Hop til indhold

Hvad hedder denne film?


Umulia
 Share

Recommended Posts

OK, jeg leder efter en film, som jeg kun har set en del af på TV en gang sidste år :genert:

 

Temaet er, så vidt jeg husker, noget i retning af "den ensomme hævner" typen - en eller anden fyr skal udrette et eller andet, og der er selvfølgelig en skurk, som vist nok viser sig at være en han har stolet på. Jeg tror muligvis skurken har dræbt hans familie. Synes jeg kan huske nogle flashback scener med en lille pige og nogle hvide gardiner (det er meget løst det her, beklager! I er dygtige hvis I kan finde den rigtige film :lol:)

 

Det jeg husker bedst fra filmen er en meget flot scene, hvor helten, vist nok under indflydelse af et eller andet stof, ser brændende engle eller noget i den stil.

 

Hvis dette overhovedet giver mening, hvad hedder filmen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes forsikirngen dækker rep af mit komfur, desværre har vi en selvrisiko derpå :(

Nu må vi se hvor meget det koster at få lavet.

 

Sidder og venter på besked om min onkel er død. Det er halv svært.

For en times tid siden skrev min kusine at vejrtrækningen var ustabil og hjertet hamrede afsted :( Det er alt for tidligt at dø i en alder af et par og halvtreds :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes forsikirngen dækker rep af mit komfur, desværre har vi en selvrisiko derpå :(

Nu må vi se hvor meget det koster at få lavet.

 

Sidder og venter på besked om min onkel er død. Det er halv svært.

For en times tid siden skrev min kusine at vejrtrækningen var ustabil og hjertet hamrede afsted :( Det er alt for tidligt at dø i en alder af et par og halvtreds :(

 

:ae: :bighug:

 

 

 

(forkert tråd dog :kys:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det lyder som Constantine. men er ski ikke sikker for det er langt tid siden at jeg har set den. Men ryger helten? og er det Keanu Reeves

 

Jeg synes jo jeg skulle kunne huske det, hvis det var Keanu Reeves - og det kan jeg bare ikke, så jeg tror ikke det er den. Men nu vil jeg se den for at være helt sikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det lyder bekendt det med under indflydelse af et stof, men hvem pokker er det nu, der er med i den film, bum bum tænker lige ... Det er måske Mark Wahlberg, men er ikke sikker. Jeg kan heller ikke huske hvad filmen ellers handlede om, så jeg ved ikke, om det overhovedet kan være den, du tænker på ;-)

 

Jeg lægger lige hovedet i blød lidt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det lyder bekendt det med under indflydelse af et stof, men hvem pokker er det nu, der er med i den film, bum bum tænker lige ... Det er måske Mark Wahlberg, men er ikke sikker. Jeg kan heller ikke huske hvad filmen ellers handlede om, så jeg ved ikke, om det overhovedet kan være den, du tænker på ;-)

 

Jeg lægger lige hovedet i blød lidt :-D

 

BINGO! Det er Max Payne. 1000 tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Ja jeg var lige lidt sen på den kan jeg se - ville også sige MAX PAYNE :-)

Hvis I ikke har set

"The Impossible" og er sådan lidt til "autentiske" film hvor der tilhører kleenex så se den -synes den er ret god - og godt lavet :-) sorry vedr. jo ikke lige denne tråd men alligevel :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ret heldigt, jeg hjalp dig, for det var slet ikke den film, jeg tænkte på :lol: Jeg kom i tanke om, at den film, jeg tænkte på, vist var med Wesley Snipes, og jeg har fundet ud af nu, at det var Unstoppable, jeg tænkte på. Her bliver han nemlig sprøjtet med et stof, der gør, at han hallucinerer, og det var så det eneste, jeg kunne huske fra den film :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Chihuahua

Ej, hvor var det ærgligt jeg ikke var med på forum noget før.. ikke at jeg kunne gætte filmen, men det var så fedt med mysteriet i at finde ud af hvilken film det var ud fra den beskrivelse :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...