Hop til indhold

Hvad gør andre ?


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

Her hvor jeg bor er det næsten det " Store Tagselv Bord " på gaden - og selv om

det er blevet meget bedre med Ollies æderi , så sker det alligevel alt for tit at han

lige når at synke et eller andet - lige i øjeblikket er det foretrukne ærtebælge & sten

fra fks kirsebær & blommer . som så kommer op i en kaskade af opkast lidt efter, han

er blevet bedre til at slippe på kommando - men hvad gør andre med sådan en lille

grovæder ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Giv han noget mere at spise :mrgreen:

Ej kender selv situationen - Min Oscar har været rigtig slem til det samme. Det skyldes til dels hans mave problem - når maven drillede var han værre til at hapse alting - sådan er det stadig. Men løsningen har primært været flere små måltider om dagen - så de hele tiden føler sig mætte og tilpas - så skal de nok lade skraldet ligge. Her spiser vi 4 gange om dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her hvor jeg bor er det næsten det " Store Tagselv Bord " på gaden - og selv om

det er blevet meget bedre med Ollies æderi , så sker det alligevel alt for tit at han

lige når at synke et eller andet - lige i øjeblikket er det foretrukne ærtebælge & sten

fra fks kirsebær & blommer . som så kommer op i en kaskade af opkast lidt efter, han

er blevet bedre til at slippe på kommando - men hvad gør andre med sådan en lille

grovæder ?

Jeg har haft problemet med hestepærer med alle vores tre airedales, så jeg bevæbnede mig med en masse småtskåret kyllingsguf og en klikker,. Og så gik vi ellers skovtur med det ene formål at stoppe ham, klikke og belønne.

 

Det gik faktisk forholdsvist hurtigt at lære ham, at hestepærer i den grad var et no-go, dog med enkelte tilbagefald i starten. Så mit bedste råd til dig er, at dine ture de næste par dage udelukkende er "lad alt blive liggende på gaden"-træning. Så skråt op med alt andet de dage. Men jeg er klar over, at du skal være endog særdeles hurtig og udholdende, for en airedalehvalp er lynhurtig og snu. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Giv han noget mere at spise :mrgreen:

Ej kender selv situationen - Min Oscar har været rigtig slem til det samme. Det skyldes til dels hans mave problem - når maven drillede var han værre til at hapse alting - sådan er det stadig. Men løsningen har primært været flere små måltider om dagen - så de hele tiden føler sig mætte og tilpas - så skal de nok lade skraldet ligge. Her spiser vi 4 gange om dagen.

Han spiser ikke det op han får iforvejen .....
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...