Hop til indhold

Agilitytræning vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi fik trænet slalom i går aftes, det gik faktisk ganske ok - og jeg er blevet bedre til at træne fra alle vinkler og med forskellige afstande og huske at lukke port 1 og 2 lidt for hver gang så vi ikke står stille...

 

Jojo, måske vi en dag får styr på den slalom og snart kan smide port 3 på.

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Joooooo....det er lidt svært at tage video selv, men her forsøgt her;

 

 

(og ja, jeg var ikke hurtig nok til at kaste belønningen....:engel:)

 

 

Denne er lidt bedre, men "kun" med 4 pinde...

 

 

Det ser da godt ud! :-D Det skal han nok få lært snart..

(Kan anbefale at stille kameraet på et bord el. lign. og så lade det filme selv, mens du løber :mrgreen::blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

I er blevet så seje Dig og Ludwig:banan:

 

Vi er kommet hjem fra en sindssyg våd omgang agility ude i VAS! Fuck et møg vejr. Vi arb. kun på stakit i dag. Så vi kom ikke langt på banen, men sådan er det. Da vi var var færdige med træningen og gik ned mod bilen måtte en fra holdet efter os lige spørge om hun mon var en Aussie. Yes yes, det er hun. Ha siger hun til sin mand... Det er lidt sjovt at nogen tror at hun er en bc'er.

Link til indlæg
Del på andre sites

I er blevet så seje Dig og Ludwig:banan:

 

Vi er kommet hjem fra en sindssyg våd omgang agility ude i VAS! Fuck et møg vejr. Vi arb. kun på stakit i dag. Så vi kom ikke langt på banen, men sådan er det. Da vi var var færdige med træningen og gik ned mod bilen måtte en fra holdet efter os lige spørge om hun mon var en Aussie. Yes yes, det er hun. Ha siger hun til sin mand... Det er lidt sjovt at nogen tror at hun er en bc'er.

 

Træner du i VAS om onsdagen? Hi hi, det gør min søster også, med Helios! Og nogle gange er det så Christian og Kolo, da de sådan lidt deler en plads. Tror de træner ret sent, så muligvis er de på holdet efter dig så.

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg har været ude at træne på vores træningsplads her til aften, sammen med en af mine medinstruktører. Fik terpet lidt af det samme som sidst, og det kørte bare! :5up: Men der er stadig nogle ting vi skal helt til bunds i. I det hele taget går det i hvert fald meget bedre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Træner du i VAS om onsdagen? Hi hi, det gør min søster også, med Helios! Og nogle gange er det så Christian og Kolo, da de sådan lidt deler en plads. Tror de træner ret sent, så muligvis er de på holdet efter dig så.

 

Jeps det er efter os, har godt set din nevø for et par gange siden med Kolo:-) Vi er på det tidlige hold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er der egentlig sket meget med Lulus koncentrationsevne de seneste måneder. Hun er bare så meget mere på. At hun så sjusker lidt mere med tyvstarter, felter og slalom betyder jo bare at vi har noget at arbejde på :mrgreen: Vi arbejde rigtig meget med bagkryds frem til sommerferien, og det passer jo perfekt til vores langsom fører-hurtig hundcombo. De sidder efterhånden ret godt fast.

 

I går trænede jeg en smule med Sannes Joey, en border collie-australsk kelpie som vi passer mens de er til wao. Han er skøn, og jeg får helt ondt i maven ved tanken om at skulle af med ham. Hvor er det vildt at løbe med så hurtig en hund :shock: Han er samtidig enormt fremadsøgende og ultra opmærksom. Så selvom jeg var ved at dø og følte jeg ingen kontrol havde, satte han ikke en pote forkert. Da jeg var håbløst bagud, vendte han hovedet og kiggede på mig idet han var på vej over et spring, og fortsatte fremad da jeg bad ham om det. Wow :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Om to uger har nevøen Iso med! Han skal løbe stævne med hende om tirsdagen, så han ta'r hende også med til træning onsdag. Og søndag, i Amagerlands. Og i mellemtiden skal jeg bare gå her hjemme uden hund... :cry:

 

Eeeeej så skal jeg totalt gramse Iso :banan: Har også set Kolo & Christian hos VAS......og i søndags hos Amagerlands :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser da godt ud! :-D Det skal han nok få lært snart..

(Kan anbefale at stille kameraet på et bord el. lign. og så lade det filme selv, mens du løber :mrgreen::blink:)

 

Taaaaak :bighug: Jaaaaaa, det ville være alletiders....men nu står der ikke bare lige borde på sådan en græsplæne....:blink::mrgreen: (så når man bor i lejlighed er man afhængig af at nogen optager.....)

