Hop til indhold

Gedekød til hunde??


stellz
 Share

Recommended Posts

Sidder og er ved at bestille en ny omgang foder til vuffen, og ser at wolfblut har lavet en variation med gedekød, er aldrig stødt på det før, og kender derfor ikke noget til, hvordan gedekød er som proteinkilde..

 

Er der nogle af jer kloge hoveder herinde, der evt. kan fortælle mig lidt om det, eller ved hvor jeg kan læse mere om det henne??

 

På forhånd tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Charlie har en overgang været på wolfsbluts senior med gedekød Grey peak hedder den vist. Han åd det med velbehag - men sked for meget på det og hold da kæft det stinker af ged

Link til indlæg
Del på andre sites

Gedekød generelt skulle jo være ekstremt sundt, med en rigtig god fedtsyresammensætning, og generelt høj protein/lav fedtindhold. Jeg kender en hund, som bliver råfodret, primært med ged, og den ser i hvert fald flot ud! Wolfsblut greypeak har jeg ikke erfaring med, men så snart der er plads i fryseren igen, skal jeg prøve at rotere ged ind i teas råfoderplan. Er lidt spændt på hvordan det går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar.. må se om hun gider spise det, men for at være på den sikre side, køber jeg en smagspakke, hvor der er 4 af deres nye varianter i, og så køber jeg en 15 kg sæk, af det vi ved hun kan lide :) Hun kan nemlig godt være lidt kræsen, har vi oplevet før, med en af de andre varianter, den gad hun simpelthen ikke spise.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...