Hop til indhold

Agilitykonkurrencer vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ej, men det bli'r jo ikke koldt i vinter, basta!!! :fyfy: Vi holdt julestævne i ridehal i går, og det var slet ikke koldt, jeg endte med at ta' jakken af! :shock: Sådan må det gerne bli', både til Odense og Vilhelmsborg! :5up:

 

Ja vi skal have +2 grader og sol, ikke sandt Korvis :drille:

 

Det gør det jo faktisk :mrgreen:

 

http://www.bt.dk/vejret/dmi-saadan-bliver-vejret-den-naeste-maaned

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit og Nala's officielle stævneår sluttede allerede i oktober, så vores lagkage har været færdig længe og er vidst også vist frem tidligere. Den indeholder kun officielle DKK løb - uofficielle og DGI løbene er ikke noteret.

 

Capture.jpg

 

April 2013 havde vi vores stævne debut efter 1 års agilitytræning. Jeg er pænt stolt af det vi har opnået i år fra begge at være helt grønne :hjerte:

Status i DKK er pt:

- AG: 4 pinde (dvs. kl. 2 med 1 pind)

- SP: 5 pinde (dvs. kl. 2 med 2 pinde)

 

Gode de lavede reglerne om, ellers havde kl3 været faretruende tæt på :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, Carlas debut er blevet udskudt. Jeg blev syg kort før jul, og det blev lidt mere omfattende end jeg først troede. Og efter at vi havde dem med i Ringsted mellem jul og nytår måtte jeg sende hende hjem(jeg kunne ikke engang være uden for i fem minutter uden at jeg havde problemer med at trække vejret og overlevede lige turen til Ringsted, det sker engang i mellem at jeg rammes lidt voldsomt af en forkølelse, dette er dog ikke så slemt for fem år siden hvor der gik knap tre måneder efter snotnæsen var væk til at jeg ikke havde hosteanfald om natten).

 

Og så er der rigtig mange jern i ilden med Cassi. Der er planlagt at hun skal deltage i tre agilitykonkurrencer, to rally, en HTM og en LP inden for de næste to måneder, så det er hende der skal være fokus på. Og så kommer Carla igang samtidigt med jeg starter mit agilitybegynderhold op igen i foråret og så er hun nok med i kl 1 i maj, hvor vi holder konkurrence på hjemmebane...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, Carlas debut er blevet udskudt. Jeg blev syg kort før jul, og det blev lidt mere omfattende end jeg først troede. Og efter at vi havde dem med i Ringsted mellem jul og nytår måtte jeg sende hende hjem(jeg kunne ikke engang være uden for i fem minutter uden at jeg havde problemer med at trække vejret og overlevede lige turen til Ringsted, det sker engang i mellem at jeg rammes lidt voldsomt af en forkølelse, dette er dog ikke så slemt for fem år siden hvor der gik knap tre måneder efter snotnæsen var væk til at jeg ikke havde hosteanfald om natten).

 

Og så er der rigtig mange jern i ilden med Cassi. Der er planlagt at hun skal deltage i tre agilitykonkurrencer, to rally, en HTM og en LP inden for de næste to måneder, så det er hende der skal være fokus på. Og så kommer Carla igang samtidigt med jeg starter mit agilitybegynderhold op igen i foråret og så er hun nok med i kl 1 i maj, hvor vi holder konkurrence på hjemmebane...

 

Øv med sygdom. Det lyder godt nok hårdt - hader at være syg!

 

Det lyder som en god plan på hende Carla, og meget spændende med Cassi!

Held og lykke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee, så er der kun 2 uger til stævne :banan:

 

Nøj jeg glæder mig, har jo ikke løbet siden DM!

 

Jeg har meldt begge hunde til, dog skal Milo kun løbe de åbne, men bliver spændende at se hvordan han klarer det. Han løb så fint til vores julestævne, så jeg har håb for at han er sej :-D

 

Ved ikke om jeg skal glæde mig eller ej, for jeg ved ikke om jeg skal løbe! Har jo meldt mig som hjælper om lørdagen, og tænkte løbe selv om søndagen. Og så fik jeg (og søs) den fikse idé at så kunne nevøen jo løbe med Iso om lørdagen, i junior! :5up: Og nu må vi jo så se om jeg får lov at løbe med hende selv om søndagen, eller om han ta'r hende der også... Nå, hvis han gør, så er det fordi han har en god oplevelse om lørdagen - og gode oplevelser på agilitybanen har han brug for! Så han må gerne låne Iso alt det han vil, jeg skal nok få løbet stævner nok alligevel.

 

Men når det er sagt, så glæder jeg mig da til stævnet alligevel! For det er jo ikke kun det at løbe, jeg glæder mig til hele stemningen og hyggen! Og så kan det jo kun gå for langsomt med at bli' forår og udendørssæson igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om jeg skal glæde mig eller ej, for jeg ved ikke om jeg skal løbe! Har jo meldt mig som hjælper om lørdagen, og tænkte løbe selv om søndagen. Og så fik jeg (og søs) den fikse idé at så kunne nevøen jo løbe med Iso om lørdagen, i junior! :5up: Og nu må vi jo så se om jeg får lov at løbe med hende selv om søndagen, eller om han ta'r hende der også... Nå, hvis han gør, så er det fordi han har en god oplevelse om lørdagen - og gode oplevelser på agilitybanen har han brug for! Så han må gerne låne Iso alt det han vil, jeg skal nok få løbet stævner nok alligevel.

 

Men når det er sagt, så glæder jeg mig da til stævnet alligevel! For det er jo ikke kun det at løbe, jeg glæder mig til hele stemningen og hyggen! Og så kan det jo kun gå for langsomt med at bli' forår og udendørssæson igen...

 

kan ham og aussien ikke finde melodien? (Undskyld, har glemt navnet)

Link til indlæg
Del på andre sites

kan ham og aussien ikke finde melodien? (Undskyld, har glemt navnet)

Jo - og nej... De har egentlig et godt samarbejde, og det går fint til træning. Men når de kommer ud så bli'r Kolo forandret og dum. Så er det som om han overhoved ikke gider agility. Nevøen kæmper virkelig med ham, men det er temmelig meget op ad bakke, så han trænger til lidt succes for egen regning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...