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeeej så skal jeg totalt gramse Iso :banan: Har også set Kolo & Christian hos VAS......og i søndags hos Amagerlands :mrgreen:

 

Går du også hos VAS? Jeg er bare slet ikke med for tiden... :oops: Aaaaaltså, så skal du jo gramse på hende om søndagen, hos Amagerlands. Og ved du hvad?? Så kan du også få lov at gramse lidt på mig! :mrgreen::lol: Jeg er der jo om søndagen, kom jeg jo lige i tanke om! Iiiih, det bli'r sjovt at se nevøen løbe med Iso!

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaaaak :bighug: Jaaaaaa, det ville være alletiders....men nu står der ikke bare lige borde på sådan en græsplæne....:blink::mrgreen: (så når man bor i lejlighed er man afhængig af at nogen optager.....)

Eller køber et lille let kamerastativ..? Jeg har et der hedder Hama star 700, fylder/vejer ingenting, og hvis man leder lidt kan man få det for ca. 100,-. Aaaaalle pengene værd! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Går du også hos VAS? Jeg er bare slet ikke med for tiden... :oops: Aaaaaltså, så skal du jo gramse på hende om søndagen, hos Amagerlands. Og ved du hvad?? Så kan du også få lov at gramse lidt på mig! :mrgreen::lol: Jeg er der jo om søndagen, kom jeg jo lige i tanke om! Iiiih, det bli'r sjovt at se nevøen løbe med Iso!

:slem: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sogaard og CCC: I bliver så mega seje. Bare klø på!!

 

TJEK!

 

Slalom træning senere i eftermiddag... Nu skal vi sku snart have 4 på linje! Vi skal jo også på Rikke kursus i næste uge, og vi skal ikke være de dårlige i klassen :-)

 

Og selvf. løb Nala skide smukt i går hos KAF! Hun er dyyyyygtig, og det er du også :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er der egentlig sket meget med Lulus koncentrationsevne de seneste måneder. Hun er bare så meget mere på. At hun så sjusker lidt mere med tyvstarter, felter og slalom betyder jo bare at vi har noget at arbejde på :mrgreen: Vi arbejde rigtig meget med bagkryds frem til sommerferien, og det passer jo perfekt til vores langsom fører-hurtig hundcombo. De sidder efterhånden ret godt fast.

 

I går trænede jeg en smule med Sannes Joey, en border collie-australsk kelpie som vi passer mens de er til wao. Han er skøn, og jeg får helt ondt i maven ved tanken om at skulle af med ham. Hvor er det vildt at løbe med så hurtig en hund :shock: Han er samtidig enormt fremadsøgende og ultra opmærksom. Så selvom jeg var ved at dø og følte jeg ingen kontrol havde, satte han ikke en pote forkert. Da jeg var håbløst bagud, vendte han hovedet og kiggede på mig idet han var på vej over et spring, og fortsatte fremad da jeg bad ham om det. Wow :lun:

 

Joey er også super hurtig! Det er så fantastisk at se, hvor god en hund, han er blevet. Jeg kan huske nogle af de historier om ham, da hun først overtog ham. Sikke en fremgang. - Og heldige jer, at I har fået lov at passe ham! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Joey er også super hurtig! Det er så fantastisk at se, hvor god en hund, han er blevet. Jeg kan huske nogle af de historier om ham, da hun først overtog ham. Sikke en fremgang. - Og heldige jer, at I har fået lov at passe ham! :-D

 

Ja han er virkelig hurtig, jeg synes da ellers jeg ser pænt mange hurtige hunde, så der skal alligevel lidt til for at imponere mig :lol: Han er virkelig krøbet under huden på mig, på trods af hans lidt sarte sind (og at han gerne vil pelse katten:roll:) er han bare så glad og tillidsfuld. Og super, super kælen, på den der helt vildt nærgående puffen med snuden og mase hoved ind under ens arm-måde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Går du også hos VAS? Jeg er bare slet ikke med for tiden... :oops: Aaaaaltså, så skal du jo gramse på hende om søndagen, hos Amagerlands. Og ved du hvad?? Så kan du også få lov at gramse lidt på mig! :mrgreen::lol: Jeg er der jo om søndagen, kom jeg jo lige i tanke om! Iiiih, det bli'r sjovt at se nevøen løbe med Iso!

 

Jep! Går på hold med CCC & Caia :mrgreen: Til dit forsvar, så tror jeg faktisk ikke at jeg har nævnt det herinde....:oops:

 

Eeeeeeeej, BÅDE Iso og dig :banan: Men det er garanteret i flyvefarts-ferien? Den søndag der hedder 31/5 eller 1/6 eller sådan noget!!?!?! Det er den eneste gang vi ikke kommer til træning da vi er i Stockholm...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...