Hop til indhold

Godt nytår!


Gæst circlecloud
 Share

Recommended Posts

Gæst circlecloud

Hej debat. Godt nytår fra mig og vores dejlige hund, Dixie. Vi har kun haft Dixie i 12 dage, men han er allerede blevet vores lille guldklump. Vi måtte desværre aflive vores hund sidste år, og siden har vi så holdt øje med Aalborg Dyreværns hjemmeside for at se, om der skulle komme en hund ind, som kunne være noget for os, og da jeg en dag så, at Dixie var kommet ind, kunne jeg ikke komme hurtigt nok ud at se ham. Og han viste sig at være lige en hund for os. Han er 2 år gammel, halvt dansk svensk gårdhund og halvt cavalier king charles. Hvis det ikke var for halen (og hans ansigtstræk), ville man ikke kunne se, der var cavalier i ham. Han ligner mest dansk svensk gårdhund. Han er en virkelig dejlig hund, som elsker at lære og at ligge tæt og blive kløet. Han er en hyggeprut, som vi kalder det. Og selvom vi som sagt kun har haft ham i 12 dage, så har jeg det, som om han har været i vores familie i et år eller noget i den stil. Han er meget højtelsket. Rigtigt godt nytår fra os, håber I alle er kommet godt ind i det nye år (og at jeres hunde ikke lider for meget under, når der bliver skudt fyrværkeri af).

D2.jpg

D7.jpg

D9.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...