Hop til indhold

Sommerferien nærmer sig...


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stella
Er det pga. varmen, du plejer at sove ude i haven?

 

 

Ja det er det. Varmen er en lang hovedpine, kvalme, utilpashed. Vågner ( med mindre det regner, blæser eller er meget køligt ) nu her i de her måneder med kvalme, koldsved og hovedpine og vågner mange gange med hel våd nakke og klisteret fast til lagnet. Hvis ikke jeg skal have migræne argtig hovedpine i 3 måneder i streg ( hver eneste sommer har jeg tudeture MINDST en gang om ugen pga sindsyg hovedpine. Er jeg på campingture og det er varmt, kan jeg være sikker på at tilbringe mindst 3 dage ud af 5, med at ligge i skyggen på en madras, æde piller og have kold klud på panden. Er meget lys og støj og varme og vejr følsom efter mit piskesmæld. Får hovedpine af ingenting. Ud at tømme postkassen uden solbriller er lig med hovedpine. Engang fik jeg vandforgiftning efter at have drukket 7 liter vand, fordi alle sagde det var fordi jeg ikke drak nok vand ( drikker ellers normalt 2-3 liter om dagen ). Min salt balance kom helt ud af den, var SÅ syg og dårlig.

 

 

Nå men det korte af det lange. Jeg skal sove i telt for at minimere min hovedpine og utilpashed om natten. Når jeg engang får min egen grund ville jeg have bygget en shelter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...