Hop til indhold

Wolfsblut + luposan i Tyskland


Recommended Posts

Skal til at have bestilt foder til Møffe og har ind til videre brugt denne butik uden problemer: Hundefutter Katzenfutter Trockenfutter - Versand Tiernahrung günstig

 

Problemet er... At jeg gerne vil købe Møffes kosttilskud med, når jeg nu er igang. Han får Luposan Gelenkkraft og desuden Wolfsblut tørkost. Overvejer dog at prøve Taste of the Wild's udgave med lam (Taste of the Wild Sierra Mountain Canine). Nogle, der kender en tysk butik, som de har gode erfaringer med?

 

Jeg har fundet denne her: pets Premium - der Onlineshop für hochwertiges Tierfutter und Zubehör

 

Men kender dem jo ikke :vedikke: Og de sælger heller ikke Taste of the Wild, desværre. Men ville lige høre om nogle havde gode erfaringer med et sted :-) Er ikke tryg ved at kaste mig hovedkulds ud i et udenlandskøb uden lidt forhåndskenskab til stedet :???:

 

Har desuden krav om, at de modtager mit dankort :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og de har sørme også Taste of the Wild!

 

Men nu har jeg vist dummet mig, ville have betalt med Dankort, men det ser ud til, at jeg har valgt ét eller andet forkert, så det blev en bankoverførsel :genert: Damn, så det må jeg lige have slettet... Ups...

Link til indlæg
Del på andre sites

Og de har sørme også Taste of the Wild!

 

Men nu har jeg vist dummet mig, ville have betalt med Dankort, men det ser ud til, at jeg har valgt ét eller andet forkert, så det blev en bankoverførsel :genert: Damn, så det må jeg lige have slettet... Ups...

 

Bankoverførsel kan slettes samme dag den er lavet hvis det er til en anden bank - så skynd dig at kontakt banken :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der jo ingen køer på isen :mrgreen: Troede bare du havde overført pengene og nu var usikker på det...:genert:

 

Nej, heldigvis ikke så langt :lol: Ordren er også allerede slettet af butikken, så det er fint :-) Men puha, blev lige sådan -argh, tysker... Kan de engelsk?! Hvordan klarer jeg lige denne her? Det kan de heldigvis :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan også meget anbefale petshop.de, handler alt mit foder der ;)

 

Har kun haft et "uheld" med dem, og det håndterede de proffessionelt: modtog en foderpose der gik i stykker da jeg løftede dem op af kassen - så der kunne jo have været hul inden: De krediterede beløbet på min konto dagen efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

kan også meget anbefale petshop.de, handler alt mit foder der ;)

 

Har kun haft et "uheld" med dem, og det håndterede de proffessionelt: modtog en foderpose der gik i stykker da jeg løftede dem op af kassen - så der kunne jo have været hul inden: De krediterede beløbet på min konto dagen efter.

 

Wow, se, det vil jeg jo ikke kalde et uheld så :blink: Det er også dem jeg endte med at bestille fra. Møffe er simpelthen så død i Wolfsblut, kan knap nok presse det i ham :-/ Så nu prøver vi Taste of the Wilds lammefoder og håber at det går bedre... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så må jeg da lige rose petshop! Dagen efter jeg bestilte min ordre, fik jeg mail om at de manglede en af varerne. Derfor spurgte de, om jeg ville vente med at få ordren tilsendt eller om den skulle slettes. Måtte ærligt svare, at det jo kom an på, hvornår de ville få varen hjem, da jeg kun havde foder til ca. 1 uge endnu.

Under en time senere står der, at ordren er sendt. Dagen efter modtager jeg pakken gennem GLS eller DHL(?) kun med 1 sæk foder (bestilte 2 forskellige). Søster kommer forbi og medbringer den sidste sæk, som de så har modtaget kort efter de har sendt den anden - og så er den i al hast samme dag sendt afsted gennem post Danmark (min svoger er postmand og tager vores pakker for os).

 

Det syntes jeg nu var meget flot af dem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...