Hop til indhold

Anbefal en hundepension i Øst-/sydjylland


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Vi skal en uge på ferie i slutningen af oktober, og vi skal derfor have tøserne passet, da mine forældre skal med, som ellers normalt ville passe dem. Jeg er meget kræsen, hvad angår pensioner, så søger en hundepension, hvor de ikke tilbringer det meste af dagen i en boks. Det er 2 meget store hunde, så pensionen skal kunne tage imod gigantracer. Vi bor selv i Østjylland men skal flyve fra Hamborg, da mine forældre bor i Sønderjylland. Derfor skal pensionen helst være på strækningen Århus-Aabenraa (evt lidt mere syd er også ok). Prisen er ikke så vigtig! Kan I anbefale nogen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skriv pb til Kleo? :-)

 

Selv er jeg meget glad for Hundehuset i Hadsten - Forside

Der er ikke en hel masse leg og ekstra stads, men det vil jeg personligt også gerne have mig frabedt når fremmede har mine hunde. Hos Helle og Lars får hundene rolige omgivelser, 3 lufteture dagligt og rigtigt gode forhold.

De er meget ansvarlige i deres omgang med hundene og prioriterer ro og stabile rutiner.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Og vi er klar fra om ca 14 dage så er der nogen der mangler pasning så skriv endelig;)

3 bokse, masser af kontakt og lufteture både i fold og i snor i skov og på mark;)

 

Lyder godt Kleo, det er også min store drøm en dag - at åbne en hundepension :-) må man se billeder når pensionen er færdig ? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hundegæster må få alt den varme de ønsker;) vi har et træfyr og gratis træ så det koster gratis;)

 

:5up: Det er jo lige før snuser flytter ind :slem:......læser du også godnat historier, inden lyset slukkes for natten? :lol::banan::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Det er jo lige før snuser flytter ind :slem:......læser du også godnat historier, inden lyset slukkes for natten? :lol::banan::mrgreen:

Bestemt en mulighed, vi plejer at "natte af" med en guf og vi har et par stole stående på gangen, der får vi gerne en kop natkaffe med gæstehundene ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...