Hop til indhold

Det sjoveste billed af idn hund!


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg har jo tidligere deltaget i denne tråd, men kom lige i tanke om et par billeder, jeg synets hørte til her :blink:

 

Prøv at finde ansigtet :lol:

[ATTACH]5501[/ATTACH]

 

Ikke skarpt desværre, men kan stadig godt lide det

[ATTACH]5502[/ATTACH]

 

Milo midt i at fortælle os allesammen, at min far er kommet hjem (glemte at vende det, og kan ikke finde ud af at vende det her :neutral:)

[ATTACH]5503[/ATTACH]

 

Meget krafig vind

[ATTACH]5504[/ATTACH]

 

Det skæve skæg :lol: Milo havde sovet med hovedet på min mors lår, mens hans skæg var vådt.

[ATTACH]5505[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu begynder det at blive pinligt, for jeg overser meget vedstående at der står "det sjoveste billede" i trådens titel :oops::oops:

 

Jeg smækker lige 3 mere på. Det første er nok det, jeg rent faktisk p.t synes er sjovest. Jeg kan slet ikke tåle at se det, uden at flække af grin:lol: :oops:

 

Snurrer på kommando. Han havde næsten lige fået et bad

[ATTACH]5506[/ATTACH]

 

Milo, der løber mod mig i leg

DSCF2754.jpg

 

Hov hov du... Hvad laver du liiige i pejsen? :lol:

[ATTACH]5508[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare en genial tråd denne her... Rigtig mange sjove billeder :klap:

 

Hvis man har en dårlig dag vil denne tråd da lige være til a redde humøret...

 

Vedhæfter to billeder et af Koda hvor han lige har været i bad, hm ja køn er han ikke hehe det var da lige ved at jeg overvejde at ringe til oprætter og høre om det nu også kune passe at det var en aussie jeg havde fåe mig hehe... Det andet billede er af Kiki og har faktisk ikke så mange sjove billeder af hende da hun for det meste altid er meget fotogen, men fik vidst lige fanget hende i et lidt uheldigt øjeblik hehe....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov hov - Fæhunden er min ;o)

 

- Trine, der meget godt kan lide sin lillebitte Splint, selv om hun af og til er stærkere end hun ser ud til :roll:

 

Oscar som godbidsgriber - eller noget....

 

Hi hi sikke mange sjove billeder:mrgreen:

 

Her er et af My "så er der serveret Nikka":madtid:

 

Se jeg kan godt side på numsen lige som far siger Laika

 

Ja, jeg har jo tidligere deltaget i denne tråd, men kom lige i tanke om et par billeder, jeg synets hørte til her :blink:

 

Prøv at finde ansigtet :lol:

[ATTACH]5501[/ATTACH]

 

 

Meget krafig vind

[ATTACH]5504[/ATTACH]

 

Det skæve skæg :lol: Milo havde sovet med hovedet på min mors lår, mens hans skæg var vådt.

 

Min hund har det med at lave "frømund".. det lykkedes mig at få et billede af det! :-D

 

 

:klap: dagens morgengriner :lol::lol::lol: nu er jeg helt sikkert klar til at arbejde yeea

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg har jo tidligere deltaget i denne tråd, men kom lige i tanke om et par billeder, jeg synets hørte til her :blink:

 

Prøv at finde ansigtet :lol:

[ATTACH]5501[/ATTACH]

 

Ikke skarpt desværre, men kan stadig godt lide det

[ATTACH]5502[/ATTACH]

 

Milo midt i at fortælle os allesammen, at min far er kommet hjem (glemte at vende det, og kan ikke finde ud af at vende det her :neutral:)

[ATTACH]5503[/ATTACH]

 

Meget krafig vind

[ATTACH]5504[/ATTACH]

 

Det skæve skæg :lol: Milo havde sovet med hovedet på min mors lår, mens hans skæg var vådt.

[ATTACH]5505[/ATTACH]

 

 

PS! Du kan vende billedet rigtigt ved at højreklikke og vælge roter med uret ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

kan ikke huske om Cujo er med :oops:, jeg har ikke så mange sjove, men kan da prøve

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture1830-cujo-lobende-med-sit-hive-reb-elegancen-er-vist-vaek-pa-dette-billed.jpg[/media]

 

de vedhæftet.

1. De prøver vist at smile begge 2 :-)

2. Dobbelt op på blå øjne, og udstående øjne :shock:

3. egentlit ikek så sjovt, men mere sødt på en sjov måde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan ikke huske om Cujo er med :oops:, jeg har ikke så mange sjove, men kan da prøve

 

 

 

Hvis han nu endelig havde været med, så ville det ikke genere mig at du postede lidt flere.

 

Hvis der så endelig skulle være en genganger, så er jeg lettere demens ramt, så jeg ville alligevel ikke kunne huske det :mrgreen:

 

Så post du bare alle de billeder du har lyst til :blink: :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu håber jeg ikke at jeg jinxer mig selv ved at poste dette billede, men vi har en aftale om at hente ham her på tirsdag - og han ligner jo allerede et medlem af familien :mrgreen:

Killer dog :lol::lol:

Hvis han nu endelig havde været med, så ville det ikke genere mig at du postede lidt flere.

 

Hvis der så endelig skulle være en genganger, så er jeg lettere demens ramt, så jeg ville alligevel ikke kunne huske det :mrgreen:

 

Så post du bare alle de billeder du har lyst til :blink: :klap2:

:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Dejlig tråd og sikke nogle billeder, hihi.

 

Jeg ved godt det her er genbrug igen igen, men jeg synes altså det er det sjoveste billede jeg har af frk. Ozzie. :mrgreen:

 

Det er simpelthen en super billede - total for grineren :mrgreen:

 

Her er et lille billede af min "hvalp" dengang hun vitterlig var hvalp. Hun var simpelthen så komisk - fattede simpelthen ikke hvorfor lyset pludselig slukkede og hun gik ind i ting :mrgreen:

 

Lyssa%208%20uger%20(1).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er simpelthen en super billede - total for grineren :mrgreen:

 

Her er et lille billede af min "hvalp" dengang hun vitterlig var hvalp. Hun var simpelthen så komisk - fattede simpelthen ikke hvorfor lyset pludselig slukkede og hun gik ind i ting :mrgreen:

 

Lyssa%208%20uger%20(1).jpg

 

Hæ hæ - Det er ikke altid hjerne der trykker de kære kræ platfodet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...