Sitto Besvaret Januar 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2014 nej sitto det var mig der sag det Og vær gang du ligger billeder op tænkte jeg det også Nej det var længe før din tid herinde. Og jeg skrev selv i din tråd at jeg havde en hund som formentlig var russisk toy terrier blanding :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Januar 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2014 he he når sorry men har stadig tænkt det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Januar 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2014 vivi1 hvor er det dejligt at du kender til russisk toy terrie :hjerte: Og dejligt at din hund har en bedste ven af den race Tak for billed :hjerte: skriver lige lidt mere til dig senere For kæresten kommer nu og skal spise med mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Vivi1 Besvaret Januar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2014 Tak, Findus:) Velkommen tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2014 Hej og velkommen tilbage Jeg tror, at jeg er en af de "nye" for jeg kan ikke huske dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2014 Ej du skal husle at vise nogle af dine fine malerier af hunde og dyr generelt! Jeg er fast besluttet på at skulle have et af de sort hvide ræve billeder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 15, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2014 Hejsa. Jeg kan sagtens godt huske dig :slem: Jeg har nu tre chihuahuaer og dejligt, at vi nu er flere herinde. Jeg følte mig ret alene på et tidspunkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Vivi1 Besvaret Januar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2014 Hej Tullemus, Tweesa og Dinah, Godt at møde dig, Tullemus:) En ræv må du have, Tweesa, det må vi få arrangeret, enten i Nyk. eller i Kbh. Dinah, havde godt set at du har fået familieforøgelse, de klæder hinanden supergodt, dine smukke chier:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 19, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2014 Iiih du har jo lavet flere! Bliver så glad af at se på dem.. Elefanten er vildt fed! Lækre farver! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 19, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2014 Iiih du har jo lavet flere! Bliver så glad af at se på dem.. Elefanten er vildt fed! Lækre farver! WOW :hjerte:...de er flotte !!!!....hvor er du dygtig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Vivi1 Besvaret Januar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2014 Tark:) Det bedste er at de er så skønne at lave at jeg næsten får abstinenser, hvis jeg bliver nødt til at holde fri nogle dage:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Januar 19, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2014 vivi1 du er jo fantastisk dygtig :hjerte: Ka du lave ud fra andre billeder? ville være for fedt vis du kunne lave simba ? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Januar 19, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2014 og kommer du ikke til chihuahua og små hunde træf i Kbh Marts og juni måned ? der bliver også holdt i Århus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 19, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2014 Velkommen tilbage, dejligt når "de gamle" lommer igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Vivi1 Besvaret Januar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2014 og kommer du ikke til chihuahua og små hunde træf i Kbh Marts og juni måned ? der bliver også holdt i Århus Min hund kan ikke li andre hanhunde, så træf er desværre udelukket for mig. Guincho er meget mere til små møder med dejlige damer. Men fint initiativ I har taget, synes jeg vivi1 du er jo fantastisk dygtig :hjerte: Ka du lave ud fra andre billeder? ville være for fedt vis du kunne lave simba ? :hjerte: Spørgsmålet er om jeg kan få det rette udtryk frem, når jeg ikke kender hunden. Men måske kunne jeg prøve, lad mig tænke lidt over det:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Vivi1 Besvaret Januar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2014 -Skønt at "se" dig igen, Gryn:) Velkommen tilbage, dejligt når "de gamle" lommer igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts