Hop til indhold

Plejemor overfalder plejebarn!


Gæst andrea
 Share

Recommended Posts

Gæst andrea

TV: Plejemor overfalder sit plejebarn - TV 2 Nyhederne

 

Åh Gud!! Jeg har lige set denne artikel/video og jeg er så pissed!! Det er nok det mest skadelige man kan gøre ved et barn, som i forvejen har det svært, og som oven i købet er blevet fjernet fra sin biologiske mor, hvilket i sig selv må være noget så hæsligt! OG SÅ ER DER INGEN KONSEKVENSER FOR PLEJEMOREN!!! I en anden artikel står der også, at faren har en dom for vold mod børn! Hvordan i alverden kan den plejefamilie ikke sidde buret inde!?!:scared:

 

Odense Kommune: Vi ved bedre i dag - TV 2 Nyhederne

 

Jeg ville bare sørge for, at der er så mange som overhoved muligt, der får kendskab til denne sag, så jeg håber, at i vil undskylde mig for at lave et sidespring ift. emne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes man skal passe meget på ikke at starte en heksejagt på denne familie. De havde 4 søskende i pleje - det er i forvejen mange børn, og så oven i købet nogle, der har det svært, og måske prøver grænser af. Desuden havde de bedt om hjælp hos kommunen, men ikke fået det.

 

Jeg ved ikke om du selv har børn, men jeg tror de fleste forældre på et eller andet tidspunkt har været så frustrerede og magtesløse, at de mistede besindelsen. Jeg har i hvert fald både hørt og set forældre få en offentlig nedsmeltning i supermarkeder, zoologisk have og lignende steder. Selv kan jeg også huske et par gange hvor jeg er kommet til at sige/råbe noget jeg fortrød bagefter.

 

Jeg synes man skal tage det som et tegn på at den familie har fået en større byrde end de kan bære, og så give dem noget hjælp i stedet for at hænge dem ud som onde mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes den er svær, fordi man ikke kender baggrunden.

Plejemors amok-opførsel er utilstedelig og burde ikke finde sted.

Jeg aner ikke, om hun også selv har egne børn, men synes at 4 stk. er i overkanten til en familie, hvis bare én er krævende pzykisk. Har hørt at yngre kun skulle være et år, og der er de i forvejen meget tidskrævende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andrea

Det er klart, at alle kan miste besindelsen, men det er også et fysisk overfald, som jeg ser det. Dybest set, er jeg også bare rigtig, rigtig harm over systemet, for de burde ikke stadig have børn i pleje, det virker ligesom som om, at de ikke kan klare det. Jeg kan godt se, at jeg måske også lidt lod mit temperament løbe af med mig, men jeg synes stadig, at det er noget så hæsligt, det burde bare ikke kunne finde sted.

Min pointe er bare, om det ikke lige præcis er sager som denne, offentligheden burde gribe ind i? Når faderen oven i købet har en tidligere voldsdom, kan jeg slet, slet ikke se, hvordan de stadig kan have børn i pleje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nu har jeg mødt en del plejefamilier gennem tiden - Vi har også selv haft børn i aflastning.

 

Og der er penge i det.

Så mange penge, at flere af de familier jeg har mødt har spekuleret i at få plejebørn nok ind, til at de ikke behøver arbejde.

I et tilfælde var det en ganske sød familie, men de ejede bare intet overskud, hun var selv psykisk syg, de havde også 4 plejebørn og hvis de ikke havde alle de børn, så havde de ikke råd til at bo i huset.

Det var mig en gåde, at de overhovedet fik lov at passe andres børn, som mange gange har det svært, fordi de jo i forvejen typisk kommer fra dysfunktionelle hjem, når hun var på medicin mod hendes problemer og de knap og nap kunne få hverdagen til at hænge sammen både økonomisk, tidsmæssigt og på det personlige plan.

 

Så synes egentlig det er fint nok, at der bliver åbnet op for debatten om, hvorvidt plejefamilierne bliver tjekket nok og om det er de rigtige der bliver valgt - Det kræver en vis portion overskud at tage andres børn ind i hjemmet og passe dem, som var de ens egne. Man må jo forvente at disse børn kan have flere problemer og være krævende.

Så kommunerne har et kæmpe ansvar for, at ingen familier får flere, eller mere påvirkede børn ind, end der er overskud til at tage sig af og det er familier med en god portion overskud der overhovedet får lov at passe andres børn.

 

Samtidig har plejefamilierne et ansvar for, at de kun tager de børn ind, som de har overskud til.

Så der er helt klart blevet svigtet i dette tilfælde og det skulle undre mig om det er det eneste tilfælde.

 

Jeg er helt med på, at man kan få en nedsmeltning - Men man må også være voksen nok, som plejeforældre for en andens barn, til at få barnet ind på værelset, lukke døren og tælle til 10.

Så man kan håbe på, at den her familie nu får noget hjælp, for de har jo åbenbart gabt over mere end de kunne rumme og ingen af parterne fortjener at komme så langt ud i tovene som de er på den video.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt med på, at man kan få en nedsmeltning - Men man må også være voksen nok, som plejeforældre for en andens barn, til at få barnet ind på værelset, lukke døren og tælle til 10.

 

Det gælder vel også for biologiske forældre.

 

Jeg siger ikke det var OK, det der sker på videoen. Selvfølgelig var det ikke det. Men det var et øjeblik taget ud af kontekst, og siger ikke nødvendigvis noget om børnenes dagligdag i familien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Det gælder vel også for biologiske forældre.

 

Jeg siger ikke det var OK, det der sker på videoen. Selvfølgelig var det ikke det. Men det var et øjeblik taget ud af kontekst, og siger ikke nødvendigvis noget om børnenes dagligdag i familien.

 

Det er jeg med på - At det også gælder for biologiske forældre og kan være taget ud af kontekst.

 

Men synes debatten om, hvad der reelt skal til for at blive plejeforældre og om de såvel som kommunerne er rustede til den opgave der ligger i det, er fin at tage op.

For ærligt, så synes jeg at man som professionel burde være bedre, end det der er vist på videoen.

 

Havde det nu været sket på et bosted, at en af medarbejderne havde opført sig sådan der overfor børnene, så er jeg ret sikker på, at der var blevet grebet ind fra det resterende personales side.

Er med på, at der ligger en forskel i at bo sammen med barnet og så at være der 8 timer dagligt.

Men det er stadig et job man får penge for at udføre og det skal man selvfølgelig være rustet til at varetage - Mener pt. kun det er et 4 dages kursus man kommer på, inden man starter op som plejefamilie.

 

Tænker om det er nok til at tage sig af børn med problemer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg med på - At det også gælder for biologiske forældre og kan være taget ud af kontekst.

 

Men synes debatten om, hvad der reelt skal til for at blive plejeforældre og om de såvel som kommunerne er rustede til den opgave der ligger i det, er fin at tage op.

For ærligt, så synes jeg at man som professionel burde være bedre, end det der er vist på videoen.

 

Havde det nu været sket på et bosted, at en af medarbejderne havde opført sig sådan der overfor børnene, så er jeg ret sikker på, at der var blevet grebet ind fra det resterende personales side.

Er med på, at der ligger en forskel i at bo sammen med barnet og så at være der 8 timer dagligt.

Men det er stadig et job man får penge for at udføre og det skal man selvfølgelig være rustet til at varetage - Mener pt. kun det er et 4 dages kursus man kommer på, inden man starter op som plejefamilie.

 

Tænker om det er nok til at tage sig af børn med problemer?

 

Det er helt ok at tage debatten. Det kan kun blive bedre.

Men jeg spekulerer også sommetider på hvad kommunerne vil gøre i fremtiden, når de skal finde plejefamilier. Der er mange krav parrene skal leve op til, bl.a. at de skal have være gift/samlevende i et vist antal år. Og pt. bliver der flere og flere, der lever alene med børn. Vil der simpelthen være for få par, der kan leve op til kravene i fremtiden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber virkelig også, at der bliver set på hvordan man undgår at stå i sådan nogle situationer i fremtiden. Jeg ved godt, at man ikke helt kan undgå det, for plejeforældre er jo også kun mennesker og det kan jo gå galt, selvom man har gjort sit forarbejde rigtig godt. Jeg synes bare jeg har hørt en del historier om plejefamilier, der går ind i de af de helt forkerte årsager og/eller bare slet ikke magter det. Og det synes jeg godt kan være lidt hårdt at tænke på - får sgu ondt af de børn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gælder vel også for biologiske forældre.

