Hop til indhold

Billedtråd Juni 2013


Bjæf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 209
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I dag har jeg været længe på job, så Trine hentede Luna i løbet af eftermiddagen. Hende og Sisqo skulle lige hjem fra dyrlægen, hvor Sisqo havde fået taget billeder af albuerne.

 

Han var så træt så træt, da de kom hjem, så han lå og sov. Luna er jo vant til at han kommer og bodyslammer hende. Hun holdt sig meget tæt på ham, og duttede ham lidt indimellem:lun:

 

Jeg fik dette billede på mobilen:

 

20130606_153126.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder af mine to piger :) Chilli bliver 5 år om 14 dage og Nellie er 14 mdr :)

[ATTACH=CONFIG]109238[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109239[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109240[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109241[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109242[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109243[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109244[/ATTACH]

 

Har du gået til kørekort til hund med nellie?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Caligo

Lupo aktiveres ved at rive en pakke op, hvor der et tæppe indeni hvor der er gemt godbidder i :-) Og nej, han har ikke fødselsdag eller noget, det var bare det gavepapir jeg havde til rådighed :mrgreen: Billederne er fra et par uger siden, men jeg synes at de var søde.

 

Luppo242342.jpg

Lupo2942492.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er netop vendt hjem fra Rhodos, hvor min søster og jeg mødte denne lille fyr; en lille haleløs spaniel blandings hvalp, som ville hilse/lege da vi gik forbi dens ejers kiosk. Billederne er ikke noget at råbe hurra for, for han havde krudt i røven:lun:

Unavngivet.jpg

 

 

Da jeg kom hjem var Cookie og jeg på hyggetur og jeg var glad for at græsset var vådt så min "møg"hund kom nyvasket hjem:mrgreen:

IMG_0765.jpg

DSC09422.jpg

DSC09428.jpg

DSC09430.jpg

IMG_0758.jpg

IMG_0759.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Lige et par der nyder juni måned, har lige leget med vandslangen til stor morskab for både dem og jeg :lun: (aner ikke hvordan jeg gør billederne større? også er de taget med mobil ikke de bedste men alligevel :-))

 

 

 

 

IMG_0802.jpg

 

 

 

 

IMG_0803.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, der er ingen hund på billedet, kun sporene efter en... :roll:

Bulldog og køkkenhave passer bare ikke sammen. Dette var andet forsøg på at sætte støttesnore op til ærterne. Første forsøg gik det lige sådan med. Nu er der sat kyllingetråd op - gad vide om det holder? :vedikke:

 

007uue.jpg

 

 

Oluf - The One dog demolition squad :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oluf - The One dog demolition squad :sjov:

 

Ja, jeg godt lide at hegnet ikke bare er lagt ned - det er kastet ud i en vinkel på 90 grader fra hvor det stod oprindeligt :stupid:

 

Det går lidt bedre med hønsetråden. Den dag jeg havde sat det op, skulle han ud om natten, og gik lige ind i det med ansigtet først. Det så vildt sjovt ud - han lignede en harmonika, der blev presset sammen :lol: Heldigvis løb han ikke, det havde hegnet nok ikke holdt til.

Siden har han sprunget over det en enkelt gang, i et glædesflip. Så tilsyneladende har han lært at respektere det :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...