Hop til indhold

Min lille løvepige Rigmor


MissLøven
 Share

Recommended Posts

Men så sparer I da de penge i forhold til at skulle have hende til hundefrisør :-D

 

Ja, det er kært :lun:

 

Ja, ingen tvivl om at det bedst kan svare sig, at investere i en trimmer :-D

 

:-DJa de penge er hurtigt tjent hjem.....og så er klipperen nok også indkøbt ved en fagperson der ved hvordan man begynder og slutter.....gætter på hun hedder Janni :blink::mrgreen:

 

Jeg har dog ikke købt trimmeren hos Janni, men hun kunne da fortælle hvor jeg kunne købe en billigt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nå ja og så glemte jeg alt om billeder :stupid:

[ATTACH=CONFIG]109905[/ATTACH]

 

:hjerte: Savner hende altså en lille smule MEGET!!

 

Og så lige det her godt nok af Rigmors bror, men jeg syens det er kanongodt

 

[ATTACH=CONFIG]109913[/ATTACH]

 

Ha, jeg synes det ligner Rigmor, men jeg har også Rigmor på hjernen :lol: Det har ret. Virkelig godt billed!

 

[ATTACH=CONFIG]109917[/ATTACH]

 

:lun::lun:

 

Tak for billederne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er altså bare noget helt specielt ved at møde sin hvalp for første gang! Kærlighed ved første blik :lun:

 

Janni var til hundeudstilling i dag på Sjælland, og som den fantastiske søde opdrætter hun er, tog hun Pandora og hvalpene med, så jeg kunne møde min lille Rigmor.

 

Tog mange billeder, og viser og deler med alle der vil se, (og dem der ikke vil :lol:) så de kan se hvor sød og lækker hun er... Og i bliver ikke snydt ;-):lol:

 

:lun:

[ATTACH=CONFIG]108904[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108905[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108906[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108907[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108908[/ATTACH]

 

Det var lidt hårdt, så hun faldt i søvn i mine arme :hjerte:

[ATTACH=CONFIG]108899[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108900[/ATTACH]

 

Men hun vågnede op igen, og så var der lidt gang i hende :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]108901[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108902[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]108903[/ATTACH]

 

 

Ejmen, er hun ikke bare fantastisk sød? :lun:

Glæder mig kun endnu mere til, at få hende hjem. Heldigvis skal jeg om lidt over 3 uger op i løveland i Nordjylland og se hende igen. Derefter skal jeg så lige vente 3 uger mere, før jeg kan tage derop for at hente hende hjem... 11. juli, kom kom kom :banan:

 

 

Det er min første hund, så det er utrolig spændende og jeg glæder mig enormt! Så jeg tager imod alle de tips og råd i måtte have!

 

Janni har jo en kæmpe hvalpepakke man får med, (Ny side 0) men har ikke kunne lade være med at shoppe en lille smule :-)

 

[ATTACH=CONFIG]108909[/ATTACH]

 

Har fået købt: Hvalpefoder, hundetegn, vandflaske til ture og træning, flexline, clicker, poser m.m. som kan ses på billedet. Har desuden også købt et dørgitter.

Er der noget i mener jeg mangler? Tænker der er noget man kun kan vide, når man har haft hvalp/hund før, men som nybegyndere som jeg ikke tænker over? :lol:

 

Jeg har som sagt købt en clicker. Jeg ved nogenlunde hvad det handler om, men kunne godt tænke mig at læse lidt mere om emnet. Er der nogle sider/artikler online, som i synes kunne være gode at læse?

 

Fik jeg forresten sagt at jeg glæder mig!!!!

 

nææææ.... Det glemte du vist lige sige ;-)

Men kan godt forstå dig, hun er smækker, lækker :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andrea

Åh gud, hvor burde sådan nogle tråde altså være forbudte! Jeg bliver jo totalt skruk!:lun:

Ej, rigtig meget held og lykke til dig! Og jeg ved da i øvrigt hvad du mangler! Bunkevis af tålmodighed, kassevis af dybe indåndinger og endnu mere køkkenrulle...:roll:

I øvrigt er God Negl rigtigt godt at smøre på alt, som er udsat for uønsket gnavning, såsom sko, skabslåger eller hvad sådan en lille bisse nu kan finde på, det holder hvalpen laaaaangt væk. Det er sådan noget, som afhjælper neglebidning, og jeg skulle hilse og sige, at det smager HÆSLIGT! Bare et lille tip fra en tidligere hvalpeejer med ekstremt kløende gummer...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh gud, hvor burde sådan nogle tråde altså være forbudte! Jeg bliver jo totalt skruk!:lun:

