Gæst mou Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Her kommer han så Lukas bomuldshund / hvalp 10 uger . Herligt med hund n 2 - ok det bedste vi har givet Freja og os selv. Freja er 2 år leger og pjatter med ham - Vi er begyndt på hvalpetræning da vi syntes han også skal have lidt alene tid med andre hvalpe .og godt lige at få opfrisket . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Han er sød! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Nååårh:hjerte: tillykke:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ovamor Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Hvor er han sød. De ser ud til at hygge sig med hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Årh så sød:lun: Stort tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Tillykke, han ser nuser ud Min golden er også SÅ begejstret for den hvalp hun har fået herhjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Tak Tak . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Ja fantastisk at se Freja - dejlig store søs . Hvor mange har du ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Ja fantastisk at se Freja - dejlig store søs .Hvor mange har du ? Hvis det er mig du mener, har jeg tre; Mingus på 6 år, Cajsa på 5 år og Lulu på 5 måneder. Min ældste gider slet ikke hvalpen, Cajsa elsker sit nye legetøj mere end noget andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Stor tillykke med ham, hvor er han sød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Hvor er de søde sammen Tillykke med ny nr 2. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2013 Tillykke med den lille ny ... han er vel nok en charmetrold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juni 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2013 Årh herligt med 3 :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts