Hop til indhold

Hej fra Rikke og Charlie


Smil_til_verden
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen - så vil jeg også lige præsentere mig selv.

Mit navn er Rikke - jeg er 26 år og bor i Holstebro sammen med min kæreste Kennet og ikke mindst vores 4 mdr. gamle Shih Tzu hvalp - Charlie :hjerte:

 

Jeg har luret en del herinde på siden både før og efter vi fik Charlie - så nu blev det altså tid til også selv at få en profil, og selvfølgelig også at præsentere skønne skønne Charlie:

 

2013-11-15 11.04.13-2.jpg

2013-12-12 17.52.49.jpg

 

Lidt mere om os: Vi har begge vidst at vi altid gerne ville have hund, men vi var enige om at rammerne skulle være på plads først så vi har tålmodigt ventet. Vi har også begge altid været mest interesseret i de mellemstore og lidt større hunderacer :roll: - MEN så blev vi hundepassere for en skøn Lhasa Apso hanhund og så var vi ellers bare solgt. Efter at have undersøgt en del omkring racen, men også andre lignende mindre selskabshunde, og overvejet vores behov så endte valget tilsidst på en Shih Tzu - da de stadig har en stor del af den "egen personlighed" og charme som vi faldt for ved Lhasa Apso'en - men tilgengæld er mere imødekommende og selskabelig i forhold til andre bekendtskaber end Lhasa'en kan være. Og med det har vi i hvert fald ramt plet. Charlie er selvfølgelig stadig en hvalp, så det kan nå at ændre sig, men åh hvor er han bare interesseret i AL selskab. Hunde, mennesker, katte, you name it... (fugle jagter han dog - men er stadig lidt i tvil om det bare ser sådan ud fordi de når at "flygte" fra hans overdrevne hilsen :hmm: ) Alle levende væsener skal man da helst hilse på og snakke med :lol: - Vi er begyndt at arbejde med det, og lære ham at vise ro i situationer med nye og spændende hunde eller mennesker han vil snakke med, nogle gange med mere succes end andre :vedikke:

Ellers er han jo bare en dejlig, lærenem, klog og kærlig hund - Den allerbedste :lun: - men det er jeg jo godt lidt klar over at vi allesammen synes om vores hund.

 

Det var vist det jeg lige kunne finde på for nu - hej til jer herinde

2013-11-15 11.03.58 - Kopi.jpg

2013-12-12 17.49.04.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...