Hop til indhold

Agilitytræning sommer / efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 942
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg vil altså gerne lige vise min lille kommende stjerne frem, hun er borderblanding hedder Merci og er nu 10 måneder. Vi har siden hun var 4½ måned trænet baby agility i haven, med springene lagt ned naturligvis, tunnel træning, forskellige handlinger osv. og hun er lyn hurtig :blink: I forhold til Morgan ihvertfald, haha!

 

Dog havde hun ikke meget krudt idag pga. varmen! Men testede lige hendes videre kommando, og den fungerede! :-D Jubiii!

 

Denne video er fra idag

 

Den her er ca. 14 dage gammel

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå... Vi har trænet idag... Cassi beviste lige igen hvor selvstændig hun er... Ikke på den gode måde hver gang *gg*

 

Jeg er stadig ikke helt igennem hendes slalomkrise. Som nævnt tidligere, så kan hun virkelig sin slalom, men så snart den er en del af en længere bane, så går det bare ikke længere. Så lige nu har første prioritet været at få hende igang med den. Hvis hun starter på den får hun lov at køre den ned til sidste pind. Om den første port er rigtig eller ej, eller om hun smider en pind. Og så starter vi forfra. Det tager simpelthen motivationen fra hende hvis jeg hiver hende for meget tilbage. Når hun begynder at søge den på banen, så begynder jeg at kræve en korrekt indgang. Og må så indse at vi ikke får den på plads til næste weekend.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har fået trænet slalomindgange i dag :-D Trænede på 4 pinde som jeg har lært af Rikke på kursus i sidste uge :-)

 

Vi trænede både skæve vinkler, afstande, kryds bagved, selvstændighed, fart, spring før, forstyrrelser mv. Det gik bare så godt!!

2 gange missede hun indgangen ud af de nok 40 gange hun var igennem og hun var bare så glad og tændt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså ved at få lidt grå hår i hovedet over Cassi... Jeg ville gerne have en hund med fart og drive, og det kan man vist roligt sige jeg har fået. Mit problem er nok som min træner engang prøvede at sætte billede på, at en formel 1 racer ikke er meget værd hvis man ikke kan kører i andet end en 10 år gammel polo. Den gang han sagde det, var det dog ikke møntet på mig :blink:

 

Jeg føler lidt at jeg er nede i et KÆMPE hul, og der er ikke rigtig nogle med ressourcerne og viden til at hjælpe mig op af det i klubben. Enten har de hunde som er afventende og helst vil arbejde tæt på deres fører, eller også er de simpelthen i stand til at følge med hunden. Min siger: "Fårk, agility er fedt og er du der ikke til at vise mig hvad jeg skal gøre, så tage jeg sagen i egen hånd og gør lige præcis det der passer mig."

 

Hun er ikke ulydig, hun er bare meget initiativrig, som nogle herinde jo har oplevet.

 

Som det er nu er der tre muligheder.

- Jeg kan over natten komme i så fysisk god form at jeg er i stand til at følge selveste Ussain Bolt på en 100 m

- Jeg kan over natten få ti centimeter længere ben, så jeg kan tage længere skridt

- Jeg kan vælge at ændre min handling, så det passer den hund jeg nu engang har

 

Den eneste reelle mulighed er jo nok det sidste, men hvad filan gør man, hvis man ikke helt føler at det er muligt at få hjælpen til det? Folk kommer med velmenende råd og kommentarer, men jeg føler bare ikke jeg kan bruge det til så meget, for de færreste har været i mine sko og kan egentlig sætte sig ind i problemet.

 

Heldigvis elsker jeg min Cassi mere end det meste andet, så jeg overlever nok, men bliver lidt ked af, at jeg ikke engang føler jeg har værktøjerne til at bygge den stige der skal til at komme op af hullet igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså ved at få lidt grå hår i hovedet over Cassi... Jeg ville gerne have en hund med fart og drive, og det kan man vist roligt sige jeg har fået. Mit problem er nok som min træner engang prøvede at sætte billede på, at en formel 1 racer ikke er meget værd hvis man ikke kan kører i andet end en 10 år gammel polo. Den gang han sagde det, var det dog ikke møntet på mig :blink:

 

Jeg føler lidt at jeg er nede i et KÆMPE hul, og der er ikke rigtig nogle med ressourcerne og viden til at hjælpe mig op af det i klubben. Enten har de hunde som er afventende og helst vil arbejde tæt på deres fører, eller også er de simpelthen i stand til at følge med hunden. Min siger: "Fårk, agility er fedt og er du der ikke til at vise mig hvad jeg skal gøre, så tage jeg sagen i egen hånd og gør lige præcis det der passer mig."

 

Hun er ikke ulydig, hun er bare meget initiativrig, som nogle herinde jo har oplevet.

 

Som det er nu er der tre muligheder.

- Jeg kan over natten komme i så fysisk god form at jeg er i stand til at følge selveste Ussain Bolt på en 100 m

- Jeg kan over natten få ti centimeter længere ben, så jeg kan tage længere skridt

- Jeg kan vælge at ændre min handling, så det passer den hund jeg nu engang har

 

Den eneste reelle mulighed er jo nok det sidste, men hvad filan gør man, hvis man ikke helt føler at det er muligt at få hjælpen til det? Folk kommer med velmenende råd og kommentarer, men jeg føler bare ikke jeg kan bruge det til så meget, for de færreste har været i mine sko og kan egentlig sætte sig ind i problemet.

 

Heldigvis elsker jeg min Cassi mere end det meste andet, så jeg overlever nok, men bliver lidt ked af, at jeg ikke engang føler jeg har værktøjerne til at bygge den stige der skal til at komme op af hullet igen.

Jamen jeg har været i dine sko, og ved hvordan det er... På en måde er jeg det endnu, men nu får jeg kvalificeret hjælp, og det hjælper så meget på det!

 

Da jeg fik Frostie, som også var en tjubang-hund, havde jeg ikke nogen der kunne hjælpe mig. De trænere jeg havde den gang havde slet ikke erfaring med den type hund - rent faktisk inddrømmede de at de ikke kunne li' BC'ere, og derfor ikke "var gode til BC'ere"... Ret kort tid flyttede mine trænere desuden - og så havde jeg slet ikke noget sted at træne!

 

Det er en frygtelig situation at stå i, man ved at man har en hund med stort potentiale til den sport man selv brænder for, men ingen til at hjælpe én. Man føler nærmest at man står helt alene i verden. For mit vedkommende hjalp det først da jeg kom til den klub hvor jeg er i dag, og fik en træner der havde egen erfaring med den type hund Frostie var. Der gik desværre lang tid før vi kom dertil, jeg mener Frostie var 5 år da vi kom til klubben...

 

Mit råd ville helt klart være at finde et sted at træne, hvor de har erfaring nok til at de kan hjælpe dig videre. Jeg ved at du er dybt involveret i din egen klub, og at det sandsynligvis er svært at søge sig udenfor den. Men de trænere du har i dag, må jo selv kunne se at de ikke hjælper dig, og må kunne forstå at du bli'r nødt til at hente hjælp udefra.

 

En anden løsning er at ta' enetimer. For min egen del har det ikke hjulpet mig da jeg stod med unge Frostie, og skulle i gang. Jeg skulle samtidig lægge min handling om, og havde i den grad brug for regelmæssig træning, hvor nogen kunne sparke mig bagi hver uge! Og det har jeg stadig... :genert: Men kan du klare det selv, så kunne det måske være noget?

 

Jeg misunder dig virkelig ikke din situation, og ved lige præcis hvordan det er. Ikke sjovt... :ae: Håber det løser sig for dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

:-( Øv Camilla!

 

Hvad med at købe nogle enetimer hos en træner i nærheden af dig der selv har bordere? Du bor vel tæt på Rikke Wriedt?

... men enig med Korvis i at det nok ikke fixes på en træningsgang, så der skal jo nok nogle flere til ...

 

Jeg skiftede selv klub da jeg ikke synes jeg kunne rykke mig så meget mere i den gamle. Det var virkelig svært, men nødvendigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige inden jeg svarer helt, så vil jeg blot slå fast at jeg har en træner jeg er rigtig glad for og der bliver brugt meget tid på os i forhold til så mange andre. Der er mange ting jeg er enig med ham i, men der er også ting som vi ikke er enige i. Og det er jo meget normalt.

 

Mit største problem er at vi tit bliver sat til at handle noget der er enormt tekniskkrævende(for mig og prinsessen) og så kommer der en masse nederlag. Hun er sgu' sød nok og enten så er hun forfærdelig initiativ rig eller også er hun forfærdelig følsom på det jeg laver. Og mange nederlag, ja, det fungerer jeg bare ikke med, og hunden bliver lidt usikker på de mange gentagelser. Fx slog hun for to uger siden helt fra på A'et, fordi hun blev sat tilbage på det, for at starte en del af banen der. Det var kun den ene side hun ikke ville tage det fra.

 

Jeg føler lidt at vi skal forsøge at finde måden hvor vi bedst udnytter hendes styrker, nemlig at arbejde på afstand af mig. Ja, korvis har jo set hvordan hun kan arbejde selv(desværre også når hun ikke skal *gg*). Og jeg kan styre rigtig mange ting med hende på afstand.

 

jeg havde jo lånt den her til træningen i lørdags

gabi-steppan-inspired-backyard.gif

Og lad mig sige det sådan, med hendes fart og tempo, så når jeg slet ikke væk fra nummer 2(hvor jeg forøvrigt stod da hun skulle igang) før hun er kommet over nr. 3 og selv har besluttet sig for at det næste spring var nr. 6. Hun er dog så lydhør, når jeg har fat i hende, at hun gør hvad jeg beder hende om, så hver gang lykkedes det trods alt at få hende i tunnelhullet, selvom jeg måske kun nåede to skridt væk fra nr. 2. Så jeg har da lidt et håb om at det måske lykkes en dag, hvis jeg får hjælp til at knække koden. Og jeg burde jo sparke mig selv bagi for ikke at tilgodese mig selv, når nu jeg skulle bestemme hvad vi skulle lave, men de andre skal jo også udfordres, og alle klarede det bare super fint. Selv min lillesøster, som løb agility for første gang i vist nok fire år(men hey, nu har jeg jo også lige lagt tre års arbejde i basse :blink:)

 

Jeg er ikke bange for at søge hjælp udefra, og jeg har da nogle i tankerne, som jeg kan hive fat i. Mit problem er bare pt. at jeg er bundet på hænder og fødder, da jeg ikke selv er kørende. Og kørekortet er pt. sat på standby, er lige startet på arbejde, og der er altså ikke meget tid til noget som helst, når man hver dag pendler mellem Vordingborg og Høje Tåstrup.

 

Men tror faktisk at Korvis har en pointe i det med ene undervisning. Det vil jo betyde at det er mig og min hund det handler om, og at der ikke er andre som skal tages hensyn til. For jeg har udemærket forståelse for at det ikke kun kan handle om MIG når jeg er på hold.

 

Puha, kan mærke at det var godt at få det her ud. Nu må jeg jo så lige overveje, hvem jeg kan hive fat i som vil give ene timer til en klodsmajor som mig...

 

Derudover har jeg besluttet mig for at løbetræne så snart overskuddet er til det i hverdagen. Er fuldstændig blæst i hovedet hver dag når jeg kommer hjem, men hey, det er altså bare nogle søde og skønne unger, og jeg er bare så glad for mit nye arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige inden jeg svarer helt, så vil jeg blot slå fast at jeg har en træner jeg er rigtig glad for og der bliver brugt meget tid på os i forhold til så mange andre. Der er mange ting jeg er enig med ham i, men der er også ting som vi ikke er enige i. Og det er jo meget normalt.

 

Mit største problem er at vi tit bliver sat til at handle noget der er enormt tekniskkrævende(for mig og prinsessen) og så kommer der en masse nederlag. Hun er sgu' sød nok og enten så er hun forfærdelig initiativ rig eller også er hun forfærdelig følsom på det jeg laver. Og mange nederlag, ja, det fungerer jeg bare ikke med, og hunden bliver lidt usikker på de mange gentagelser. Fx slog hun for to uger siden helt fra på A'et, fordi hun blev sat tilbage på det, for at starte en del af banen der. Det var kun den ene side hun ikke ville tage det fra.

 

Jeg føler lidt at vi skal forsøge at finde måden hvor vi bedst udnytter hendes styrker, nemlig at arbejde på afstand af mig. Ja, korvis har jo set hvordan hun kan arbejde selv(desværre også når hun ikke skal *gg*). Og jeg kan styre rigtig mange ting med hende på afstand.