Ej, rigtig meget held og lykke til dig! Og jeg ved da i øvrigt hvad du mangler! Bunkevis af tålmodighed, kassevis af dybe indåndinger og endnu mere køkkenrulle...:roll:

I øvrigt er God Negl rigtigt godt at smøre på alt, som er udsat for uønsket gnavning, såsom sko, skabslåger eller hvad sådan en lille bisse nu kan finde på, det holder hvalpen laaaaangt væk. Det er sådan noget, som afhjælper neglebidning, og jeg skulle hilse og sige, at det smager HÆSLIGT! Bare et lille tip fra en tidligere hvalpeejer med ekstremt kløende gummer...:genert:

 

Man kan da heller ikke andet end at blive skruk, når man ser billeder af lille Rigmor :cool: Hvalpe tråde kan være farlige, men de er altså også nogen af de bedste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh gud, hvor burde sådan nogle tråde altså være forbudte! Jeg bliver jo totalt skruk!:lun:

Ej, rigtig meget held og lykke til dig! Og jeg ved da i øvrigt hvad du mangler! Bunkevis af tålmodighed, kassevis af dybe indåndinger og endnu mere køkkenrulle...:roll:

I øvrigt er God Negl rigtigt godt at smøre på alt, som er udsat for uønsket gnavning, såsom sko, skabslåger eller hvad sådan en lille bisse nu kan finde på, det holder hvalpen laaaaangt væk. Det er sådan noget, som afhjælper neglebidning, og jeg skulle hilse og sige, at det smager HÆSLIGT! Bare et lille tip fra en tidligere hvalpeejer med ekstremt kløende gummer...:genert:

Kan det smøres på alt??

Vosse ting vil man jo gerne redde*GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andrea

Altså, vi har kun brugt det til sko, da det er dét, som har været mest udsat herhjemme, men jeg tvivler stærkt på, at det kan gøre skade på andre ting. Det er jo "beregnet" til at få i munden, så det er vel (forhåbenligt!) ikke skadeligt/giftigt...? Men ærligt talt, så ved jeg ikke med 100% sikkerhed, hvordan en hunds mave vil reagere, hvis den æder en masse af det. Dog har Chili ALDRIG nærmet sig et par sko med Go' Negl på, så de kan formentlig lugte, at det ikke indbyder til spising:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh gud, hvor burde sådan nogle tråde altså være forbudte! Jeg bliver jo totalt skruk!:lun:

Ej, rigtig meget held og lykke til dig! Og jeg ved da i øvrigt hvad du mangler! Bunkevis af tålmodighed, kassevis af dybe indåndinger og endnu mere køkkenrulle...:roll:

I øvrigt er God Negl rigtigt godt at smøre på alt, som er udsat for uønsket gnavning, såsom sko, skabslåger eller hvad sådan en lille bisse nu kan finde på, det holder hvalpen laaaaangt væk. Det er sådan noget, som afhjælper neglebidning, og jeg skulle hilse og sige, at det smager HÆSLIGT! Bare et lille tip fra en tidligere hvalpeejer med ekstremt kløende gummer...:genert:

Måske man i stedet skulle fjerne løse genstande og sørge for at hvalpen har gode tyggeting og bliver aktiveret m.m så den ikke keder sig ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andrea
Måske man i stedet skulle fjerne løse genstande og sørge for at hvalpen har gode tyggeting og bliver aktiveret m.m så den ikke keder sig ;)

 

Selvfølgelig, men nogle gange kan hvalpen måske være i tvivl om, hvorvidt det er dørkarmen eller Kong-legetøjet der er tiltænkt tygning. Men ja, selvfølgelig må man også selv gøre en indsats.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Måske man i stedet skulle fjerne løse genstande og sørge for at hvalpen har gode tyggeting og bliver aktiveret m.m så den ikke keder sig ;)

 

:-D Ja, det lyder da meget.....fornuftigt, og sådan :engel:.....men på den anden side, jeg tror ikke hundehvalpe keder sig med en god sko, og mig bekendt er de der kvindfolk nærmest i den syvende himmel, når de ser den mindste chance for nyindkøb......:hmm:kan man (på en måde) ikke kalde det lidt en form for samarbejde? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andrea
:-D Ja, det lyder da meget.....fornuftigt, og sådan :engel:.....men på den anden side, jeg tror ikke hundehvalpe keder sig med en god sko, og mig bekendt er de der kvindfolk nærmest i den syvende himmel, når de ser den mindste chance for nyindkøb......:hmm:kan man (på en måde) ikke kalde det lidt en form for samarbejde? :blink:

 

:klap::klap::klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...