Tullemus Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Jeg skal have bestilt noget Glucosamin halløj hjem til Rex, hans bentøj, har det ikke så godt, men er virkelig i tvivl om hvilke produkter jeg skal vælge, så jeg har brug for lidt hjælp fra jer der bruger Glucosamin. Jeg har en ide om, at der skal være MSM i for, at det virker optimalt, men ved ikke ....hvad er jeres erfaringer og er der et andet produkt I hellere vil anbefale ? Her er de produkter jeg har kigget på. Jeg har haft prøvet det sidste link, men synes ikke der var nogen effekt. Buy Cortaflex Powder (Equine), £34.99, Equine Products Products, Online Pharmacy http://www.chemistdirect.co.uk/stride-powder---with-glucosamine-and-chondroitin_1_21151.htm Canine and Feline Cortaflex Joint Care Powder 160 gm - Equine Supplements - Cat and Dog Cortaflex Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Jeg bruger cortaflex, den sidste du nævner. Der er en form for msm i, det hedder bare sulfo eller sådan noget. Men faktisk har jeg brugt "aktiv Hund" som vet family dyrlægerne har og den har min varmeste anbefaling! Store doser glucosamin, condriotin, msm, samt noget urte noget jeg ikke lige nu kan huske hvad hedder, men som også styrker led og knogler. Så der får du virkelig alt i en pakke! Virkede bedre på mysla end cortaflexen, så jeg skal have sådan en igen, når jeg har brugt den dåse vi er ved nu. Aktiv hund koster omkring 500 kr og den holdt i 3-4 mdr til mine to. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Jeg har den seneste halvanden måneds tid brugt Luposan Gelenk pellets til Charlie - da han har noget begyndende i det ene forben. Hold da fast en forandring vi har oplevet. Det er en helt ny hund - han springer rundt som en anden sylfide og vi har ikke set nogen halten på benet i en 14 dages tid nu. Generelt er jeg meget glad for Luposans produkter og er heller ikke denne gang blevet svigtet - kan klart anbefales. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Jeg bruger cortaflex, den sidste du nævner. Der er en form for msm i, det hedder bare sulfo eller sådan noget. Men faktisk har jeg brugt "aktiv Hund" som vet family dyrlægerne har og den har min varmeste anbefaling! Store doser glucosamin, condriotin, msm, samt noget urte noget jeg ikke lige nu kan huske hvad hedder, men som også styrker led og knogler. Så der får du virkelig alt i en pakke! Virkede bedre på mysla end cortaflexen, så jeg skal have sådan en igen, når jeg har brugt den dåse vi er ved nu. Aktiv hund koster omkring 500 kr og den holdt i 3-4 mdr til mine to. Ok, det lyder som noget, der også var værd, at kigge på ...hvor meget er der i sådan en dåse ? Jeg har den seneste halvanden måneds tid brugt Luposan Gelenk pellets til Charlie - da han har noget begyndende i det ene forben.Hold da fast en forandring vi har oplevet. Det er en helt ny hund - han springer rundt som en anden sylfide og vi har ikke set nogen halten på benet i en 14 dages tid nu. Generelt er jeg meget glad for Luposans produkter og er heller ikke denne gang blevet svigtet - kan klart anbefales. Skal da også lige undersøges nærmere ....Hvad koster Luposan og køber du det herhjemme eller i udlandet ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Ok, det lyder som noget, der også var værd, at kigge på ...hvor meget er der i sådan en dåse ? 400 gr: Højbjerg Dyreklinik - VetPro aktivhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Som BP bruger jeg Luposan Pellets. Den primære årsag er, at min hund nægter at spise pulver:-) Om det har en egentlig effekt, ved jeg faktisk ikke:genert: Bella får det forebyggende, men jeg håber da at jeg om 10 år kan sige at det har virket:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Skal da også lige undersøges nærmere ....Hvad koster Luposan og køber du det herhjemme eller i udlandet ? Jeg har købt hos zooplus - købt en med 1350 gram i så der er til lang tid til Charlie. Han skal kun have 1/4 måleske om dagen Luposan Ledkraft Koncentrat Pellets | zooplus.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 På den tyske zooplus koster det 57 euro inkl. fragt (425 kr) for den store bøtte:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sagapigen Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Jeg bruger cortaflex joint care (dit sidste link) til en ilder med AD, det er rigtig godt, det har holdt inflammationen væk et år nu og hun sipper for smertestillende. Det skal lige siges at det er meget alvorlig AD hun har, grundet et grimt brud på hver side af leddet, da hun var 4 uger gammel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Jeg bruger glucovett, der er både glucosamin, msm og chondrodotin eller hvad det nu hedder. Køber det over nettet i pilleform Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Jeg bruger cortaflex joint care (dit sidste link) til en ilder med AD, det er rigtig godt, det har holdt inflammationen væk et år nu og hun sipper for smertestillende. Det skal lige siges at det er meget alvorlig AD hun har, grundet et grimt brud på hver side af leddet, da hun var 4 uger gammel. Dejligt, at det hjælper hende :5up:...jeg synes bare ikke rigtig, at det havde nogen effekt på min hund...men jeg kan jo heller ikke forlange mirakler, for hans knogler og led har helt givet taget skade af hans lange ophold på internatet. Hvad skete der med din ilder, siden hun har fået et brud ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Jeg har købt hos zooplus - købt en med 1350 gram i så der er til lang tid til Charlie. Han skal kun have 1/4 måleske om dagen Luposan Ledkraft Koncentrat Pellets | zooplus.dk Så fik vi Luposan ind ad døren, så nu må vi se, om det har nogen mærkbar effekt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Jeg bruger pt Cortaflex i flydende form. Synes ikke det har den store virkning på Luna. Vi har tidligere brugt Luposan Gelenk i pulverform, købt på den engelske/tyske (alt efter valutakurserne) zooplus side. Det er forskelligt fra hund til hund, hvad der virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Jeg bruger pt Cortaflex i flydende form. Synes ikke det har den store virkning på Luna. Vi har tidligere brugt Luposan Gelenk i pulverform, købt på den engelske/tyske (alt efter valutakurserne) zooplus side. Det er forskelligt fra hund til hund, hvad der virker Ja, derfor er jeg også spændt på, om vi kan mærke nogen effekt. Har jo haft prøvet Cortaflex i pulverform, uden nogen synlig effekt. Men ellers, så må vi prøve os frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juli 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2013 Så fik vi Luposan ind ad døren, så nu må vi se, om det har nogen mærkbar effekt Spændende - krydser fingre for at det virker - Her forsætter den gode udvikling hos Charlie - der har intet været med hans ben de seneste 3 ugers tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts