Hop til indhold

Passning søges 23-24 november - sjælland


Franziska
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Nogen der kunne forstille sig at passe Maya fra frokost den 23/11 til 24/11.

 

Vi skal til noget familiefødselsdag og orker ikke rigtig at tage Maya med da manden sidste gang, med vilje, bare lukkede Maya ud. :damn:

 

 

Normalt vil jeg sige -fint kommer der bare ikke mere- men min søde kæreste kunne godt tænke sig at kom af sted.

 

Maya er en 2 ½ år gammel tæve som er steriliseret. Hun er rigtig sød og kan både med børn og de fleste andre hunde. Hun ER slædehund og rigtig tit sin egen mening om tingene, så det skal du/i være indstillet på.

 

Vi vil gerne betale 200kr og hun får naturligvis mad osv med.

 

Og så skal det helst være i Ishøj/København området eller omkring Slagelse (hvor vi skal til fødselsdag)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det skulle jo afprøves. Min svoger har en berner tæve der er 4 uger yngre end Maya, og desværre ender det ret tit med at Maya laver dumheder (fx grave huler i græsplanen) når vi er der fordi hun bliver frustreret over den tæve. :vedikke:

 

Men vi vil da gerne mødes med dig/jer for at se om det var noget der kunne fungere, tak. :bighug:

 

Og det kommer an på dig/jer, men senest om eftermiddagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det skulle jo afprøves. Min svoger har en berner tæve der er 4 uger yngre end Maya, og desværre ender det ret tit med at Maya laver dumheder (fx grave huler i græsplanen) når vi er der fordi hun bliver frustreret over den tæve. :vedikke:

 

Men vi vil da gerne mødes med dig/jer for at se om det var noget der kunne fungere, tak. :bighug:

 

Og det kommer an på dig/jer, men senest om eftermiddagen.

 

Et hul fra eller til? Og vi kan sagtens mødes inden!

 

Min datter har fødselsdag den 24. men ved ingenting om tid for evt. Halløj hos hende, men Slagelse er jo ikke langt væk..

 

Er pt midt i husrenovering, men regner med at jeg er klar-klar om et par uger til hyggemøde et sted?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg saaaavner jo at have hund, så pasning af og til, er sådan en fin løsning :

 

Jamen altså, hvis du virkelig ville have lyst. For nogen gange kunne det være rart at få hende passet når vi skal noget i stedet for jeg konstant ser på klokken. :oops:

 

Et hul fra eller til? Og vi kan sagtens mødes inden!

 

Min datter har fødselsdag den 24. men ved ingenting om tid for evt. Halløj hos hende, men Slagelse er jo ikke langt væk..

 

Er pt midt i husrenovering, men regner med at jeg er klar-klar om et par uger til hyggemøde et sted?

 

Jamen hvis i skal noget den 24 så henter vi hende bare inden i skal noget. Slet ikke noget problem.

 

Og du siger bare til når du har hovedet fri af renovering, så kan vi mødes. Vi kommer gerne hen til jer. Så kan vi gå tur der. :mrgreen:

 

Maya er så sød og absolut ikke besværlig at passe :lun:

 

Hihi tror det handler rigtig meget om hvad man forventer at få ind i huset. :blink:

 

Skulle hun nu engang få brug for en ferie på landet......:lun: Tror Bella og Maya ville styre verden hvis de var sammen:hjerte:

 

Åårrhhh :lun: jeg tror de to ville være et totalt godt match. Maya synes Schæfer er fantastiske :banan:

Jeg tror vi en dag må lave en ferie i/omrking Århus.

 

Til næste år Januar-Marts og igen fra Maj til Juni er min søde mand på skole i Hadsten. Og det er mening jeg skal der over når han får sit svendebrev i juni, måske man alligevel skulle tage Maya med.

Århus ligger jo ikke så langt fra. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Maya er bare så sød :hjerte:

 

Jeg har normalt passet, men pga barnets allergi, er det desværre ikke muligt længere.

 

Jeg kan sige, at det plejer at være rigtig hyggeligt at passe hende :lun: Hun er så sød ved børnene. Den ene kat er hun sød ved, den anden jagter hun (men ikke for at gøre noget, bare fordi det er sjovt han løber, så har man kat, skal man lige være obs. Små dyr (marsvin o. lign.) er mad :lol:

 

Hun har ikke gravet i vores have, når vi har passet hende.

 

Hun lystrer mig rigtig fint. Hun lystrer manden 80% af tiden :lol: Der går spidshundegenet ind. F.eks da han ville have hende ind fra haven, fordi han ville i seng. Der mente Maya, hun skulle lege fangeleg :lol:

 

Hun snakker noget og fortæller, hvad hun vil/ikke vil.

 

Hun har sovet fint i vores soveværelse på madras på gulvet, sammen med B.

 

Hjemme hos os har hun spist alt, hvad der er blevet tilbudt - også "kedelig" tørkost.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Maya er sød ved katte, kunne Pelle godt tænke sig en pasningsveninde fra tid til anden.

 

Vi bor så i Faxe Ladeplads

 

Min datter i Greve savner at have hund, så hun ville muligvis også fra tid til anden kunne passe en hund, som gider gå lange ture.

 

Maya synes katte er fantastisk spændende, men har også en god protion respekt for dem. Hun løber dog efter dem når de løber, for det jo en sjov leg :stupid:

 

Åårrrhhh jeg bliver så rørt at der er så mange mennesker her inde, der så gerne vil hjælpe. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...