Gæst stophalv Skrevet Oktober 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Bella er en dejlig, kærlig og sund hund. Meget kontaktsøgende og legesyg,vant til børn i forskellige aldre og er vant til katte. Hun er meget nysgerrig og hun går til daglig rundt i en dejlig lukket have på landet. Bella er som hvalpe er flest Hopper gerne op for at få opmærksomhed og når hun har fået den slapper hun af igen. Hun elsker at lege. Hun sover til daglig i et fyrrum og hun er selvfølgelig helt stueren... Hun er en blandingshund, 3/4 rottweiler og 1/4 schæfer, og der med ikke en lille hund... Kontakt. Per Jespersen: mail: [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 Nu er jeg helt forvirret :blink:...havde du ikke fået en hund, der hed Bobby ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stophalv Besvaret Oktober 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 Nu er jeg helt forvirret :blink:...havde du ikke fået en hund, der hed Bobby ? Jo da og han har det godt. Bella er en hund jeg hjælper med at finde nyt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 Jo da og han har det godt. Bella er en hund jeg hjælper med at finde nyt hjem. Nå ok, på den måde ...håber, at du finder et rigtigt godt hjem til hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jansen Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Jeg har sendt dig en mail Per Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Houmann Bach Besvaret April 22, 2015 Rapporter Share Besvaret April 22, 2015 Hej Kan hun med andre hunde og hvor befinder hun sig henne , er der nogle billeder af hende man kan se Mvh Jane houmann bach Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 22, 2015 Rapporter Share Besvaret April 22, 2015 Hej Kan hun med andre hunde og hvor befinder hun sig henne , er der nogle billeder af hende man kan se Mvh Jane houmann bach Dette er en gammel tråd og bruger er her slet ikke længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 22, 2015 Rapporter Share Besvaret April 22, 2015 Hej Jane Tråden er tilbage fra 2013 og brugeren er ikke herinde mere, så jeg tror desværre ikke du får et svar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 22, 2015 Rapporter Share Besvaret April 22, 2015 Hej Kan hun med andre hunde og hvor befinder hun sig henne , er der nogle billeder af hende man kan se Mvh Jane houmann bach Du skal nok ikke vente svar, da opslaget er oprettet tilbage i 2013 og trådstarter ser ud til at ikke være bruger herinde længere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 22, 2015 Rapporter Share Besvaret April 22, 2015 to sjæle én tanke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 22, 2015 Rapporter Share Besvaret April 22, 2015 Dette er en gammel tråd og bruger er her slet ikke længere Nå, du var hurtigere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 22, 2015 Rapporter Share Besvaret April 22, 2015 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts