Hop til indhold

Dkk udstilling Svendborg d. 18-20/5 2013


Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har rettet overskriften :5up:

 

Maggie og mig gør rally-banen usikker søndag og mandag - hvis hun er rigtig dygtig, kan hun blive rally øvet mester

 

Maggie er så gået i løbetid - og hvis hun følger de tidligere løbetider - højløbsk i næste weekend.

Jeg har skrevet til arrangørerne og spurgt, om jeg må tage Liva med i stedet for.

 

Vi KIGGER ned mandag.........

 

Også søndag (vi skal da hilse på damerne :blink: ) hvis Sofie er rask (vaccine fredag!)

 

Kigger I så forbi rally-banen og viser mig, hvordan jeg får stillet mit nye telt op :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det et Visent? For så kan jeg hjælpe - ellers er jeg teltspasser. Men jeg kommer gerne og hepper... :blink:

 

Det er det fra Skødehunden, jeg har købt.

 

Jeg kan sagtens finde ud af at få benene ud, men der skal gøres et eller andet oppe i toppen (indefra) og det har jeg bare ikke luret endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er der både søndag og mandag i et forsøg på at gøre Liva til rallychampion

 

 

Jeg holder barnefri søndag og kigger ned (med mindre Sofie stadig har feber efter vaccinen), hvornår starter i?

Og kan jeg være med i jeres telt hvis det regner? og jeg har godbidder med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg holder barnefri søndag og kigger ned (med mindre Sofie stadig har feber efter vaccinen), hvornår starter i?

Og kan jeg være med i jeres telt hvis det regner? og jeg har godbidder med :mrgreen:

 

Vi starter vist ved 9-tiden, men Liva skal først på i ekspert-klassen.

Der er altid plads til en mere i teltet, når det regner

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...