Hop til indhold

Sommerferien nærmer sig...


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Skal jeres hunde noget spændende?

 

Vi har lejet en hytte i Sverige. På en "øde" ø så al transport til fastlandet foregår via kano, den bliver sjov med en labrador og en 2 årig :lol:

 

Men vi skal sejle og fiske og gå en masse ture i det svenske :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har egentlig ikke bestilt ferie, så det bliver til en weekend hos Dorte, Liva og Maggie sidst i juli, som det ser ud pt. Skal have min fars bil, mens han suser til det spanske.

 

Vi skulle også have været en uge til Bornholm, men altså, Luna har ikke noget pas (vi kører via Sverige), så det bliver ikke til noget lige her i juni

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har egentlig ikke bestilt ferie, så det bliver til en weekend hos Dorte, Liva og Maggie sidst i juli, som det ser ud pt. Skal have min fars bil, mens han suser til det spanske.

 

Vi skulle også have været en uge til Bornholm, men altså, Luna har ikke noget pas (vi kører via Sverige), så det bliver ikke til noget lige her i juni

 

Øhhh - jeg skal på rally-camp sidst i juli

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver min og Rigmors første sommer sammen.. Skal nemlig først hente hende d. 11 juli!

 

Så det meste af sommeren skal hun og jeg bare lærer hinanden at kende derhjemme.. Men vi skal også lige en uges tid i sommerhus oppe i Nordsjælland, med min familien :-D

Der kommer min mosters franske bulldog også med. Jeg er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå. Han har det med at storhumpe nye hunde han møder :damn: Han kan dog godt tro om igen, hvis han tror det kommer til at ske med min lille Rigmor :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv. Det er bare min far, der hele tiden har sagt august, men sidst vi snakkede sammen, var det juli:???:

 

Ellers må jeg se om jeg ikke kan låne den en weekend i august og komme over. Det burde ikke være et problem:-D

 

Jeg har ferie i uge 33-34-35-36 - og I er mere end velkomne.

Den 10. august er der hundens dag i Esbjerg - det plejer at være hyggeligt

Den 11. august er der DKK prøve i Vejen :slem:

Den 18. august skal vi til DCH Risskov

Den 24. og 25. august er der national udstilling i Varde MED rally :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ferie i uge 33-34-35-36 - og I er mere end velkomne.

Den 10. august er der hundens dag i Esbjerg - det plejer at være hyggeligt

Den 11. august er der DKK prøve i Vejen :slem:

Den 18. august skal vi til DCH Risskov

Den 24. og 25. august er der national udstilling i Varde MED rally :slem:

 

Har du hørt noget om Sommerfest i år?

 

Oftest ved jeg det jo desværre først et par dage før, men det er jo ikke værre end at jeg bare hopper med ud, når du skal afsted:-D Og ja, det er godt med dig og dine :slem: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du hørt noget om Sommerfest i år?

 

Oftest ved jeg det jo desværre først et par dage før, men det er jo ikke værre end at jeg bare hopper med ud, når du skal afsted:-D Og ja, det er godt med dig og dine :slem: :lol:

 

Nope.

 

I er meget velkomne til at komme med og heppe. Vejen og Varde er jo "lige om hjørnet". Risskov er noget længere væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tager til Tyrkiet i en uge og Rosa skal passes af mormor herhjemme.

Rosas mor er meget bekymret.

- kan det lille pus undvære sin mor, da hun er MEGET følsom ( seriøst ) frygter hun bare ligger sig i soveværelset i min seng.

- vil hun overhovedet spise.

- sker der et eller andet der gør at hun vil trække mormor af helvetisk til......

MÅSKE ER DET BARE ROSAS MOR DER ER HYSTERISK :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Moster og Boris skal på ferie i Hals hos kærestens Moster og onkel i en uge, i et hus der ligger lige ned til vandet. Imens deres ejere bliver sendt i eksil i Malaga.

 

Derudover skal Boris og jeg på rallycamp. Moster skal blive hjemme ved min kæreste og holde fredelig dovne-weekend.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi flytter på landet om tre uger... Så Bassil skal lære IKKE at jagte høns og køer! Og ikke nedlægge hegnet (igen) og ikke tage sig af Sofus (gravhund)

 

Men han må godt gø af naboen, for han er et fjols!

 

Sådan en nabo har vi også - hun er bare af hunkøn.

Liva kan ikke tåle synet af hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Louie og Poker skal 8 dage til Spanien lige om lidt her i starten af juni og bo i en lejlighed, vi har lånt af noget familie. Vi satser på, at det ikke bliver alt alt for varmt, men bare lige varmt må det godt blive :mrgreen: Så hundene skal ud at flyve (i kabinen). Louie er en rutineret flyver og har både været frem og tilbage til Berlin og Aalborg, men Poker har vist aldrig fløjet før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...