Hop til indhold

Løb.


Gittemus
 Share

Recommended Posts

Så gik Granderen på 9 måneder i løb :damn:

Troede det var hannerne der blev tosset, når hunnerne var i løb.

hun har blødt i 3 dage. I 14 dage har den kræsne hund teet sig som sulten labbe og siddet og savlet når der var mad i sigte.

Hun er fuldstændig hyper og hjerneforstyrret. Skal holde øje med ALT, når vi går tur og der er INGEN kontakt. Hun plejer at gå løs, men tør ikke slippe hende, ikke engang på store arealer!!!!!!!!

laver øvelser med hende hjemme, for at trætte hende. Hun snupper den ene øvelse efter den anden for hun er bare PÅ og vil pludselig arbejde for en godbid..... Og fodersøg!!! Jeg mener det har hun ALDRIG gidet.

nogle der er stødt på noget lignende ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vinnie var et totalt monster når hun var i løbetid. Helt udenfor pædagogisk rækkevidde når vi gik tur. Det, plus at hun ikke holdt sig selv ren + at vi havde en meget hårdt ramt hanhund i huset = sterilisation :lol:

 

Mærkeligt nok har hun stadig hormonelle svingninger. Jeg kan tydeligt mærke på hende, når hun skulle have været i løb. Så kommer Vinnies onde tvillingesøster Afskylia på besøg, som vi plejer at sige ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Arbejdsmæssigt er der ingen ændring på mine under løb. De bliver dog begge to mere klæbende til mig i alle andre sammenhænge, skal helst sidde på skødet og den slags. Karla bliver voldsomt legesyg overfor andre hunde - og er en hel anden hund at have med i byen end normalt på det punkt :lol:

Ja Karla bliver forvandlet til verdens ubetinget mest sociale og venlige hund når hun er i løb - glemmer aldrig da Cajsa troede Karla ville slå hende ihjel, og så ville kræet bare lege med hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...