Hop til indhold

Lang løbetid


Fluffykins
 Share

Recommended Posts

Ånej, hvor uheldigt.........

Det ER da osse irriterende, at hundene ikke kan fortælle klart og tydeligt, når de har ondt...

 

Men forsikringen kan da ikke komme udenom at betale nu, -når der VAR tale om livmoderbetændelse.

 

Jeg håber bare for jer at pillerne er nok. Ingen gider da én til operation..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ånej, hvor uheldigt.........

Det ER da osse irriterende, at hundene ikke kan fortælle klart og tydeligt, når de har ondt...

 

Men forsikringen kan da ikke komme udenom at betale nu, -når der VAR tale om livmoderbetændelse.

 

Jeg håber bare for jer at pillerne er nok. Ingen gider da én til operation..

 

Ja, det kunne være godt hvis hun kunne tale, men hun giver nu tydelige tegn på smerte når det er, så vi er slet ikke i tvivl om at det gør ondt. Tror dog ikke det er konstant, da hun ellers er frisk, men det kan jo være hun skjuler det godt.

Har fx været til træning med hende i aften, og hun var bare så klar på at lave noget, og -mere usædvanligt, at invitere de andre hunde på holdet op til leg. Det var faktisk en stor udfordring at holde hende i ro, fordi hun bare stråler af godt humør her efter sterilisationen.

 

Og ja, jeg synes da snart det bliver svært for forsikringen ikke at dække.. Skal have ringet til deres skadesanmeldelse i morgen og høre om de har noget svar på sagen endnu + hvordan vi er dækket med de nye komplikationer.

 

Og nej, har virkelig ikke lyst til at hun skal opereres igen, så de piller har bare at virke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej, hvor træls altså. Stakkels bette pus :ae:

Jeg håber da godt nok også at pillerne kan tage det. Skal I holde øje med hendes temperatur så?

Rigtig tigtig god bedring til hende og lad os lige høre hvordan det går.

:bighug:

 

Mange tak, lad os krydse hvad krydses kan for pillerne.

Vi er ikke blevet bedt om at holde øje med hendes temperatur, men derimod hendes opførsel og smerter weekenden over.

Dyrlægen skal undersøge hende igen i næste uge, og han mente at vi skulle igennem min to uger med pillerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi på dag to på smertestillende, og jeg er lidt lettet over, at der ingen ændring har været i Teas generelle opførsel og aktivitetsniveau, hvilket i mit hoved tyder på, at vi har ret i at hun ikke går rundt med konstante smerter fra det her, men at smerterne opstår pludseligt, og forsvinder hurtigt, især hvis det er fordi hun skal tisse eller nr 2.

Hun har selvfølgelig ikke haft nogle "maveture" siden onsdag, for hun er jo smertedækket.

 

Vi har aftalt med dyrlægen at hun ikke får smertestillende i weekenden, hvor vi kan observere hende hele tiden, og så snakker vi sammen mandag, om hvordan weekenden er forløbet + får en tid til ny undersøgelse. Forhåbentligt er der en ændring til det bedre, hvilket tyder på at pillerne virker, men det vigtigste er at det ikke er blevet værrere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nå, jeg skylder jer vidst lige en lille opdatering herinde - det er ret fedt at stadigt vil følge teas historie, og jeg har heldigvis godt nyt.

 

Teas smerter er aftaget helt, og antibiotikaen virker! Hun blev undersøgt i Torsdags, og gav ikke engang et piv fra sig, hvor hun ved sidste undersøgelse virkeligt skreg af smerte, så snart hun blev trykket det rigtige sted. Nu skal hun bare fortsætte behandlingen en uges tid mere, så vi er sikre på at alle bakterier er væk. :banan:

 

Hun har været ret påvirket af medicinen her den sidste 1 1/2 uges tid, har haft problemer med maven, og virket lidt sløv pga. antibiotikaen. Og den første weekend uden smertestillende var ikke sjov for nogen af os. :cry: Så jeg er bare rigtig glad for at kunne se en ende på behandlingen, og utroligt lettet over at smerterne endeligt er forsvundet.

 

Og så tror jeg min lille barf hund efterhånden ser frem til snart at må få sig et ben igen. Hun har udelukkende fået dåsefoder her under behandlingen, dels fordi maven ikke er i top, og dels fordi hendes smerter opstod oftere når tarmen var fyldt, så vi har luge villet undgå den hårde ben-mave.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...