Hop til indhold

Olliespam


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

ded er da ikke spam- hvis jeg billedspammede med min hund, havde der været mindst en hel side - 10 -15 billeder. Så mange flere billeder, så vi kan få et indtryk :0)))
ALLE er da velkomne til at spame med billeder her i tråden - jeg er bare ikke så god til det der med billeder ! min telefon er sådan en der ikke kan fotografere så når vi går tur skal jeg have fotografiapparatet med - og glemmer det somregel.
Link til indlæg
Del på andre sites

ALLE er da velkomne til at spame med billeder her i tråden - jeg er bare ikke så god til det der med billeder ! min telefon er sådan en der ikke kan fotografere så når vi går tur skal jeg have fotografiapparatet med - og glemmer det somregel.

 

Anne lise det var bestemt ment som en venlig hentydning til at du skulle smide mange flere billeder i tråden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Billede 225.jpgOllie har jo nu boet her i ca 1½ mdr og vi er ved at have lært hinanden rigtig godt at kende - han er en rigtig terrier , der skal meget til at slå ham af pinden , går fint i snor og har kørt med både tog & bus uden problemer , når vi er i parken og de er løse bliver han dog rigtig SUR på Tot når Tot løber fra ham og han ikke kan følge med , det lyder bare så sjovt ! men de har det rigtig godt sammen og Tot finder sig i rigtig meget fra ham den lille frække !

 

 

Billede 226.jpg

Billede 222.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Sidder lige og hygger med en kop morgenkaffe - da der pludselig lyder et BRAG fra mit køkken - da jeg kommer der ud står Tot og Ollie nok så nydeligt side om side og guffer ½ pakke hundekiks i sig ! Gæt hvem der lige havde haft poterne på bordet - det var IKKE Tot ! Ollie har også haft " poterne i " min telefon ! den overlevede heldigvis , men jeg har lidt svært ved at vende mig til at fjerne alt fra bordet !

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ikke klar over at man skulle være bodybuilder for at have en airedalehvalp ! men det skal man ! i går lød der pludselig hyl og piv fra stuen - jeg for derind og opdagede at Ollie SAD FAST under sofaen ! jeg har en 5 personers hjørnesofa - jeg skal hilse og sige at den er TUNG at løfte ! - men ud i et helt stykke kom Ollie da !

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst DorteDK

Hold da op han er sød :lun:

Og ved du hvad? han lyder helt lige som min Zeus - han er godt nok lab og lige blevet et år, men han kommer stadigvæk med toiletbørsten - eller toilet rullen, eller en bordskåner en fjernbetjening, og han kan også finde på at "række" ud efter ting på bordet hvis man nu lige er på toilet, man skal i hvert fald ikke vende ryggen til når man laver madpakker ;-) når han er alene hjemme er der intet - men når først vi er hjemme alle sammen så skal der laves "ballade" man vil jo bare ha lidt opmærksomhed :lun:

Søde Ollie

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

I forgårs undrede det mig at Ollie pludselig hoppede op og ned i stuen - jeg fløj op lige tids nok til at se min fugl flyve forbi - den er normalt i en stuevoliere - men på en eller anden måde var lågen gået op - jeg fik hurtigt kastet et håndklæde over den og lempet den tilbage i buret - heldigvis fik Ollie ikke fat i den og fik heller ikke jaget den ud af mine åbentstående vinduer !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...