 

Jeg siger ikke det var OK, det der sker på videoen. Selvfølgelig var det ikke det. Men det var et øjeblik taget ud af kontekst, og siger ikke nødvendigvis noget om børnenes dagligdag i familien.

 

 

Det er da muligt at videoen er taget ud af kontekst, men alligevel må der ligge mere bag , ellers ville en af de andre unger ikke begynde at filme det .Det giver mig grund til at tro at det ikke er noget der sker for første gang , yderligere er plejefaren meldt for vold allerede tilbage i 2009

Kritik af kommune: Plejefar tidligere meldt for børnevold - TV 2 Nyhederne

Så at sagen allerede dengang blev syltet og kommunen nu har travlt med at vaske hænder føj siger jeg bare

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes man skulle kunne konfiskere børn og adoptere dem væk, allerede når man kan se at forældrene ikke kan klare det indenfor det første år. Dels ville flere børn havne i familier der gav dem optimale forhold, samfundet ville spare penge på plejefamilier og der skulle ikke adopteres så mange børn fra udlandet (det er også sommetider noget skummelt noget) og frem for alt ville børnene ikke blive kastebold mellem plejefamilier, bioforældre og hvad har vi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Starter lige med at citere mg selv fra A&I

 

Hvordan skal denne biologiske mor nogensinde tro på "systemet" kan varetage barnets tarv når "Odense Kommune vil nemlig ikke fjerne resten af børnene på baggrund af videoen"

 

Erkendelse af at man ikke magter at være forælder og nederlaget i den erkendelse, og det at skulle overlade sine børn til vildt fremmed mennesker, det må være noget være noget af det hårdeste (jeg skriver må, fordi jeg ikke har børn)

Og nu kommer kampen om at enten få børnene hjem eller til en anden familie, og det er til gen gæld noget jeg kender til fra socialpsykiatrien, hvor svært det er når, især mødre, har givet afkald på deres børn pga. psykiske problemer eller sindslidelser. Det vil blive brugt i mod dem konstant, til trods for at de er ovenpå eller i hvert fald stabile...

 

Det er da det ultimative svigt kommunen har gang i der! :evil:

 

(til de sarte, lad være med at starte videoen... )

 

Chokeret mor melder plejeforældre til politiet - TV 2 Nyhederne

 

 

Stakkel de børn altså!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes man skulle kunne konfiskere børn og adoptere dem væk, allerede når man kan se at forældrene ikke kan klare det indenfor det første år. Dels ville flere børn havne i familier der gav dem optimale forhold, samfundet ville spare penge på plejefamilier og der skulle ikke adopteres så mange børn fra udlandet (det er også sommetider noget skummelt noget) og frem for alt ville børnene ikke blive kastebold mellem plejefamilier, bioforældre og hvad har vi.

 

Der er vi fuldstændig enige :5up: Børn har først og fremmest brug for stabile forhold. Det er ødelæggende for dem at blive kastebold i systemet.

Min egen eksmand er et godt eksempel. Fjernet fra en drankermor, kom på børnehjem, og senere til en plejefamilie, der elskede ham og ville adoptere ham. Men moderen nægtede at bortadoptere - hun havde vel et håb om engang at kunne få ham tilbage. Så kom han tilbage til børnehjemmet og plejefamilien adopterede et andet barn. Derefter rundt til forskellige plejefamilier og tilbage til børnehjem med jævne mellemrum.

Resultat: En komplet psykopat, der ikke kan indgå i normale relationer med andre mennesker. Og jeg har ikke indtryk af at processen er anderledes i dag. Min mor var indtil for nylig nabo til en kvinde, der er rablende alkoholiker. Hun fik fjernet sine to børn, pige og dreng. Et år efter fik hun dem tilbage, derefter fjernet igen. Det er vist sket flere gange.

Min søn har engang set hvordan hun i vrede nev sin lille dreng på 6 år, så han fik et kæmpe rødt mærke. De børn burde jo være et andet sted, og vokse op i fred og ro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, NU rabler I. Synes jeg. :genert:

 

Det er SÅ svært belastende for et barn, uanset alder, at blive tvangsfjernet fra sine forældre og bortadopteret, at det ikke skal foregå uden dybtvejende overvejelser først.

