Hop til indhold

Hvem er kreativ?


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo fået lavet 15 skønne fotos af ungerne og hund. Alle er specielle og alle skal op og hænge. Så langt så godt!

 

2 af billederne skal laves i stort evt trykt på lærred. Resten ville jeg lave en billedevæg af. Det nemmeste ville være at købe rammer til dem alle. Men hvis nu man skulle være kreativ, hvad kunne man så gøre ved dem? Hvad ville se godt ud?

 

Jeg forstiller mig størrelserne er forskellige, fra 13x18 til 20x30 (ca.)

 

Har I en kreativ ide?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har en væg med billeder, godt nok ikke af børn for dem har jeg ingen af så det ville være underligt :lol: Har købt en masse forskellige str. rammer i Ikea og sat mine favorit billeder ind og så hængt dem op sådan lidt galleri-agtigt :mrsgreen:

 

IMG_0583.jpg

 

Det er ikke sååå kreativt, mere manglen på plads og ønsket om at have aaaaalle billederne med :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker gamle rammer, ville nok få billederne i mange forskellige rammer og købe gamle billedrammer på loppemarkeder m.m fx de flotte gamle metalrammer og så fylde n væg med dem a'la Tonk's måske med en fast overlinje, men med forskellige rammer både ovale og firkantede;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Vi har jo selv fået billeder taget hos buddha, planen er at alle skal op at hænge, nogen i plakat str, andre små. Om det bliver en slags collage jeg laver ved jeg ikke. Men jeg er også mest til et slags billede galleri med forskellige rammer;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg gået lidt amok og har tilføjet et mindre hav af muligheder i jeres gallerier (dit og CCC's). Nogle af tingene er altså ret dyre men det er ikke mig/min skyld, det er materialerne. Jeg har ikke nået at gennemgå alle mulighederne endnu, så hvis i er hurtigere end mig, så lad mig lige vide hvis der er noget som ikke virker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nu er jeg gået lidt amok og har tilføjet et mindre hav af muligheder i jeres gallerier (dit og CCC's). Nogle af tingene er altså ret dyre men det er ikke mig/min skyld, det er materialerne. Jeg har ikke nået at gennemgå alle mulighederne endnu, så hvis i er hurtigere end mig, så lad mig lige vide hvis der er noget som ikke virker.

 

nååå! Sejt! Det må vi da lure på;-) feeeedt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg gået lidt amok og har tilføjet et mindre hav af muligheder i jeres gallerier (dit og CCC's). Nogle af tingene er altså ret dyre men det er ikke mig/min skyld, det er materialerne. Jeg har ikke nået at gennemgå alle mulighederne endnu, så hvis i er hurtigere end mig, så lad mig lige vide hvis der er noget som ikke virker.

Du er bare verdens bedste:lun: jeg kigger på det senere, nu skal Luxen lige ha en aftentur ;-) - og til CCC husk den engelske pund er lav pt. Mener den er omkring 8-9 kroner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...