jo ikke have haft samme effekt, hvis jeg vidste, hvad der ville ske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, sæsonafslutning, og jeg har lige set den. Og nu går der næsten et år, før næste sæson kommer. :megaked:

 

Er virkelig splittet i forhold til, om jeg skal læse bøgerne. Vil vildt gerne læse dem, men på den anden side, ville begivenheder som f.eks. The Red Wedding jo ikke have haft samme effekt, hvis jeg vidste, hvad der ville ske.

 

Kan du ikke bruge noget af ventetiden på at læse bøgerne op til der hvor sæsonen er sluttet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...