Besvaret Maj 5, 201313 år comment_1178636 Hvor ser han sød ud ..han ligner ham Bølle, jeg lige har haft til omplacering herinde Rapporter
Besvaret Maj 5, 201313 år comment_1178745 ded er da ikke spam- hvis jeg billedspammede med min hund, havde der været mindst en hel side - 10 -15 billeder. Så mange flere billeder, så vi kan få et indtryk :0))) Rapporter
Besvaret Maj 6, 201313 år Forfatter comment_1178894 Han ER en Bølle - jeg tror aldrig jeg har haft en hvalp der bider i så meget - pludselig kommer han hoppende og dansende med et eller andet i munden - før var det toiletbørsten uhm lækkert ! - de andre hvalpe har da kun indimellem ødelagt noget når jeg ikke var hjemme ! Rapporter
Besvaret Maj 6, 201313 år Forfatter comment_1179026 ded er da ikke spam- hvis jeg billedspammede med min hund, havde der været mindst en hel side - 10 -15 billeder. Så mange flere billeder, så vi kan få et indtryk :0)))ALLE er da velkomne til at spame med billeder her i tråden - jeg er bare ikke så god til det der med billeder ! min telefon er sådan en der ikke kan fotografere så når vi går tur skal jeg have fotografiapparatet med - og glemmer det somregel. Rapporter
Besvaret Maj 6, 201313 år comment_1179028 ALLE er da velkomne til at spame med billeder her i tråden - jeg er bare ikke så god til det der med billeder ! min telefon er sådan en der ikke kan fotografere så når vi går tur skal jeg have fotografiapparatet med - og glemmer det somregel. Anne lise det var bestemt ment som en venlig hentydning til at du skulle smide mange flere billeder i tråden Rapporter
Besvaret Maj 6, 201313 år Forfatter comment_1179029 Anne lise det var bestemt ment som en venlig hentydning til at du skulle smide mange flere billeder i tråden Det skal jeg nok prøve på - men nu kender I grunden til at det ikke altid sker - jeg tog det ikke som en kritik. Rapporter
Besvaret Maj 6, 201313 år Forfatter comment_1179044 Fræk Bølle eller ej - hvor er han sød. Måske skulle han have heddet Emil - for han minder idengrad om Emil Fra Lønneberg !! Rapporter
Besvaret Maj 25, 201313 år Forfatter comment_1186220 Ollie har jo nu boet her i ca 1½ mdr og vi er ved at have lært hinanden rigtig godt at kende - han er en rigtig terrier , der skal meget til at slå ham af pinden , går fint i snor og har kørt med både tog & bus uden problemer , når vi er i parken og de er løse bliver han dog rigtig SUR på Tot når Tot løber fra ham og han ikke kan følge med , det lyder bare så sjovt ! men de har det rigtig godt sammen og Tot finder sig i rigtig meget fra ham den lille frække ! Rapporter
Besvaret Maj 26, 201313 år Forfatter comment_1186546 her er de sidste billeder af Ollie - de er taget i går lørdag Rapporter
Besvaret Maj 26, 201313 år comment_1186552 her er de sidste billeder af Ollie - de er taget i går lørdag [ATTACH=CONFIG]108846[/ATTACH] Hvor bliver han dog stor og flot [ATTACH=CONFIG]108845[/ATTACH] Er du så snart færdig med alle de billeder, mor?? Rapporter
Besvaret Juni 8, 201312 år Forfatter comment_1191544 jeg har opdaget at jeg har en meget RENLIG lille hvalp - jeg undrede mig over at deres vand i skålen altid var så ulækkert - indtil jeg opdagede at Ollie skyllede sine poter HVER gang han havde drukket af det !! Rapporter
Besvaret Juni 13, 201312 år Forfatter comment_1193293 Sidder lige og hygger med en kop morgenkaffe - da der pludselig lyder et BRAG fra mit køkken - da jeg kommer der ud står Tot og Ollie nok så nydeligt side om side og guffer ½ pakke hundekiks i sig ! Gæt hvem der lige havde haft poterne på bordet - det var IKKE Tot ! Ollie har også haft " poterne i " min telefon ! den overlevede heldigvis , men jeg har lidt svært ved at vende mig til at fjerne alt fra bordet ! Rapporter
Besvaret Juni 17, 201312 år Forfatter comment_1194774 Jeg var ikke klar over at man skulle være bodybuilder for at have en airedalehvalp ! men det skal man ! i går lød der pludselig hyl og piv fra stuen - jeg for derind og opdagede at Ollie SAD FAST under sofaen ! jeg har en 5 personers hjørnesofa - jeg skal hilse og sige at den er TUNG at løfte ! - men ud i et helt stykke kom Ollie da ! Rapporter
Besvaret Juni 23, 201312 år Forfatter comment_1197272 I går opdagede jeg at Ollies stemme var gået i overgang - der lød pludselig et voksent vov fra ham - tænk at tiden er gået SÅ hurtigt , han letter ikke ben endnu men det varer nok ikke længe . Rapporter
Besvaret Juni 26, 201312 år comment_1198590 Du er sørme kommet i aktivering:banan:Den vaps holder dig godt nok i gang og hvor er han dejlig at se på Rapporter
Besvaret Juli 7, 201312 år Forfatter comment_1203020 I dag har vi så hyggetrimmet lidt - jeg tror dog ikke Ollie er HELT enig i det hyggelige Redigeret Juli 7, 201312 år af anne-lise hansen mangel Rapporter
Besvaret Juli 8, 201312 år comment_1203502 HVor er han allerede blevet STOOOR! Men fræk ser han stadig ud til at være;) Rapporter
Besvaret Juli 9, 201312 år comment_1203557 Hold da op han er sød Og ved du hvad? han lyder helt lige som min Zeus - han er godt nok lab og lige blevet et år, men han kommer stadigvæk med toiletbørsten - eller toilet rullen, eller en bordskåner en fjernbetjening, og han kan også finde på at "række" ud efter ting på bordet hvis man nu lige er på toilet, man skal i hvert fald ikke vende ryggen til når man laver madpakker når han er alene hjemme er der intet - men når først vi er hjemme alle sammen så skal der laves "ballade" man vil jo bare ha lidt opmærksomhed Søde Ollie Rapporter
Besvaret Juli 13, 201312 år Forfatter comment_1205274 Jeg har ikke sovet så godt inat - så jeg tog lige en lille efterlur på sofaen - hvor er det skønt at lukke øjnene op og se direkte ind i et par brune hvalpeøjne + en logrende hale ! Rapporter
Besvaret August 3, 201312 år Forfatter comment_1213206 I forgårs undrede det mig at Ollie pludselig hoppede op og ned i stuen - jeg fløj op lige tids nok til at se min fugl flyve forbi - den er normalt i en stuevoliere - men på en eller anden måde var lågen gået op - jeg fik hurtigt kastet et håndklæde over den og lempet den tilbage i buret - heldigvis fik Ollie ikke fat i den og fik heller ikke jaget den ud af mine åbentstående vinduer ! Rapporter
Besvaret August 4, 201312 år Forfatter comment_1213624 Så er bøllen tilmeldt DKK ´s udstilling i Ballerup i Hvalpeklasse - så må vi se og håbe at dommeren synes han er lige så god som jeg synes, om søndagen tager vi så lige DTK ´s udstilling i Haarlev når vi nu er i gang . Rapporter