Hop til indhold

DcH DM 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Taaak :kys:

 

Er sindssygt glad for at det nu er overstået, det DM ræs - Og at det lykkedes!

Bamse er danmarks 6 bedste C hund - Ud af over 300 startende i år.

 

Så det er jo helt vanvittigt!

 

Og min klubkammerat er udtaget - Hun skulle forbedre sit dårligste resultat i dag for at komme med.

Og det gjorde hun sgu' ret overbevisende. :klap:

Så forbandet sejt!!!

Det er helt vildt så langt I er kommet. 6 bedste hund ud af 300 - det er fandeme sejt, når man tænker på hvordan han var da I fik ham. Det er stort :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

Weee.... Vi har fået den sidste af mine rally folk med på et afbud.

Så der er 3 af mine rallyhunde der er udtaget + en ½, som starter for en anden klub, men som jeg har på hold.

Hun rykker i øvrigt over i vores klub i det nye år :slem:

 

Så 4/6 faste hf'ere på mit hold er med til DM i år :klap:

 

 

Hooold da op jeg var ved at skide grønne grise omkring min egen DM deltagelse.... Blev jo indlagt og opereret i går.

Inden operationen var de noget i tvivl om jeg skulle åbnes helt, fordi det var lidt et atypisk forløb ifht. det de troede det var, eller om de kunne nøjes med kikkert.

De kunne heldigvis klare den med en kikkertoperation, så selve sårene mærker jeg ikke ret meget til, selvom jeg kom hjem i går kl. 20.

Men lægen var også godt klar over, at jeg rev hovedet af ham, hvis han havde skåret mig op, for så var jeg sandsynligvis ikke blevet klar til DM - Så han tog lidt længere tid om operationen og nøjedes med kikkerten.

Meget glad for forstående læge, der forstod vigtigheden af det jeg sagde til ham :lun:

Var så ved at blive askegrå i hovedet igen i dag, fordi jeg måtte omkring vagtlægen igen, fordi de havde glemt at give piller/recept med hjem mod den virus jeg har og jeg havde det ganske elendigt i morges.

Men er heldigvis ret frisk og rimelig smertedækket nu!

 

Så nu går jeg og venter på, at virussen forsvinder, så jeg kan komme til at træne hund igen.

Omvendt tog det lige lidt af presset af - For kan sgu' ikke forvente ret godt resultat, når jeg ikke rigtig får mulighed for at træne og lufte hund ugen op til.

Så nu er forventningerne skruet ned til, at jeg skal igennem DM uden at få hevet nogle af stingene op - Godt med høje målsætninger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg snakkede med et par af vores andre deltagere i går (C- og B-klassen).

De er på måske max 1 time om dagen og kan bruge resten af tiden på at kigge rundt på alt det andet.

 

Deres konkurrence, som normalt varer 1 dage er spredt ud på 2 dage - dog med flere deltagere.

 

Hos os skal vi gå tre almindelige konkurrencer på 2 dage. Jeg når heller ikke så meget andet end rallybanen - selvom jeg har en aftalt med Hr. Hembo om at Maggie lige skal kigges igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
også, at i rally og agility har vi den der kultur med at skabe stemning rundt om ringen.

 

det er lidt sværere i lydighed, hvor nogle går lydighed, nogen er i feltet og andre er kørt ud for at gå spor.

 

Lidt groft sat op sætter vi os ind i vores telte og har hele underholdningen lige foran os.

 

Det er også min opfattelse efter at have startet i begge sportsgrene.

I rally er man meget stationær og oplever at teltene er meget faste baser for folk.

 

I lydigheden fiser man mere rundt og er sjældent på samme plet ret lang tid fordi man lige skal hilse på den og den og. . Og så skal man lige se den ene på den ene bane og den anden på en anden bane.

 

Tror dog ikke jeg får set meget andet end lydighed for kender jo en fjerdedel af dem der er udtaget bare i C så dem skal jeg jo se og så er der ikke meget tid tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
jeg kommer til at være meget stationær i weekenden.

