Hop til indhold

mælk men gammel


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Vores gamle labber tæve er begyndt at blive lidt småskaldet på maven og så har hun mælk i brysterne.

Hvad søren går der af hende?

Hun er som hun plejer og glad og fjollet. Fælder måske lidt meeeeen ikke SÅ voldsomt.

Det virker som om hendes pels bliver "kortere", hun plejer at have meget lang pels, det virker ikke så voldsomt nu.

 

Kan det være alderen?

Mælken er jeg dog helt på bar bund med og hun virker ikke falsk drægtig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej mælken er pga falsk drægtighed men pelsen mener de er pga orm.

Vi har kæmpet en del med orm i en periode, men det ser ud til at begge piger er kommet dem til livs pt.

 

Vi har fået galastop (mener jeg det hedder) og hun har nu fået det i en uge og er også bedre, men ikke 100% så i morgen står den på besøg hos doktor dyr.

Doktor dyr er stadig helt sikker på at det hele "bare" hænger sammen med falsk drægtighed og orm, men jeg kan ikke rejse på ferie og ikke være hjemme til at holde øje med dem hvis ikke hun er tjekket med mindst en blodprøve.

Dyrlægen klemmer os ind i morgen eftermiddag, så endnu engang elsker vi jo vores søde dyrlæge :)

 

Sassy er stadig glad, leger og spiser og alt som hun plejer :)

Men min mavefornemmelse er bare ikke som den skal være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er hun scannet og alt ser fint ud og dyrlægen mener ikke vi skal gøre mere.

For alt ser super fint ud og hun er scannet grundig og dyrlægen siger at hvis det var hendes hund ville hun ikke gøre mere og vi stoler rigtig meget på vores dyrlæge og de kender os rigtig godt.

Så det er jo SÅ dejligt. Nu skal hun bare nusses og forkæles

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...