 

jeg havde jo lånt den her til træningen i lørdags

[ATTACH=CONFIG]111784[/ATTACH]

Og lad mig sige det sådan, med hendes fart og tempo, så når jeg slet ikke væk fra nummer 2(hvor jeg forøvrigt stod da hun skulle igang) før hun er kommet over nr. 3 og selv har besluttet sig for at det næste spring var nr. 6. Hun er dog så lydhør, når jeg har fat i hende, at hun gør hvad jeg beder hende om, så hver gang lykkedes det trods alt at få hende i tunnelhullet, selvom jeg måske kun nåede to skridt væk fra nr. 2. Så jeg har da lidt et håb om at det måske lykkes en dag, hvis jeg får hjælp til at knække koden. Og jeg burde jo sparke mig selv bagi for ikke at tilgodese mig selv, når nu jeg skulle bestemme hvad vi skulle lave, men de andre skal jo også udfordres, og alle klarede det bare super fint. Selv min lillesøster, som løb agility for første gang i vist nok fire år(men hey, nu har jeg jo også lige lagt tre års arbejde i basse :blink:)

 

Jeg er ikke bange for at søge hjælp udefra, og jeg har da nogle i tankerne, som jeg kan hive fat i. Mit problem er bare pt. at jeg er bundet på hænder og fødder, da jeg ikke selv er kørende. Og kørekortet er pt. sat på standby, er lige startet på arbejde, og der er altså ikke meget tid til noget som helst, når man hver dag pendler mellem Vordingborg og Høje Tåstrup.

 

Men tror faktisk at Korvis har en pointe i det med ene undervisning. Det vil jo betyde at det er mig og min hund det handler om, og at der ikke er andre som skal tages hensyn til. For jeg har udemærket forståelse for at det ikke kun kan handle om MIG når jeg er på hold.

 

Puha, kan mærke at det var godt at få det her ud. Nu må jeg jo så lige overveje, hvem jeg kan hive fat i som vil give ene timer til en klodsmajor som mig...

 

Derudover har jeg besluttet mig for at løbetræne så snart overskuddet er til det i hverdagen. Er fuldstændig blæst i hovedet hver dag når jeg kommer hjem, men hey, det er altså bare nogle søde og skønne unger, og jeg er bare så glad for mit nye arbejde.

 

Det kan være at en enetime er det rigtige for dig. Det har det da sådan set også været for mig, men jeg har OGSÅ haft brug for de der regelmæssige spark i numsen. Men jeg synes absolut du skulle få fat i nogen, hvor det hele bli'r koncentreret om dig og Cassie.

 

En anden ting jeg tror er vigtig at huske, når man har den kombo som både du og jeg har - hurtig hund og langsom fører :engel: - er at man skal huske sig selv på at ikke sammenligne sig med andre. Det kan indimellem være svært at stå og se på de andre, der har lydige og langsommere hunde, der aldrig laver en fejl - samtidig med at ens egen hund bare blæser over/igennem samtlige forhindringer på banen før man når at reagere. :stupid: Det nytter ikke en skid, man kører bare ned på det. Du er nødt til at ta' tingene i DIT tempo, og ikke fristes til at prøve at følge med de andre. For det kan du ikke, hvis de er helt andre typer hunde/førere. Bli'r I sat til at lave "for svære ting", dvs. ting der er svære FOR JER, så bed om at få lave din egen bane, hvor du kan få succes. Det bør en god træner gi' dig lov til, og en rigtig god træner ville foreslå det selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, og så har vi jo også været til træning i aften! Og vi var sq gode!!! Den ene bane var rigtig svær, med masser af forhindringsdiskriminering, og en tæskesvær slalomting. En helt vinkelret slalomindgang fra den højre side - og så var man ellers nødt til at spææææne afsted, for efter slalommen kom to spring hvor nr. to selvfølgelig skulle ta's bagfra... Men det gik sq! Iso er lige pt. stensikker i slalomen, det er fedt! Den anden bane havde det samme moment, igen samme vinkelrette indgang, nu med en lang lige tunnel efter, hvor man igen var nødt til at være oppe ved hunden når den kom ud. Og det gik igen skidegodt! På den bane var også en ret stor 4-benet mølle, hvor de bare skulle rundt, og her rev Iso en pind et par gange. Men søreme om ikke jeg fik fikset det, så hun faktisk gjorde det 2-3 gange uden at rive. Det var jeg jo rigtig glad for. Jeg selv var rigtig "på", blev ikke træt eller noget, og det er jo afgørende for om det går godt eller skidt for os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være at en enetime er det rigtige for dig. Det har det da sådan set også været for mig, men jeg har OGSÅ haft brug for de der regelmæssige spark i numsen. Men jeg synes absolut du skulle få fat i nogen, hvor det hele bli'r koncentreret om dig og Cassie.