Jeg synes, det er rigtig fint, at vi her i Danmark har f.eks. familieskoler, hvor familier uden mange ressourcer, kan lære at være forældre - for det er oftest ikke viljen, der mangler, men evnerne.

Jeg kender selv personligt en kvinde, der var voldelig over for sit barn, men efter et forløb på en familieskole nu har nogle helt andre ressourcer og værktøjer, og giver sit barn en helt normal opvækst. Det barn slap for den traumatiske oplevelse at blive taget fra sin mor og få ødelagt sin tilknytning, fordi vi rent faktisk gav hende den hjælp og støtte, hun havde behov for.

 

ALLE videnskabelige undersøgelser viser, at det ikke kun påvirker børn voldsomt rent psykisk at blive bortadopteret, men rent fysisk kan man også se på deres vækst og udvikling, at de har gennemgået et traume.

Tvangsfjernede børn på spædbarnshjem har en markant større dødelighed end andre spædbørn, f.eks. Så det er ikke bare lige noget, man gør!

 

 

Jeg er enig i, at systemet kunne være anderledes - samt at der IKKE er nok ressourcer lige nu, til at varetage opgaven tilfredsstillende. Samtidig er der mange problemer ift. plejefamilie-ordningen, så det er fint at der kommer noget fokus, hvis det kan hjælpe med at ændre tingene til det bedre.

 

 

Og til slut skal jeg tilføje, at de adoptions-selskaber man kan benytte som dansk statsborger, ift. udenlandske børn, er så professionelle, at der absolut intet skummelt er i det.

Det er faktisk mega svært at blive accepteret som adoptant, ventelisterne er LANGE og kravene er strenge. Hvis der var tale om regulær menneskehandel, ville det være prisen som afgjorde sagen og ikke skelen til helbred (psykisk og fysisk), økonomi, religiøse overbevisning eller seksualitet. Der ville heller ikke være så meget opfølgning fra barnets afgiver-land, som der er (de skal have rapporter med fast interval, omkring barnets trivsel, det meste af barnets barndom).

 

Derudover har mange adoptionsfamilier også en del krav - de vil have små børn og ikke 13 årige, adfærdsvanskelige knægte eller piger. Og det er altså de lidt større børn, som det er svært at "afsætte" - en baby kan man sagtens finde en familie til. Men et ganske almindeligt, barnløst par vil ikke bare tage hvad som helst ind. Godt det samme, for det ville jo ende i hat og briller.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
En lille krølle mere, Odense politi ville ikke engang tage imod en anmeldelse i første omgang :-( synes godt nok der har været mange fejl i sagen undervejs gennem vores fine lille retssamfund

 

Politi: Du kan ikke anmelde børnevold på en mandag - TV 2 Nyhederne

 

:hmm:Ja mange fejl er nok begået, for moderen er dømt uegnet af en grund som de sociale myndigheder har på papir, og de samme mennesker har udpeget en plejefamilie der har de egenskaber der skal til (forældreegenskaber til låns) så er børns trykhed sikret, :roll:......moren skal da gøre hvad hun kan for sine børn, hvis det overhovedet er muligt, klage? :hmm:.....vi skal huske på hun er erklæret uegnet (af en eller anden grund).....hvorimod en politimand og hans kone er erklæret egnet, af de myndigheder der tager sig af sådanne sager :genert:......:(nu skal de samme myndigheder finde løsningen på løsningen,.... af deres problem, .....de er jo proff. uddannet til det der er børns behov......er de ikke? :vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:Ja mange fejl er nok begået, for moderen er dømt uegnet af en grund som de sociale myndigheder har på papir, og de samme mennesker har udpeget en plejefamilie der har de egenskaber der skal til (forældreegenskaber til låns) så er børns trykhed sikret, :roll:......moren skal da gøre hvad hun kan for sine børn, hvis det overhovedet er muligt, klage? :hmm:.....vi skal huske på hun er erklæret uegnet (af en eller anden grund).....hvorimod en politimand og hans kone er erklæret egnet, af de myndigheder der tager sig af sådanne sager :genert:......:(nu skal de samme myndigheder finde løsningen på løsningen,.... af deres problem, .....de er jo proff. uddannet til det der er børns behov......er de ikke? :vedikke::mrgreen:

