Hop til indhold

Tyggegummi på trædepoten


Buddha
 Share

Recommended Posts

Egon gik lidt underligt, tog mig noget tid at lokalisere det til den ene forpote - viser sig så at han har en ordentlig slat tyggegummi inklusiv jeg ved ikke hvor mange småsten siddende :/

 

Hvordan pokker får man det af?

 

Måske pga vi har været i vand og han har haft det varmt på turen, er det ret slimet og sidder virkelig godt fast, aner ikke om det vil være nemmere senere.

 

 

Kan vel ikke bare smide ham i fryseren, kan jeg :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke tage lidt 'kemi' på en klud og få det af? renset benzin eller?

 

Ellers er der vel pote i vand med isterninger?

 

Tager rense benzin tyggegummi? Kan da se om jeg kan finde sådan noget.

 

Pote i vand med is tænker jeg bare kommer til at tage RET lang tid, for at gøre en forskel.

Link til indlæg
Del på andre sites

I fryseren med ham.. han er vel slædehund.. der er jo tit mere end -18 deroppe;)

Aii seriøst.. Arbejder jo med tyggegummi.

Når vi gør rent derude opløser vi gummien med olie/varme. Så synes da, det var et forsøg værd, at skrabe så meget som muligt af, derefter massere restpletten med olie, evt lunt olie.. alternativt varme det med føntørrer. Hvis det lykkes, kan evt olie/gummi snask vel vaskes af med opvaskemiddel. Aner ikke om det virker på hunde, men det virker fint på stål. Kan ihvertfald ikke skade ham:)

Link til indlæg
Del på andre sites

I fryseren med ham.. han er vel slædehund.. der er jo tit mere end -18 deroppe;)

Aii seriøst.. Arbejder jo med tyggegummi.

Når vi gør rent derude opløser vi gummien med olie/varme. Så synes da, det var et forsøg værd, at skrabe så meget som muligt af, derefter massere restpletten med olie, evt lunt olie.. alternativt varme det med føntørrer. Hvis det lykkes, kan evt olie/gummi snask vel vaskes af med opvaskemiddel. Aner ikke om det virker på hunde, men det virker fint på stål. Kan ihvertfald ikke skade ham:)

 

Prøver opvaskemiddel :5up: Det virkede som smeltet tyggegummi, men måske en smørkniv kan få skrabet noget af. Tak, prøver lige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...