Hop til indhold

Få lavet Julepostkort med sin hund????


Linda
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen

Nu det jo snart jul og jeg vil sende jule kort ud til familien, men nogle som ved hvor jeg få lavet et flot postkort med mig og mine hunde??? kunne være en søde sjov ide, som jeg godt kunne tænke mig (:

enten hos fotograf eller er der mon et sted på nettet hvor man kan lege med billeder???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mopsejer

Ellers kan du da søge her eller andre steder på nettet efter nogle der har lyst at lege fotografer for jer??

 

Ved fra et andet forum at mange syndes det dejligt de kan øve sig på andres hunde, så det var måske en ide??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen

Nu det jo snart jul og jeg vil sende jule kort ud til familien, men nogle som ved hvor jeg få lavet et flot postkort med mig og mine hunde??? kunne være en søde sjov ide, som jeg godt kunne tænke mig (:

enten hos fotograf eller er der mon et sted på nettet hvor man kan lege med billeder???

 

Kan du ikke få en privatperson ( kollega, veninde, eller..) til at tage nogle billeder af dig og hundene? Så kan du bagefter gå ind på:

http://www.photografik.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

vi regner faktisk med at gå "all the way" og så være total pinlige og få hende fotograferet hos en af de der baby-fotografer som altid er i stormagasiner og bilka ved juletid :lol:

 

Vi er barnløse og alle folk mener bestemt vi behandler hende som vores barn, så det fortæstter vi bare med :mrgreen:

 

Skal hun så også have nissehue på :mrgreen:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

vi regner faktisk med at gå "all the way" og så være total pinlige og få hende fotograferet hos en af de der baby-fotografer som altid er i stormagasiner og bilka ved juletid :lol:

 

Vi er barnløse og alle folk mener bestemt vi behandler hende som vores barn, så det fortæstter vi bare med :mrgreen:

 

Perfekt :kys:

 

Super ide og i skal bare gøre det fuldt ud.....hvad mon fotografen siger til det? :mrgreen:

 

Gerne update på den når i kommer dertil :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg legede med et billede af hundene i PhotoShop, blandede lidt glaskugler, nissehuer, gran og div. pynt ind i billedet. Så gik jeg ned til den lokale foto-pusher, og så printede de ud til hele familien. Mener det blev omkring en 20'er. Det var i hvert fald meget billigere end købejulekort:lol:

 

Det er PhotoShop også:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...