 

En anden ting jeg tror er vigtig at huske, når man har den kombo som både du og jeg har - hurtig hund og langsom fører :engel: - er at man skal huske sig selv på at ikke sammenligne sig med andre. Det kan indimellem være svært at stå og se på de andre, der har lydige og langsommere hunde, der aldrig laver en fejl - samtidig med at ens egen hund bare blæser over/igennem samtlige forhindringer på banen før man når at reagere. :stupid: Det nytter ikke en skid, man kører bare ned på det. Du er nødt til at ta' tingene i DIT tempo, og ikke fristes til at prøve at følge med de andre. For det kan du ikke, hvis de er helt andre typer hunde/førere. Bli'r I sat til at lave "for svære ting", dvs. ting der er svære FOR JER, så bed om at få lave din egen bane, hvor du kan få succes. Det bør en god træner gi' dig lov til, og en rigtig god træner ville foreslå det selv...

 

Vi plejer at dele det ind i små bider(det har vi stort set gjort lige siden april, da hun startede op igen), men tit er det lige før at hvis jeg finder på noget andet, så komplicere det tingene. Lige på det her punkt må jeg tage mig sammen.

 

Og jeg må da indrømme at jeg overvejer at finde noget andet end en border collie næste gang...

 

Det mest positive er at hun ikke hiver så mange pinde længere. Og jeg synes at det skrider lidt fremad ned slalommen. På søndag får hun en AG1 og SP1. Vi skal ikke vinde, jeg har bare valgt at bruge de 140 kr. På at tvinge det lille fjollehoved gennem slalom, og så se om vi ikke kan få succes med kontaktforhindringerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Vi har også været afsted i dag. Jeg håber vitterligt at jeg en dag bliver god til det med at placere mig rigtigt samt ikke vifte med mine arme i forkert retning! Nå øvelse gør mester.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lille Johna Dukkebarn. Sød og artig og meget meget træt til allersidst i timen. Hun misser desværre slalomindgangen, det havde hun ellers ikke gjort før da... Tænk hvis hun en dag begyndte at bruge sine lange stylter til at løbe med, så kunne hun blive helt god vil jeg tro...

 

[video=youtube_share;CPyYOHxT7qM]

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lille Johna Dukkebarn. Sød og artig og meget meget træt til allersidst i timen. Hun misser desværre slalomindgangen, det havde hun ellers ikke gjort før da... Tænk hvis hun en dag begyndte at bruge sine lange stylter til at løbe med, så kunne hun blive helt god vil jeg tro...

 

[video=youtube_share;CPyYOHxT7qM]

 

Anna, tror du ikke det kommer med alderen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Anna, tror du ikke det kommer med alderen?

 

Mjaaaa.... Hun er helt sikkert blevet bedre - nu løber hun trods alt :lol: - og hun kan også godt finde på at løbe en del hurtigere end hun gør i denne video, meeeeeen.... Hun er over to år gammel nu og jeg har desværre endnu ikke fundet den magiske knap der får hende til at brænde en sikring i hovedet... Så bliver det meget bedre end det er nu? Det ved jeg ikke...

 

Men hun er blevet meget bedre til spring fx. De havde ingen værdi i hendes hoved før og hun løb udenom dem hvis hun så sit snit til det... Så for bare et par måneder siden ville en bane som denne ikke have været en mulighed, da hun simpelthen ville have gået helt i stå over en bane der kun bestod af spring... Så måske? Men hun bliver ikke min næste DM hund, så meget tør jeg vist godt spå. Men lidt hyggekonkurrencer kommer hun nok til at løbe engang... Dog nok ikke før næste år tænker jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mjaaaa.... Hun er helt sikkert blevet bedre - nu løber hun trods alt :lol: - og hun kan også godt finde på at løbe en del hurtigere end hun gør i denne video, meeeeeen.... Hun er over to år gammel nu og jeg har desværre endnu ikke fundet den magiske knap der får hende til at brænde en sikring i hovedet... Så bliver det meget bedre end det er nu? Det ved jeg ikke...

