Hop til indhold

DcH DM 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Pøj pøj til jer alle sammen, vi er tre der kører over søndag og kigger... Jeg skal nok mest se agility og rally, mens de andre nok hellere vil se lydighed...

 

tænk engang... For tre år siden var jeg første gang(og eneste gang) ude og se DM.., heldigvis kan oplevelsen i år kun blive bedre... Med mindre jeg selvfølgelig ryger på skadestuen i morgen med en knæskal der lige er røget en tur... Og det har jeg lovet mig selv ikke sker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var forbi i går, men gæste parkering halvvejs i den anden ende af byen og en to årig med korte ben gjorde at det blev et meget kort besøg... Jeg fik dog hilst på Dorte. Min umiddelbare tanke er at det ikke var særligt publikumvenligt, jeg har kun prøvet et dkk dm som gæst og det var altså noget andre forhold.

 

Alma var meget begejstret for alle hundene. Lige meget hvilken race så jublede hun og råbte ligner lidt gisser!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var forbi i går, men gæste parkering halvvejs i den anden ende af byen og en to årig med korte ben gjorde at det blev et meget kort besøg... Jeg fik dog hilst på Dorte. Min umiddelbare tanke er at det ikke var særligt publikumvenligt, jeg har kun prøvet et dkk dm som gæst og det var altså noget andre forhold.

 

Alma var meget begejstret for alle hundene. Lige meget hvilken race så jublede hun og råbte ligner lidt gisser!

du har helt ret, dette års DM er bestemt ikke publikumsvenligt, de forskellige klasser ligger meget spredt, ingen ordentlig oversigt, ingen ordentlig plads til tilskuere ved klaserne undtagen ved rally og agility og parkering for tilskuere er alt for langt væk og mangler en oversigt over hvordan man kommer til hvad;) det kan bestemt gøres noget bedre og er ofte bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

du har helt ret, dette års DM er bestemt ikke publikumsvenligt, de forskellige klasser ligger meget spredt, ingen ordentlig oversigt, ingen ordentlig plads til tilskuere ved klaserne undtagen ved rally og agility og parkering for tilskuere er alt for langt væk og mangler en oversigt over hvordan man kommer til hvad;) det kan bestemt gøres noget bedre og er ofte bedre.

 

Ja nu var vi nogenlunde kendte i Søndersø, men ellers var der ikke voldsomt meget hjælp til at finde fra gæste parkeringen og ned til pladsen. Der dukkede først skilte op ret langt nede af vejen, og de viste kun til deltager parkeringen. Så kunne vi jo selv regne ud at det nok var tæt på pladsen, men alligevel. Vi nåede ikke videre end rally og agility, jeg kunne ikke lige lure hvor resten foregik. Ja jeg kunne have spurgt, men på det tidspunkt orkede Alma ikke at gå længere alligevel og vi skulle jo også tilbage til bilen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit DM startede med, at jeg fik monster-ondt i ryggen og ned i benet torsdag aften.

Lørdag morgen da vi skulle afsted, tog det mig 10 minutter (og en del tårer) bare at få strømper og sko på.

 

Så ikke et optimalt DM for os.

 

Vi blev nr. 19 med 249 point ud af 300 mulige.

 

Men det gik fantastisk for klubben :mrgreen:

I B en 5. og en 10. plads.

I A fik vi en danmarksmester og nr. 3

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit DM startede med, at jeg fik monster-ondt i ryggen og ned i benet torsdag aften.

Lørdag morgen da vi skulle afsted, tog det mig 10 minutter (og en del tårer) bare at få strømper og sko på.

 

Så ikke et optimalt DM for os.

 

Vi blev nr. 19 med 249 point ud af 300 mulige.

 

Men det gik fantastisk for klubben :mrgreen:

I B en 5. og en 10. plads.

I A fik vi en danmarksmester og nr. 3

 

Øv da med din ryg, Dorte. Håber den har det bedre i dag xxx Håber I havde en god weekend alligevel og stort tillykke med udtagelsen og de mange point xxx!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har haft et FANTASTISK DM!!

 

Forholdene var bare for svære for Bamse og mig, med den baggrund Bamse har.

 

Men Bamse overraskede enormt positivt og tog det vanvittig flot og opførte sig eksemplarisk.

Han var simpelthen en kæmpe stjerne og jeg fatter slet ikke, at han var så god at have med som han var.

 

Feltsøget bestod jo af nogle gene og et par miniballer på en græsplæne - og det havde han sgu' svært ved at lade sig overtale til var et felt :lol:

 

Stuedressuren foregik få meter fra et hav af mennesker og hunde der kiggede på, så var stensikker på vi mistede mindst to øvelser.

Så der blev en masse fratræk for alt muligt og han gled på vej ned at springbrættet, så fik kun fremspringet, da han absolut ikke skulle tilbage over det igen.

 

Men ikke nogle 0'er til os og et resultat på 124,20 point, med en acceptabel 28 plads.

 

Er simpelthen så glad og stolt og føler jeg har en verdensmester med hjem, for han var så god og glad på banen, selvom han var rimelig trykket af omgivelserne.

Men efter ståen så gik det fremad og Bamse blev sig selv igen og vi huskede at holde fest og nød hvert et sekund.

Min supermand :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...