Hop til indhold

UKC agility


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ok, sad lige og surfede lidt agilityvideoer (as you do at work :oops: ) og faldt over denne UKC agility all stars video. Der er nogle virkelig sære forhindringer med. Fx. en "hoop-tunnel" - en hængebro, en sit-spring-sit ting og et kæææææææmpe hjul :mrgreen: Er det normalen i UKC? Kører de slet ikke med de samme agilityregler og forhindringer som FCI? Troede egentlig at WAO var et UKC arrangement, og der har de alle de sædvanlige forhindringer (minus bord)... Så måske er dette bare deres "DGI"-stævner? altså sådan noget uofficielt for sjov noget?

 

Plus på en anden UKC Trial video kan jeg se, at man får point? fx. en fejlfri runde er åbenbart 200

 

[video=youtube_share;UeRNL_15xXA]

 

Den her tråd er nok primært til PP, men det kunne jo være at andre også kunne svare, eller bare synes det var sjovt at se....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nu I så inde på det link jeg har sat ind længere oppe, så ville I vide hvorfor de taler "amerikansk"

 

UKC= United Kennel Club

 

Hovedbasen er i Michigan, men organisationen er verdensomspændende.

 

Når man læser hvad formålet er, så forstår jeg bedre deres form for "agility", for for mig virker det til at man gerne vil "bredden", mere end "eliten"

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nu I så inde på det link jeg har sat ind længere oppe, så ville I vide hvorfor de taler "amerikansk"

 

UKC= United Kennel Club

 

Hovedbasen er i Michigan, men organisationen er verdensomspændende.

 

Når man læser hvad formålet er, så forstår jeg bedre deres form for "agility", for for mig virker det til at man gerne vil "bredden", mere end "eliten"

 

 

Ja, fik lige læst linket. Verdensomspændende.... jooooo deeeet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nu I så inde på det link jeg har sat ind længere oppe, så ville I vide hvorfor de taler "amerikansk"

 

UKC= United Kennel Club

 

Hovedbasen er i Michigan, men organisationen er verdensomspændende.

 

Når man læser hvad formålet er, så forstår jeg bedre deres form for "agility", for for mig virker det til at man gerne vil "bredden", mere end "eliten"

 

Hehe, vi er dovne og gad ikke læse... Verdensomspændende? Er det mon ligesom World series i baseball? :mrgreen: altså dækker hele US?

Link til indlæg
Del på andre sites

Established in 1898, the United Kennel Club is the largest all-breed performance-dog registry in the world, registering dogs from all 50 states and 25 foreign countries.

 

 

aaarh.... largest all breed... Den største i USA er AKC, men derudover, så er der jo f.eks ingen FCI anerkendte klubber der stambogsfører i andre lande, og så kan man jo hurtigst blive den største (læs: registrere i flest lande). :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...