 

Det burde man da tro de var uddannet til , meen ind i mellem kan man sgu godt komme i tvivl :hmm:

Synes jeg hørte noget om at moderen havde klaget men har ikke lige umiddelbart kunne finde noget, det der lidt skræmmer mig i den her sag er bla. at kommunen i 2009 kunne sige til politiet at de ikke skulle videoafhører børnene, Det synes jeg som kommune ikke man skal have lov til , derud over bare det at politiet ikke vil tage imod anmeldelsen her i 2013 det er grotesk kan slet ikke finde ord for hvor tåbeligt jeg synes det er , som mor ville jeg have sat mig ned og ventet til at der var en der havde tid, ikke tale om jeg ville stille mig tilfreds med at de ikke kunne tage imod en anmeldelse om vold mod et barn fordi de havde travlt, alternativt havde jeg kørt til en anden politikreds indtil en eller anden ville høre på mig.

 

Noget helt 3. -4. er at jeg ikke fatter at moderen bliver ved med at lave børn, når hun ved de bliver taget fra hende, ikke så meget pga hende men fordi jeg synes det er synd for ungerne at de på forhånd er dømt til et liv i plejefamilie evt institution

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, NU rabler I. Synes jeg. :genert:

 

Det er SÅ svært belastende for et barn, uanset alder, at blive tvangsfjernet fra sine forældre og bortadopteret, at det ikke skal foregå uden dybtvejende overvejelser først.

Jeg synes, det er rigtig fint, at vi her i Danmark har f.eks. familieskoler, hvor familier uden mange ressourcer, kan lære at være forældre - for det er oftest ikke viljen, der mangler, men evnerne.

Jeg kender selv personligt en kvinde, der var voldelig over for sit barn, men efter et forløb på en familieskole nu har nogle helt andre ressourcer og værktøjer, og giver sit barn en helt normal opvækst. Det barn slap for den traumatiske oplevelse at blive taget fra sin mor og få ødelagt sin tilknytning, fordi vi rent faktisk gav hende den hjælp og støtte, hun havde behov for.

 

ALLE videnskabelige undersøgelser viser, at det ikke kun påvirker børn voldsomt rent psykisk at blive bortadopteret, men rent fysisk kan man også se på deres vækst og udvikling, at de har gennemgået et traume.

Tvangsfjernede børn på spædbarnshjem har en markant større dødelighed end andre spædbørn, f.eks. Så det er ikke bare lige noget, man gør!

Selvfølgelig er det ikke noget man bare lige skal gøre, men når der er udsigt til at forældrene ikke kommer til at kunne tage sig af deres børn, så er det imo bedre at man giver barnet en kortvarig stressperiode, end at man trækker det i langdrag over hele individets barne-/ og ungdomsår. Dels synes jeg også at der må være en forskel på følelserne mellem børn og voksne i en plejefamilie kontra en adoptionsfamilie.

 

Jeg er enig i, at systemet kunne være anderledes - samt at der IKKE er nok ressourcer lige nu, til at varetage opgaven tilfredsstillende. Samtidig er der mange problemer ift. plejefamilie-ordningen, så det er fint at der kommer noget fokus, hvis det kan hjælpe med at ændre tingene til det bedre.

Jeg tror ikke manglende ressourcer er det primære problem, for der hvor det går galt virker det jo til, at det har været pengene der har været den store motivationsfaktor for plejeforældrene. Desuden kan man kun se folk til tænderne og det kan intet beløb ændre på.

 

 

Og til slut skal jeg tilføje, at de adoptions-selskaber man kan benytte som dansk statsborger, ift. udenlandske børn, er så professionelle, at der absolut intet skummelt er i det.

Det er faktisk mega svært at blive accepteret som adoptant, ventelisterne er LANGE og kravene er strenge. Hvis der var tale om regulær menneskehandel, ville det være prisen som afgjorde sagen og ikke skelen til helbred (psykisk og fysisk), økonomi, religiøse overbevisning eller seksualitet. Der ville heller ikke være så meget opfølgning fra barnets afgiver-land, som der er (de skal have rapporter med fast interval, omkring barnets trivsel, det meste af barnets barndom).

Alligevel hører man jo at forældrene er blevet lovet ting (bl.a. økonomisk bistand) for at give deres børn fra sig, så de danske adoptionsmyndigheder er jo ikke mere reelle end hvad de udenlandske tillader dem at være.

 

Derudover har mange adoptionsfamilier også en del krav - de vil have små børn og ikke 13 årige, adfærdsvanskelige knægte eller piger. Og det er altså de lidt større børn, som det er svært at "afsætte" - en baby kan man sagtens finde en familie til. Men et ganske almindeligt, barnløst par vil ikke bare tage hvad som helst ind. Godt det samme, for det ville jo ende i hat og briller.

Det kan jeg da også godt forstå når det nu kosten røven af en jetjager at adoptere, for jeg tror da aldrig man kan få de samme følelser for et barn man har plejet og passet fra spædbarn af og så en færdiglavet teenager med div. adfærds issues. Hvilket bl.a. også er grunden til at jeg synes man skal snuppe ungerne fra små af.

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:Ja mange fejl er nok begået, for moderen er dømt uegnet af en grund som de sociale myndigheder har på papir, og de samme mennesker har udpeget en plejefamilie der har de egenskaber der skal til (forældreegenskaber til låns) så er børns trykhed sikret, :roll:......moren skal da gøre hvad hun kan for sine børn, hvis det overhovedet er muligt, klage? :hmm:.....vi skal huske på hun er erklæret uegnet (af en eller anden grund).....hvorimod en politimand og hans kone er erklæret egnet, af de myndigheder der tager sig af sådanne sager :genert:......:(nu skal de samme myndigheder finde løsningen på løsningen,.... af deres problem, .....de er jo proff. uddannet til det der er børns behov......er de ikke? :vedikke::mrgreen:

 

 

Hun er jo først blevet erklæret uegnet efter hun frivilligt søgte hjælp til aflastning og sidenhen en anbringelse, og psykisk syge har nok ikke de samme ressourcer som andre, så kan jo være at hun er blevet tromlet...

Det er virkelig tragisk for hele den familie, og især børnene der måske netop pga plejefamilien er blevet endnu mere behandlingskrævende, de er da blevet svigtet på alle måder, både den biologiske og børnene :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Hun er jo først blevet erklæret uegnet efter hun frivilligt søgte hjælp til aflastning og sidenhen en anbringelse, og psykisk syge har nok ikke de samme ressourcer som andre, så kan jo være at hun er blevet tromlet...

Det er virkelig tragisk for hele den familie, og især børnene der måske netop pga plejefamilien er blevet endnu mere behandlingskrævende, de er da blevet svigtet på alle måder, både den biologiske og børnene :(

 

Ja Potil ......ressourcer er det der kræves, og hvor finder man så lige dem, med de ressourcer der skal til? :vedikke:......sidder de i møde, om vigtigere ting?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Det burde man da tro de var uddannet til , meen ind i mellem kan man sgu godt komme i tvivl :hmm:

Synes jeg hørte noget om at moderen havde klaget men har ikke lige umiddelbart kunne finde noget, det der lidt skræmmer mig i den her sag er bla. at kommunen i 2009 kunne sige til politiet at de ikke skulle videoafhører børnene, Det synes jeg som kommune ikke man skal have lov til , derud over bare det at politiet ikke vil tage imod anmeldelsen her i 2013 det er grotesk kan slet ikke finde ord for hvor tåbeligt jeg synes det er , som mor ville jeg have sat mig ned og ventet til at der var en der havde tid, ikke tale om jeg ville stille mig tilfreds med at de ikke kunne tage imod en anmeldelse om vold mod et barn fordi de havde travlt, alternativt havde jeg kørt til en anden politikreds indtil en eller anden ville høre på mig.

 

Noget helt 3. -4. er at jeg ikke fatter at moderen bliver ved med at lave børn, når hun ved de bliver taget fra hende, ikke så meget pga hende men fordi jeg synes det er synd for ungerne at de på forhånd er dømt til et liv i plejefamilie evt institution

 

:hmm:Er det ikke lidt åbenlyst, at politiet intet ønske har, om at tage sig af sagen.....synes det fremgår tydeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...