 

Men hun er blevet meget bedre til spring fx. De havde ingen værdi i hendes hoved før og hun løb udenom dem hvis hun så sit snit til det... Så for bare et par måneder siden ville en bane som denne ikke have været en mulighed, da hun simpelthen ville have gået helt i stå over en bane der kun bestod af spring... Så måske? Men hun bliver ikke min næste DM hund, så meget tør jeg vist godt spå. Men lidt hyggekonkurrencer kommer hun nok til at løbe engang... Dog nok ikke før næste år tænker jeg...

 

Jeg tænker du er en negativ gammel hest, jeg har vundet dm med det der var værre, prøver lige at finde videoer af dipsy en dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker du er en negativ gammel hest, jeg har vundet dm med det der var værre, prøver lige at finde videoer af dipsy en dag.

 

:lol: og tænk engang jeg betaler for at få det at vide flere gange ugentligt...

 

Men hvis vi skal være hardcore ærlige, så har MetteGG igså været til DM med en westie. Det ville ikke kunne lade sig gøre idag med de baner og banetider der er realiteten. Johna skal nok kunne klare sig i kl1, men tror du at hun ville kunne holde banetiden i de åbne klasser? Hvis vi taler som hun er nu?

 

Hvis jeg finder ud af at brænde sikringen i hendes hoved, så bliver hun fænomenalt hurtig. Hun er hurtigere end Karla når de løber sammen, men jeg ER en negativ gammel hest og tror ikke rigtigt på at det komme til at ske, når der ikke har været tegnpå det endnu....

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: og tænk engang jeg betaler for at få det at vide flere gange ugentligt...

 

Men hvis vi skal være hardcore ærlige, så har MetteGG igså været til DM med en westie. Det ville ikke kunne lade sig gøre idag med de baner og banetider der er realiteten. Johna skal nok kunne klare sig i kl1, men tror du at hun ville kunne holde banetiden i de åbne klasser? Hvis vi taler som hun er nu?

 

Hvis jeg finder ud af at brænde sikringen i hendes hoved, så bliver hun fænomenalt hurtig. Hun er hurtigere end Karla når de løber sammen, men jeg ER en negativ gammel hest og tror ikke rigtigt på at det komme til at ske, når der ikke har været tegnpå det endnu....

 

Utroligt hvad man kan få folk til at betale for

 

Som hun er nu nej, men mon ikke det bliver ved med at gå fremad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem der nogle gange er på tilbud i netto er meget smarte lige at tage med på træningstur. Kommer i en taske, man lige kan tage på rykken og er lavet af plastik, så de ikke vejer et ton. Især ikke, hvis man starter med at tage 4 med, så 8 osv. Dem har jeg brugt og slæbt med rundt i parker, når vi har været i gang med slalomforløb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Poogie var VILDT GOD til træning i dag! Seriøst god. Sheltie-god :genert: Hun havde kæmpemeget fart på, selv da det blev vores tur hos Johanna efter at have været på selvtræningsmodulet. Der plejer luften nogle gange at være gået af unghunde-ballonen, men ikke i dag

 

På selvtræningsmodulet skulle vi løbe en Klasse 1-2 bane og min planlagte handling ville bare ikke lykkes! Havde planlagt at lægge to forkryds ind, men det kunne jeg på ingen måde nå. Så jeg måtte i stedet bagkrydse og backe hende rundt, og så løb vi den sgu' fejlfrit.

 

Så kom vi hen til Johanna, hvor hun også bare var topsej og rigtig hurtig. Vi har jo været på slalomkursus, men ikke rigtig fået trænet det derudover. Men det var åbenbart nok for hende, for hun tog en pænt svær slalomindgang helt perfekt hver gang (i fuuuuld fart efter to buede tunneller).

 

Dygtig unghundehvalp :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...