Hop til indhold

Opdatering af hunderacerne


Gæst Carina A
 Share

Recommended Posts

Gæst Carina A

Sad og kiggede på de forskellige hunderacer og jeg kan i hvert fald komme på en hunderace som mangler :mrgreen:

Toy pudlen mangler.

udover det så står de andre pudel navne skrevet med to d er. Pudel staves med et d ikke to som der står herinde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Carina A

Nej det kan det umuligt gøre. Det er jo inde i indstillingerne til ens profil hvor man kan skrive hvilke hunderace man har.

Man kan ikke selv skrive dem, der kommer end masse forslag op. Men ikke Toy pudel :(

og så fandt jeg dværg og mellem pudel. Som så er skrevet med to d er i stedet fo et :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det kan det umuligt gøre. Det er jo inde i indstillingerne til ens profil hvor man kan skrive hvilke hunderace man har.

Man kan ikke selv skrive dem, der kommer end masse forslag op. Men ikke Toy pudel :(

og så fandt jeg dværg og mellem pudel. Som så er skrevet med to d er i stedet fo et :hmm:

Nåh, derinde - troede du mente de der fora for racerne :mrgreen: Men så kan det nok godt passe, at den mangler. Det aner jeg ikke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Carina A

Så er det jo lidt underligt hvis man kigger på DKK og Pudelklubbens hjemmeside og nærmest alle andre steder ind herinde på hunde-forum.

At pudel bliver skrevet med et d ;)

 

Det også underordnet. Jeg skriver i hvert fald pudel med et d. For det har jeg lært og det siger DKK og Pudelklubben også :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...