Min ryg er nemlig stået helt af :megaked:

 

Dopingreglerne om ingen smertestillende gælder kun for hundene, ik

 

Øv øv øv!!! Håber ryggen får det bedre natten over.

 

 

Troede det ville hjælpe på nerverne at se DM arealet. But HELL NO!!

Jeg har aldrig set noget ligende og har trods alt startet et par konkurrencer... Det går op i hat og briller i morgen og er glad hvis Bamse bare kan kapere den mega trange plads og ikke pisser for meget på de halmballer der udgør feltsøget.

 

Det skal sgu nok blive underholdende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv!!! Håber ryggen får det bedre natten over.

 

 

Troede det ville hjælpe på nerverne at se DM arealet. But HELL NO!!

Jeg har aldrig set noget ligende og har trods alt startet et par konkurrencer... Det går op i hat og briller i morgen og er glad hvis Bamse bare kan kapere den mega trange plads og ikke pisser for meget på de halmballer der udgør feltsøget.

 

Det skal sgu nok blive underholdende!

Jeg har ikke set det endnu, men har hørt at luftepladsen til løbske tæver skulle være placeret lige ved siden af c-klassens lydighedsareal ;(

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv!!! Håber ryggen får det bedre natten over.

 

 

Troede det ville hjælpe på nerverne at se DM arealet. But HELL NO!!

Jeg har aldrig set noget ligende og har trods alt startet et par konkurrencer... Det går op i hat og briller i morgen og er glad hvis Bamse bare kan kapere den mega trange plads og ikke pisser for meget på de halmballer der udgør feltsøget.

 

Det skal sgu nok blive underholdende!

 

Håber jeg også.

Ellers har en af mine fb-venner tilbudt behandling med en magnet-madras. Hun bor i Fredericia, så det er på vejen.

 

Sidste år hjalp det på mine nerver lige at komme derop og få stillet mit grej op.

I år er der lige en kende for langt (og min ryg gør for ondt) til at jeg orker at køre 1½ time til Fyn - og tilbage igen.

 

Vi tager tidligt afsted i morgen, så vi kan nå det hele i fred og ro inden indmarch.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke set det endnu, men har hørt at luftepladsen til løbske tæver skulle være placeret lige ved siden af c-klassens lydighedsareal ;(

 

Det ser nu ikke sådan ud på kortet

https://maps.google.dk/maps/ms?msid=211066647587604455500.0004e436e630ddad64f8e&msa=0&ll=55.490234,10.245159&spn=0.008619,0.022724

 

Der er en "hel" parkeringsplads imellem

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Håber jeg også.

Ellers har en af mine fb-venner tilbudt behandling med en magnet-madras. Hun bor i Fredericia, så det er på vejen.

 

Sidste år hjalp det på mine nerver lige at komme derop og få stillet mit grej op.

I år er der lige en kende for langt (og min ryg gør for ondt) til at jeg orker at køre 1½ time til Fyn - og tilbage igen.

 

Vi tager tidligt afsted i morgen, så vi kan nå det hele i fred og ro inden indmarch.

 

Håber så meget for dig det går nogenlunde over til i morgen ellers er magnet dimsen da et forsøg værd! Tror også det er bedst du bare holder dig i ro i aften. Så når du det andet når du er i topform i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

 

En rimelig lille parkeringsplads.... og der er ingen plads til opvarmning til C hundene. Ærligt så havde jeg ikke forestillet mig så dårlige forhold til et dm :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber så meget for dig det går nogenlunde over til i morgen ellers er magnet dimsen da et forsøg værd! Tror også det er bedst du bare holder dig i ro i aften. Så når du det andet når du er i topform i morgen.

 

Og i morgen er der masser af mennesker, som jeg kender og som jeg kan bede om hjælp med f.eks. at få teltet.

Heldigvis er rallyfolket sådan skruet sammen, at vi hjælper hinanden

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...